Drzenie napinasza paska altka 1.9 TD 1AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw cze 19, 2008 08:03

fixman, roboty lekkiej i przyjemnej samemu na jakąś godzinę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=173542



fixman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 14:57
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: fixman » czw cze 19, 2008 09:07

$iwy pisze:Gdy jego ścianki są już wytarte lub ma jakieś uszkodzenia mechaniczne.
Kółko z sprzęgiełkiem jest 3x droższe
i właśnie takie wymieniałem u siebie dałem za to wszystko około 250 pln wymienili mi jeszcze dwa łożyska i po skręceniu całości sprawdzili ładowanie

[ Dodano: 19 Cze 2008 08:58 ]
jaszczur, na fotkach to wszystko tak łatwo wygląda ale dochodzą do tego jeszcze inne aspekty tej pracy pod blokiem tego nie zrobisz zapieczone śruby i kółko dało się we znaki mechanikowi
co do odkręcenia koła to też trzeba mieć specjalny klucz nie wiem jak sie nazywa ale jest to taka gwiazdka z otworem w środku.
więc nie jest to takie proste zaznaczam że nie wszyscy posiadacze gofra muszą być mechanikami :chytry:

a i dodam jeszcze jedno żeby zakończyć przepychanki słowne decyzję i tak podejmuje właściciel ,, co zrobić z uszkodzeniem '' :crazy:
Ostatnio zmieniony czw cze 19, 2008 09:10 przez fixman, łącznie zmieniany 1 raz.


VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527

Awatar użytkownika
martinez_13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 18:40
Lokalizacja: Reda

Post autor: martinez_13 » czw cze 19, 2008 10:35

fixman, koszt kólka ze sprzęfgiełkiem to 104 zł w intercarsie rouvila,martinez_13, wymień na poczatek sam tulejki gdzie wchodzi ramię napinacza w aso za 2 zapłaciłem 20 z

te tulejki wchodzace w aso znajduja się z drugiej strony napinacza pod pokrywą blisko bagnetu poziomu oleju??
Ostatnio zmieniony czw cze 19, 2008 11:12 przez martinez_13, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw cze 19, 2008 12:16

martinez_13 pisze:te tulejki wchodzace w aso znajduja się z drugiej strony napinacza pod pokrywą blisko bagnetu poziomu oleju??
znajdują sie dokładnie w miejscu gdzie przechodzi ramie napinacza jedna od strony napinacza 2 od kółka prowadzącego
http://images21.fotosik.pl/21/e820226b12b6935amed.jpg
pod tą gumka taka okrągła

http://images20.fotosik.pl/91/ee5bcb63720c936amed.jpg
i tu wewnątrz



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw cze 19, 2008 21:00

U siebie też miałem problem z tym podskakującym napinaczem :grrr: wczoraj mojej żonie na mieście pekł pasek zmieniłem na nowy boscha i teraz napinacz nie skacze :grin: powiem szczeże że jak dla mnie dziwne :chytry: czyżby podskakiwanie napinacza było spowodowane uszkodzonym paskiem ? ważne że już jest OK , pozdr

za pasek dałem 25 zł - chyba niedużo :smoke:
Ostatnio zmieniony czw cze 19, 2008 21:02 przez twardy, łącznie zmieniany 1 raz.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

wwboro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 22:17
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wwboro » pt cze 20, 2008 22:05

ja bym sprawdził koło pasowe

ja wymieniłem rolkę napinacz i w końcu pasek i nic nie pomogło
tego sprzęgiełka nie miałe na wirniku alternatora ale mój silnik to był składak

na kole pasowym miałem taki tłumik drgań gómowy i on miał już dość ale to droga część i lepiej dokładnie to sprawdzić. na szrocie można kupić ale ryzyko jest



Awatar użytkownika
martinez_13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 18:40
Lokalizacja: Reda

Post autor: martinez_13 » wt cze 24, 2008 15:45

zdjąłem ten pasek i koło pasowe alternatora nawet nie drgnie, zmieniłem pasek i nic to nie dało, sam pret wymieniany rok temu, wiec zostaje albo cała rolka albo same tuleje plus spręzyna napinajaca



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » czw sie 14, 2008 10:33

Czy ktoś może mi powiedzieć, czy do wymiany koła ze sprzegiełkiem trzeba wyciągać alternator?? W wątku jest link do opisu wymiany koła bez sprzęgiełka i nie wiem jak to się ma do koła ze sprzęgiełkiem??


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw sie 14, 2008 12:37

stary123, lepsze dojscie jest aby go odkrecić(kólko)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości