Strona 4 z 4

Silnik - pomoc techniczna

: śr sty 26, 2011 22:40
autor: nowy13
z czym to jest połączone ?
to przewód jakiś czy co ?
Ciężko określić ale jakbyś podał oznaczenie silnika i to co wyżej to Ci w Etce sprawdze

Re: Silnik - pomoc techniczna

: czw sty 27, 2011 22:28
autor: zuo7
nowy13 pisze:z czym to jest połączone ?
to przewód jakiś czy co ?
Ciężko określić ale jakbyś podał oznaczenie silnika i to co wyżej to Ci w Etce sprawdze
Silnik to 1.8 gti /DX
Podchodza do tego jakies dwa przewody elektryczne - podobno to jakas rzecz stabilizujaca napiecie iskry (tlumaczone slowa angielskiego mechanika)

Rzecz w tym , ze auto stoi w Anglii i nie mam do niego dostepu - kuzyn napisal do mnie , ale ze pierwszy raz takie cos widze i to przez internet to pisze tutaj. Moze jest ktos kto sie tym bawil.

Silnik - pomoc techniczna

: czw sty 27, 2011 23:08
autor: nowy13
nic nie znalazłem.
Daj to na ogólnym http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ktoś kto ma mk1 DXzerknie u siebie i Ci pomoże

Re: Silnik - pomoc techniczna

: pt sty 28, 2011 18:14
autor: zuo7
No dobra , dzieki za probe pomocy :D

Silnik - pomoc techniczna wymiana silnika na słabszą jednost

: wt maja 29, 2012 06:49
autor: norek12326
Koledzy mam taką sprawę .
Siadł mi silnik w golfie 3 jednostka 1.8 benzyna padła uszczelka pod głowicą , sąsiad ma silnik też 1.8 tylko że 75km a ja miałem 90km czy jest jakaś różnica pomiędzy nimi trzeba będzie coś jeszcze przerabiać bo z tego co popatrzałem to wszystko wygląda tak samo a sąsiad ma bardzo zadbany i go nie katował więc chcę go wziąć od niego i wpakować do swojego . Czy nie będzie problemu gdy go zamontuje proszę o jakąś podpowiedź .

Silnik - pomoc techniczna

: pt cze 27, 2014 20:03
autor: pm2z
Stary temat, ale chyba właśnie tu powinienem pisać ;)

Auto to MK1, 1,6, 1986r., wtrysk
podejrzenie - brak funkcji ssania...

Moto odpala bez problemu, obroty ma jednak normalnie (tj. wcale nie wyższe, jak chyba powinno być na ssaniu);
pali się też czerwona kontrolka przy symbolu akumulatora (chociaż to przeszczepione zegary i trudno powiedzieć, czy nikt tam nic nie namieszał), kontrolka gaśnie, jak zwiększę obroty;
auto ładnie chodzi, ale jak dodam gazu, a potem pozwolę obrotom spaść do wolnych, to auto gaśnie - dzieje się tak czasem przez kilka sekund, czasem może z minutę; aha, odpalać muszę wtedy z gazem; później, jak już chwilkę pochodzi, to dobrze odpala i nie gaśnie;

moje podejrzenie, to ssanie, ale też nie wiem, jak to powinno wyglądać w tym modelu (na "niby-wtrysku", mechanik powiedział, że to taki niby-mechaniczny-wtrysk ???), gdzie tego, szukać, co sprawdzić???

Będę wdzięczny za pomoc.

Silnik - pomoc techniczna

: pt kwie 28, 2017 16:37
autor: Fress
Witam.Posiadam Golfa mk1 CABRIO White Special. 1,8 GLI 112km 1985r.
Mam taki problem z silnikiem.
1. Podczas jazdy gdy dodam za duzo gazu to odzywaja sie stuki na zaworach, gdy ujme gazu stuki ustaja- musze odpowiednio operowac gazem zeby do tego nie dochodzilo.
2. Podczas odpalania zachowuje sie tak jakby mial slaby akumulator albo cos z rozrusznikiem, tzn nie chce krecic i sie zawiesza jakby. Akumulator jest dorby a rozrusznik byl sprawdzany u mechanika i wszystko bylo ok.