[MK3 1Z] N75 - układ tych cholernych wężyków

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Manoldt 120

Post autor: Manoldt 120 » sob mar 29, 2008 00:07

Witam dużo jest tutaj mowy o słynnym "n75"ja z nim zbytnio nie miałem doczynienia,ale teraz chyba bede miał,z powodu spadku mocy takze 1z.Do zabawy mam vag wersja 2,5.Przepływomierz czysty zadnych błedów,a jednak cos jest nie tak;(.Gdy zaczynałem przygode z tdi nie wiedziałem co jest do czego.Po wyciagnieciu przepływki siatka bezpośrednio na nim była zasyfiona w 75%.Po oczyszczeniu nie ten rabbit(taka wersja:)Ładnie i sprawnie zbierał sie juz od 1600-1700 obrotów(roznica naprawde duza),po 2 tygodniach spadek mocy powrocił jednak z narastało to z biegiem czasu.Moze teraz zawinił n75?A i jak rozpoznam ze właczył sie tryb awaryjny.Pozdrawiam



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » sob mar 29, 2008 09:55

Manoldt 120 pisze:A i jak rozpoznam ze właczył sie tryb awaryjny.
Manoldt jeżeli złapał by tryb awaryjny to napewno wypluło by bład na Vagu ( najczęsciej błąd 00575) Musisz zrobić diagnozę dynamiczną Vagiem wtedy okaże się czy wszystko ok ponieważ to że przepływka jest czysta nie znaczy że jest ok


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

macias_hit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 30, 2008 17:58
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: macias_hit » czw kwie 17, 2008 19:34

Witam stwierdziłem ze moj problem z przymulaniem w aucie to zaworek N-75, teraz pytanie chcialbym go ominac czytalem na forum ze podlacza sie w golfach 3 czerwony z niebieskim, ale u mnie w 4 nie ma kolorow wszystkie przewody sa czarne ?? kto wie ktore 2 zlaczyc, bo do tego zawroku dochodza 3.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » czw kwie 17, 2008 19:54

macias_hit pisze:teraz pytanie chcialbym go ominac
Tak, ale na jazdę próbną, nie dłużej... Przy zwykłej turbinie jak w MK3 są czerwone i niebieskie a elektrozawór jest metalowy. Jeśli masz turbinę o zmiennej geometrii to zamienia się zawory N75 i N18, też w celu sprawdzenia. Ale ludzie! Tak się samochodu nie naprawia! :crazy: kilkadziesiąt do 150 zł to nie majątek przy cenie Golfa MK4



macias_hit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 30, 2008 17:58
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: macias_hit » czw kwie 17, 2008 19:59

Grzesiekk1982 pisze:Tak, ale na jazdę próbną, nie dłużej... Przy zwykłej turbinie jak w MK3 są czerwone i niebieskie a elektrozawór jest metalowy. Jeśli masz turbinę o zmiennej geometrii to zamienia się zawory N75 i N18, też w celu sprawdzenia. Ale ludzie! Tak się samochodu nie naprawia! :crazy: kilkadziesiąt do 150 zł to nie majątek przy cenie Golfa MK4
Czyli nie moge złaczyć 2 przewodow?? tylko musze zamieniac zawory?? A jak polacze wezyki tak jak w mk3 to cos sie stanie/??



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » czw kwie 17, 2008 20:09

Jaki maszsilnik? Looknij na wlepę w bagażniku, albo w książce serwisowej. Jeśli nie znalazłeś tych węży ani metalowego elektrozaworu, to masz dwa na przegrodzie gdzies w okolicy serwa, z czarnym łebkiem(N18) i szarym (N75). One są tańsze, gdzieś ok stówy.
Pozdrawiam.



macias_hit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 30, 2008 17:58
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: macias_hit » czw kwie 17, 2008 20:13

NO ja znalazłem je widzę je dobrze, tylko pytam czy moge do testu odlaczyc n-75 i polaczyc ra Obrazekzazem te przewody ktoe zaznaczylem na zdjeciu>>?? Wlepke w bagarzniku mam taka : Obrazek I czy ten przytarty wężyk od n-75 moze miec wplyw na przymulanie i do czego on idzie?? Obrazek
Ostatnio zmieniony czw kwie 17, 2008 20:23 przez macias_hit, łącznie zmieniany 2 razy.



Troszek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 01, 2008 23:03
Lokalizacja: sulejów
Kontakt:

Post autor: Troszek10 » sob sty 03, 2009 22:28

witam wszystkich miłosników mk3. mam taki sam problem ze z wezykami podłączonymi do n 75 na 4 i 5 biegu dochodzi mi do 3 tys obrotów i dalej juz nie przyspiesza gdy zmostkowałem czerwony i niebieski wezyk nadal jest to samo nie sprawdzałem dokładnie wezykówale nie widac zeby były gdzies uszkodzone. wiec wie moze ktos w czym zecz ??? z góry dziekuje i pozdrawiam :)



FollowMe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Post autor: FollowMe » czw mar 26, 2009 17:12

Mialem to samo, po zmostkowaniu wszystko smiga jak trzeba auto ladnie przyspiesza nie wpada juz w tryb awaryjny, czyli N75 do wymiany. Zamowilem zaworek firmy Pierburg czyli taki sam jaki mam teraz zamontowany za 200zl. Dzieki za dobre informacje :)
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 17:13 przez FollowMe, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » śr mar 31, 2010 16:47

odgrzebie kotleTa:


czy uszkodzona przepływka która tnie dawke moze być powodem podwyszonego spalania?

robiliśmy logi itp, przed czyszeniem przepływki i po.... odczyty te same :bajer:

ktos moze mi powiedzieć prawdę :bajer:

[ Dodano: 31 Mar 2010 16:50 ]
tu temat z logami: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=317166


:-)

aurii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lip 03, 2010 21:38
Lokalizacja: działdow

Post autor: aurii » pn lip 12, 2010 20:48

a jak rozpoznać że auto jest w trybie awaryjnym???? np na wyświtlaczu jak auto odpalam miga mi przez chwile cyferki 10 02 ... co to oznacza????



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pn lip 12, 2010 20:51

inspekcja oleju ! poszukaj na google



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt lip 13, 2010 09:26

aurii pisze:a jak rozpoznać że auto jest w trybie awaryjnym???? np na wyświtlaczu jak auto odpalam miga mi przez chwile cyferki 10 02 ... co to oznacza????
Nie wiem co oznaczają te cyferki bo nie mam takiego bajeru :chytry: ale auto w trybie awaryjnym najczęściej jedzie jak by chciało a nie mogło i najczęściej do 120 km/h max


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

[MK3 1Z] N75 - układ tych cholernych wężyków

Post autor: Z@char » wt sty 25, 2011 00:39

sluchajcie a co bedzie jak np pomyli sie polaczenie wezykow w n75 czarny z niebieskim czarny prosto a niebieski pod katem 90 stopni (motor 1.9 tdi 1Z )



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości