Strona 1 z 2
					
				Golf 1 cabrio na 16v kr Osiągi????
				: ndz gru 10, 2006 13:55
				autor: golfcabriog60
				Witam,
zastanawiam sie nad kupnem silnika 16v kr 139KM z golfa II do swojego cabrioleta i jestem ciekawy jakie by mial osiagi na tym silniku?? piszcie
			 
			
					
				
				: ndz gru 10, 2006 14:01
				autor: Łuki
				a jakie ma mieć ? 
pewnie takie jak w mk2
po za tym o jakie osiągi Ci chodzi ? moc sie nie zmieni, prędkość i przyspieszenia drastycznie też nie - więc będzie to coś pokroju mk2 KR
			 
			
					
				
				: ndz gru 10, 2006 14:11
				autor: golfcabriog60
				chodzi o to czy opłaca sie ten silnik włożyć?? Czy lepiej poczekać i kupić silnik g60??
			 
			
					
				
				: ndz gru 10, 2006 16:58
				autor: Łuki
				no to nie putaj o osiągi, tylko o porównanie
wszystko zależy od tego, co chcesz osiągnąć i w jakim stanie dostaniesz to G60
wiadomo, że G lepszy, ale KR zawsze możesz uturbić
			 
			
					
				
				: pn gru 11, 2006 21:42
				autor: ŁySymk1
				Najlepiej jak bys wlozyl 1.8T 20V  

 
			 
			
					
				
				: pn gru 11, 2006 22:02
				autor: Domier
				KR swietna sprawa tylko trzeba dobre laczki miec bo przyczepnosc zrywa zbytnio 

 sam mysle o tym zeby w przyszla zime KRa wpakowac bo taki kultowy silniczek zasluguje zeby posmigac w cabrio 

 wole to niz sie pieprzyc z g60 

 
			 
			
					
				
				: pn gru 11, 2006 23:34
				autor: nowy13
				Domier pisze:wole to niz sie pieprzyc z g60 
dlaczego pieprzyć ??
 Myśle że ten silnik też odegrał sporą rolę w historii VW 

 
			 
			
					
				
				: wt gru 12, 2006 17:19
				autor: Domier
				nie no Nowy siknik wspanialy, marzenie ale poki co nie stac by mnie bylo na opieke nad kompresorem a na poczatku i tak wypadaloby dac do regeneracji tylko o to chodzi bo silniczek super
			 
			
					
				
				: śr gru 13, 2006 11:10
				autor: Boberek
				bedzi ejezdizł 

 i to fajnie 

 
			 
			
					
				
				: ndz sty 28, 2007 22:40
				autor: Domier
				a co konkretnie chcesz wiedziec? na cultstyle.pl z tego co kojarze ktos ma mk I z g60
			 
			
					
				
				: pt lut 02, 2007 23:55
				autor: KROLIK
				JEŹDZI I TO SUPER NA 16 V SAM MAM TAKI U SIEBIE ALE PRZERÓBKI SA I Z KOSZTAMI TRZEBA SIE LICZYC DOBRA POMPA POD BAK, FILTR DO PRZERÓBKI BO NIE WEJDZIE ORYGINAL ITD 
ALE JEZDZI SUPER I NIE JAK GOLF 2 JAK KTOS WSPOMNIAL BO WYSIADA I TO NIEZLE PRZY MOIM SCIGALEM SIE JUZ Z KILKOMA KOLESIAMI NA LOTNISKU
			 
			
					
				
				: sob lut 03, 2007 21:37
				autor: ŁySymk1
				KROLIK pisze:JEŹDZI I TO SUPER NA 16 V SAM MAM TAKI U SIEBIE ALE PRZERÓBKI SA I Z KOSZTAMI TRZEBA SIE LICZYC DOBRA POMPA POD BAK, FILTR DO PRZERÓBKI BO NIE WEJDZIE ORYGINAL ITD 
ALE JEZDZI SUPER I NIE JAK GOLF 2 JAK KTOS WSPOMNIAL BO WYSIADA I TO NIEZLE PRZY MOIM SCIGALEM SIE JUZ Z KILKOMA KOLESIAMI NA LOTNISKU
Krolik - jak piszesz to wylaczaj Caps Lock-a, bo duze litery oznaczaja ze krzyczysz  

 
			 
			
					
				
				: sob lut 03, 2007 21:44
				autor: KROLIK
				spoko pisałem w wordzie spisik i tu tez tak napisalem z duzych 
sorki  

 
			 
			
					
				
				: wt lut 06, 2007 18:27
				autor: PiterGOLF
				Przeciez to jest logiczne ze kaerka bedzie lepiej sie zbierala w mk1 cabrio 

 niz w zwyklym mk2...