1Z Problem z moca wynikajacy z przekroczenia 4500obr....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pn cze 09, 2008 19:31

MB
Obrazek

BS
Obrazek


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 09, 2008 19:43

olek256, a BS Ci nie zmienia wogole? powinno dobic w rubryce 03 do tych 17.4 albo przynajmniej zblizyc sie do 14 - 15

[ Dodano: Pon Cze 09, 2008 7:44 pm ]
jesli tak jest jak pisze to juz wiesz dlaczego Ci blad 550 wywala

nie moze wysterowac kata wtrysku

przyczyna najprawdopodobniej jest zawor n108 w pompie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pn cze 09, 2008 20:05

zmienia sie tylko rubryka 2 i 4 .
a jak sie ma wykres tdigraph? na nim cos widac czy kat wtrysku jest opozniony czy za wczesny?
czy ten zawor n108 mozna wymienic i bedzie juz ok? drogi taki zawor jest?

na razie wiem ze mam sprawdzic krzywki, n108 i rozrzad. zworek mi najlatwiej sprawdzic a z reszta musze sie udac do mechanika bo sam sie boje za to zabierac.
czyli juz pomysly sie wyczerpaly i nie jest to zwykly notlauf?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 09, 2008 20:17

olek256,

w BS pozycja 2ga ma przyjac 17.4 a pozycja 3 dazyc do niej (slychac zmiane pracy silnika)

jesli u Ciebie tego nie ma to albo padl zaworek, albo przycial sie tloczek w pompie.


najpierw sprawdz rozrzad

potem zaworek, nowy chyba ok 300 - 400 zl kosztuje (bynajmniej tak widzialem na allegro)

niestety zeby go wyjac to albo gimnastyka albo zdjecie pompy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pn cze 09, 2008 20:25

Adamm pisze:w BS pozycja 2ga ma przyjac 17.4 a pozycja 3 dazyc do niej (slychac zmiane pracy silnika)

jesli u Ciebie tego nie ma to albo padl zaworek, albo przycial sie tloczek w pompie.
no wlansie nie dazy, czyli jak mowisz padl zaworek , a ja glupi myslalem ze N75 wyczyszcze i bedzie po sprawie :(
ok to poczekam jeszcze do jutra , moze kto sie jeszcze wypowie i jade do mechanika.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pn cze 09, 2008 20:42

Przepraszam za wtrącenie, ale chciałem zapytać czy kręcenie TDków w okolice 5000 i troche wyżej również jest tak szkodliwe dla wałka rozrządu jak w TDI?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 10, 2008 07:36

Pompa nie potrafi przyspieszyc kata wtrysku, i tu lezy problem.

Albo padl N18 (jesli chcesz to mam taki na wymiane), albo mechanicznie sie uszkodzil przestawiacz kata wtrysku.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 10, 2008 07:53

Dario84, a nie przypadkiem n108? n18 to zawor EGRu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 10, 2008 07:56

Ehh oczywoscie chodzi o N108 :) pomylka :P


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr cze 11, 2008 12:24

jak sie nazywa ten zawo n108 fachowo? zna ktos moze numer czesci? albo dopomozcie ETKA :)


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 52 gości