Kolor wnetrza Golf IV Cabrio

Forum miłośników Golfa Cabrio

Moderatorzy: G0 Karcio, VIP

Chomont
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 19, 2014 20:49

Kolor wnetrza Golf IV Cabrio

Post autor: Chomont » pt gru 19, 2014 21:00

Witam !
Jestem nowy i calkiem zielony w sprawach samochodu ale zamierzam troche zadbac o swojego golfa i mam nadzieje ze z wasza pomoca to zrobie.

Moje pytanie jest takie, W jaki sposob moge zmienic kolor wszystkich przyciskow, np. od szyb, skrzyni biegow, i wskazowek predkosci w liczniku
mam wszystko w kolorze czerwonym a chciabym zmienic to na zielony, ciekaw jestem czy mozna zrobic to samemu, wystarczy jakas zarowka czy cos, jak to zmienic, czy sie da a moze tylko u mechanika ?
Jezeli uzyskam pomoc zapewne nagram filmik jak to robic dla pomocy takim jak ja ;)



Awatar użytkownika
grzybero
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt sie 08, 2006 22:17
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kolor wnetrza Golf IV Cabrio

Post autor: grzybero » czw gru 25, 2014 00:59

Witaj ,jako ,że sezonu na Cabrio nie mamy to odpowiedzi się pewnie nie doczekasz ...
moja rada jest następująca :

1:Firma na alledrogo "Lediker"przerabia wszelakie podświetlania -od przycisków po climatroniki- ale jest to czaso i kasochłonne (demontaż-czas wysyłki)
2:Polub i lub uzupełnij do pełnej specyfikacji niebiesko-czerwone podświetlanie i ciesz się zaoszczędzonym groszem
........a dokładniej i po kolei :
przyciski to taniej będzie Ci znaleźć drugie w zielonym kolorze ori za grosze
jeżeli masz climatronik lub pokrętła to to samo-za grosze używki na giełdach
Licznik- i tu problem rośnie....albo znajdziesz taki jaki Ci dokładnie pasuje(co nie jest łatwe)-czyli benzyna/diesel z obrotkiem lub bez odpowiedni indeks i prędkość maksymalna itd itd.....
wiec jak widzisz .....albo doprowadzić do ładu to co masz ...albo iść w zieleń i kłopoty ;)


VW Derby-Krowa 1.0 87'
VW Scirocco GTII 1.8 91' Był
MK II 1.6ccm+smród 87' Był
MK IV 1.9 TDi 90+chips 97'
MK IV Cabrio 2.8VR6 98