Max turbo power

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz wrz 30, 2007 12:57

na maxa pewnie dmuchnie z 2+. ustaw 1.3, bo powyzej i tak nie podlejesz paliwem


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz wrz 30, 2007 14:18

SouleR pisze:na maxa pewnie dmuchnie z 2+. ustaw 1.3, bo powyzej i tak nie podlejesz paliwem
dokładnie.ja tez śmigam teraz na 1,3 bara bez IC i to wystarcza.tzn nie wystarcza ale jest w miare bezpieczne.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » ndz wrz 30, 2007 14:18

panowie spokojnie nie jeżdżę na takim ciśnieniu , znaczy jeździłem do póki nie założyłem wskaźnika. :jezor:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz wrz 30, 2007 16:16

dawid018 pisze:ale jest w miare bezpieczne.
skad wiesz?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz wrz 30, 2007 22:02

zaprzal pisze:skad wiesz?
jeżdże już 3 miech tak i silnik jeszczze sie kupy trzyma.jak dlugo jeszcze wytrzyma nie wiem. dlatego napisałem że w miare bezpieczne.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz wrz 30, 2007 22:05

dawid018 pisze:
zaprzal pisze:skad wiesz?
jeżdże już 3 miech tak i silnik jeszczze sie kupy trzyma.jak dlugo jeszcze wytrzyma nie wiem. dlatego napisałem że w miare bezpieczne.
fajnie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz wrz 30, 2007 23:35

zaprzal pisze:
dawid018 pisze:
zaprzal pisze:skad wiesz?
jeżdże już 3 miech tak i silnik jeszczze sie kupy trzyma.jak dlugo jeszcze wytrzyma nie wiem. dlatego napisałem że w miare bezpieczne.
fajnie
powiedział zaprzal pełen entuzjazmu :D


Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn paź 01, 2007 00:06

heh a ja jezedze na k24 z 1,5-1,6 bara + IC,mam nadzieje ze jeszcze troche pojezdze :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn paź 01, 2007 15:12

tomogolf2 pisze:heh a ja jezedze na k24 z 1,5-1,6 bara + IC,mam nadzieje ze jeszcze troche pojezdze :)
mysle, ze to jest w sam raz ok


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn paź 01, 2007 17:53

zaprzal pisze:mysle
no wlasnie myslimy. ale jak to bedzie w przyslosci to czas pokaze......narazie nie zauwalyłem jakihs drastycznych zmian w kulturze pracy silnika.oleju malo lyka,pali ładnie, nic nie cieknie,ładnie kopci :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » pn paź 01, 2007 19:42

dawid018 pisze:
zaprzal pisze:skad wiesz?
jeżdże już 3 miech tak i silnik jeszczze sie kupy trzyma.jak dlugo jeszcze wytrzyma nie wiem. dlatego napisałem że w miare bezpieczne.
Ja też mogę potwierdzić że 1.2 bara jest w miarę bezpieczne dla t2. U mnie jest takie ciśnienie od roku. Turbina ma takie same luzy jak przed podniesieniem ciśnienia. Max ciśnienie dobijało czasem do 1.4 bara. Rzadko jeździłem z dużymi prędkościami, gdzie doładowanie było wysokie przez długi czas. Może dzięki temu turbo się jeszcze kręci bez problemów.



maro_dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 03:39
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Post autor: maro_dr » pn paź 01, 2007 20:10

U mnie dmucha 1,2bara od ok 2mcy i jest narazie dobrze, jeśli przyjdzie IC, będę się starał o wyższe wartości :grin:


white golfenstein

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn paź 01, 2007 23:52

Założenie że ciśnienie powyżej 1 bar jest bezpieczne dla silnika jest jednak błędne skoro producenci aut ładując np. 0,6 bar stosują IC. Oczywiście auto będzie jeździć i na krótkich sprintach przy pełnym doładowaniu nic sie nie stanie ale przy dłuższym killowaniu np na autostradzie w upalny letni dzień to nic zdrowego dla silnika. By przekonać sie o tym wystarczy zamontować termometr elektroniczny z czujnikiem w dolocie i (ew. dodatkowo w wylocie spalin) zbadać temperaturę. Temperatury w dolocie powyżej 50'C to już nieciekawa sprawa dla silnika. Druga sprawa to już rzecz czysto fizyczna - powietrze przy stałym cisnieniu a różnej temperaturze ma różna objętość a więc przy np 1 bar a niższej temp. wpompujemy go wiecej przez co efektywniej spalimy dawkę podlaną do cylindra. Dla doświadczenia napompujcie balonik i włóżcie go do zamrażalnika :grin:
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 23:53 przez ventil, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości