zyto pisze:Wałek korbowy jest założony od tdi bo wcześniej były problemy z obcinającym sie klinem :/.
Proszę o pomoc co może być przyczyną pękania tych stopek
chodzi o silnik azz
źle dokręcone, tzn. za mocno, 
źle dobrane i nie wyważone z wałem
masz stopki te mostki ze aaz a wał z tdi ? to bardzo niedobrze !
a jak masz jedno i drugie z tdi to też warto było to oddać 
do specjalistów od szlifu i wyważania wałów 
najlepiej oddać blok, wał i te stopki do "spasowania" do specjalisty
kosztuje to od 250zł wzwyż .... 
[ Dodano: Czw Cze 14, 2007 21:36 ]
zyto pisze:Dziś jadąc ok 130-140 przy wyprzedaniu nagle zapaliła się kontrolka od oleju i znów słychać ten klekot jak wcześniej .
zyto sprawdźcie pompę oleju czy dobrze jest zamocowana i ta 
płetewka od napędy pompy dobrze siedzi w bloku ... i czy to wogóle 
dobrze jest przykręcone do bloku ...
 
			
									
									
		remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN