Spadek mocy po wymianie Turbiny. Jaka przyczyna.... ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » czw kwie 24, 2008 00:09

boshe 1.6 lepszy od 1.9 no tak to moze powiesz mi ze benzynki np 1.4 sa lepsze od 1.8 :D pojemnosci nie oszukasz a co do vw i silnika AAZ to vw go strasznie zamulil ale to chyba wiesz albo i nie pompa 10mm lub 11mm, FMIC, gov mod, adv timing mod(auto bedzie sie zbieralo do ponad 5500obr/min0, przelot DUZY z dyzum downpipem plus K24 lub T3 albo zmodowana VNT i pokaz mi takiego zmodowanego 1.6 ktory da mu rade no chyba ze wazyl by DUUUZO mniej :) pozdro chlopaki



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 24, 2008 00:10

eldorado84 pisze:nie słuchaj ARKA WAMEJ-a ; masz dobre turbo, masz IC, masz MBC, pin od 1.6, silnik po kapitalce, wtryski (a gdzieś czytałem na temat wtrysków od merca na forum)
Człowieku robisz wydech przelot, robisz Gov Moda i schodzisz poniżej 10sekund do setki i robisz Arka Wameja w bambuko hehehe :grin: :helm: :grin: :helm: :grin:
nie zamieniaj się to jest większe turbo potrzebuje więcej powietrza + więcej paliwa; na trasie nie będzie się turbinka męczyć. Troche poczytaj a dowiesz się.
pozdr

[ Dodano: Sro Kwi 23, 2008 08:14 ]
souler pisze:arek wamej, o co tobie chodzi z tym niskoobrotowym silnikiem? co miales na mysli? :chytry:
1.9td jest nisko obrotowe a 1.6td to musi wysokoobrotowe :rotfl:
porostu chce chłopaczka przekręcić na turbinkę :panna: :panna:
jak zchodzisz poniżej 10 s to Ci nieźle auto i ja ze swoimi 7s zapewne nie mam szans.( 40s do 200km/h).

[ Dodano: 24 Kwi 2008 00:16 ]
Zapominasz że jeden i drugi pracował na tym samym osprzęcie i nie chodzi tu tyle o pojemność co o skok tłoka.

[ Dodano: 24 Kwi 2008 00:18 ]
wojtaz83 pisze:boshe 1.6 lepszy od 1.9 no tak to moze powiesz mi ze benzynki np 1.4 sa lepsze od 1.8 :D pojemnosci nie oszukasz a co do vw i silnika AAZ to vw go strasznie zamulil ale to chyba wiesz albo i nie pompa 10mm lub 11mm, FMIC, gov mod, adv timing mod(auto bedzie sie zbieralo do ponad 5500obr/min0, przelot DUZY z dyzum downpipem plus K24 lub T3 albo zmodowana VNT i pokaz mi takiego zmodowanego 1.6 ktory da mu rade no chyba ze wazyl by DUUUZO mniej :) pozdro chlopaki


Jak masz te mody to stawaj na kresce :chytry:



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » czw kwie 24, 2008 00:32

Panowie spokojnie. Prosiłem o rade a wy tu sie zaraz sprzeczacie. Napewno kazdy z was ma racje.

Apropo na ile mozna ustawić cisnienie na tej turbince by było w miare bezpiecznie?. Na tamtej KKK miałem 1,2 bara.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw kwie 24, 2008 10:47

hanysek83rób jak ci doradził eldorado
Chyba że nie chcesz zwiększać osiągów to wtedy przyjemniejsze do jazdy będzie ori.turbo k14. U mie po założeniu t3 autko zaczęło znacznie mniej palić(mimo iż siedzi pompa 10mm).Przy 120km/h turbo pompuje 0,2bary gdzie wcześniej było 0,5(k14).Jest znacznie ekonomiczniejsze w trasach i przy spokojnej jeżdzie po mieście.No cóż ale fakt faktem że nawet sporą dawką paliwa nie zlikwidujesz tej turbodziury i napewno autko nie będzie tak elastyczne jak na k14,ale za to w wyższych obrotach szatan :jezor: .
Aha i mam nadzieję że wiesz że pompa 10mm+t3+MB wtryski =http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/867 ... f442f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c3 ... 859fb.html.

PS:Spokojnie możesz ustawić ciśnienie na 1-1,2bary


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » czw kwie 24, 2008 11:08

No to mi nie przeszkadza :) Tylko martwi mnie fakt ze na te pompe trzeba sobie poczekac. A czas to jest jedyna rzecz której mam mało przynajmniej narazie.

A jak ci sie furka zbiera po tym, co na to sprzegło :)



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw kwie 24, 2008 11:18

Zbiera się dobrze na 1 i 2gim biegu.Dalej nie wiem bo sprzęgła przy pełnym bucie już na początku 3-ki nie mam :chytry:
A z czekaniem to trudno.Trzeba trochę pocierpieć.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw kwie 24, 2008 11:59

arwam pisze:
eldorado84 pisze:nie słuchaj ARKA WAMEJ-a ; masz dobre turbo, masz IC, masz MBC, pin od 1.6, silnik po kapitalce, wtryski (a gdzieś czytałem na temat wtrysków od merca na forum)
Człowieku robisz wydech przelot, robisz Gov Moda i schodzisz poniżej 10sekund do setki i robisz Arka Wameja w bambuko hehehe :grin: :helm: :grin: :helm: :grin:
nie zamieniaj się to jest większe turbo potrzebuje więcej powietrza + więcej paliwa; na trasie nie będzie się turbinka męczyć. Troche poczytaj a dowiesz się.
pozdr

[ Dodano: Sro Kwi 23, 2008 08:14 ]
souler pisze:arek wamej, o co tobie chodzi z tym niskoobrotowym silnikiem? co miales na mysli? :chytry:
1.9td jest nisko obrotowe a 1.6td to musi wysokoobrotowe :rotfl:
porostu chce chłopaczka przekręcić na turbinkę :panna: :panna:
jak zchodzisz poniżej 10 s to Ci nieźle auto i ja ze swoimi 7s zapewne nie mam szans.( 40s do 200km/h).

[ Dodano: 24 Kwi 2008 00:16 ]
Zapominasz że jeden i drugi pracował na tym samym osprzęcie i nie chodzi tu tyle o pojemność co o skok tłoka.

[ Dodano: 24 Kwi 2008 00:18 ]
wojtaz83 pisze:boshe 1.6 lepszy od 1.9 no tak to moze powiesz mi ze benzynki np 1.4 sa lepsze od 1.8 :D pojemnosci nie oszukasz a co do vw i silnika AAZ to vw go strasznie zamulil ale to chyba wiesz albo i nie pompa 10mm lub 11mm, FMIC, gov mod, adv timing mod(auto bedzie sie zbieralo do ponad 5500obr/min0, przelot DUZY z dyzum downpipem plus K24 lub T3 albo zmodowana VNT i pokaz mi takiego zmodowanego 1.6 ktory da mu rade no chyba ze wazyl by DUUUZO mniej :) pozdro chlopaki


Jak masz te mody to stawaj na kresce :chytry:
no nie mam tych modów (a bardziej nie wszystkie) dla mnie priorytet jest 10s.
Chętnie zobacze filmik z tymi 7 sekundami a właściwie wszyscy, w końcu nic tak nie cieszy jak bardzo szybki TD. A i nie pogardzę czytania co w nim wymieniłeś i zrobiłeś.
Kolejna rzecz jeżeli chodzi o seryjny 1.6TD JR w porównaniu z seryjnym 1.9TD, to fakt nie ma co porównywać, nie ta moc nie ta waga a co za tym 1.9TD miały mniejsze turbinki wkładane no i co najważniejsze były zdławione seryjnym pinem (wiadomo dlaczego )więc sprawa jest prosta; kolejna rzecz do 1.9TD wkładasz np. metalową uszczelkę pod głowicę (wiadomo po co) a do 1.6TD nie do każdego (z tego co forum jest napisane) podejdzie chyba że robienie uszczelki na zamówienie. I ostatnia sprawa dotycząca mocy jaką można wyciągnąć z 1.6 i 1.9: nie chce pisać głupot ale zapraszam do lektury na forum, gdzie o ile pamiętam "Zaprzal" coś wspominał - jeżeli z 1.6 można wyciągnąć xxx kucy to z 1.9 powinno się jeszcze więcej wyciągnąć - po prostu pojemność silnika robi swoje - a osprzęt taki sam co w 1.6 i w 1.9 - jedynie w masie budy jest różnica dochodząca nawet powyżej 100kg a to sporo. A po za tym ja się nie znam i nie wiem po co się wcinam - wybaczcie moje burżujstwo :kac: :kac: :kac:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » czw kwie 24, 2008 13:46

A macie namiary na Trochima moze jak nie wysyłkowo to załatwie to dojade do niego.
Ciekawe ile wtedy mu to czasu zajmie ?
Na tej pompie co mam teraz to tak raz idzie dobrze raz nie idzie wcale, potem nadle przy 4000 tostaje buta. I tak roznie z nim. Nigdy nie zachowuje sie jednakowo i zawsze mam w wezykach te jeb... babelki powietrza..



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw kwie 24, 2008 15:33

Hanysek83 pisze:A macie namiary na Trochima moze jak nie wysyłkowo to załatwie to dojade do niego.
Ciekawe ile wtedy mu to czasu zajmie ?
Na tej pompie co mam teraz to tak raz idzie dobrze raz nie idzie wcale, potem nadle przy 4000 tostaje buta. I tak roznie z nim. Nigdy nie zachowuje sie jednakowo i zawsze mam w wezykach te jeb... babelki powietrza..
gdzieś na forum widziałem podobny temat z "bąbelkami powietrza w wężykach" - a jak mi się zdaje to filtr paliwa trzeba by wymienić


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » ndz kwie 27, 2008 23:07

Filtr wymieniony i nadal to samo. Jeb... babelik :grrr: . A moze wiecie w jakich rejonach znajduje sie trochim. Moze akurak tamtedy jezdze. Czesto latam tiren w rozne strony, to najlepiej jek bym mu ja sam dostarczył a potem odebrał.

Aha a co polecacie załozyc na zasysanie powietrza prez turbo, stozek czy normalnie filtr jak jest. Tylko teraz ta stara gumowa rura nie pasuje. Fuck.



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn kwie 28, 2008 08:07

Hanysek83 pisze:Filtr wymieniony i nadal to samo. Jeb... babelik :grrr: . A moze wiecie w jakich rejonach znajduje sie trochim. Moze akurak tamtedy jezdze. Czesto latam tiren w rozne strony, to najlepiej jek bym mu ja sam dostarczył a potem odebrał.

Aha a co polecacie załozyc na zasysanie powietrza prez turbo, stozek czy normalnie filtr jak jest. Tylko teraz ta stara gumowa rura nie pasuje. Fuck.
tylko i wyłącznie seryjny filtr - żadnych stożków (było o tym na forum)


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » ndz maja 25, 2008 23:56

Juz wszystko gra :) autko fajnie się zbiera ale czasami jest tak jak by sie przypowietrzał przy pełnym gazie. Co do początkowego doła jaki autko miało to okazało sie ze mechanik zle załozył mi uszczelke na kolektorze przy 3 cyl. i stawiało to opor spalinom poniewaz srednica wyszła mniejsza.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości