Komunikat: ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 18:17
- Lokalizacja: Oleśnica
- Auto: Golf 4 1.9TDI 90KM
- Silnik: ALH
Komunikat: ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG
Witam
mam problem w mk 4 ALH pojawia mi się komunikat STOP!!! ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG i świeci przy tym kontrolka oleju na czerwono mrugając i co jakiś czas sygnał dzwiękowy zaznacze że pojawia się tylko z rana i po przejechaniu ok 300-800m olej sprawdzałem i jest stan...wymiana oleju była 500 km temu filtr oleju Bosch, po ponownym uruchomieni silnika komunikat już się nie pojawia..moje pytanie jest takie czy to jakiś czujnik oleju siedzi czy może coś innego... z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi...
mam problem w mk 4 ALH pojawia mi się komunikat STOP!!! ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG i świeci przy tym kontrolka oleju na czerwono mrugając i co jakiś czas sygnał dzwiękowy zaznacze że pojawia się tylko z rana i po przejechaniu ok 300-800m olej sprawdzałem i jest stan...wymiana oleju była 500 km temu filtr oleju Bosch, po ponownym uruchomieni silnika komunikat już się nie pojawia..moje pytanie jest takie czy to jakiś czujnik oleju siedzi czy może coś innego... z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi...
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 23:45 przez krzysiektdi, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 18:17
- Lokalizacja: Oleśnica
- Auto: Golf 4 1.9TDI 90KM
- Silnik: ALH
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 18:17
- Lokalizacja: Oleśnica
- Auto: Golf 4 1.9TDI 90KM
- Silnik: ALH
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 18:17
- Lokalizacja: Oleśnica
- Auto: Golf 4 1.9TDI 90KM
- Silnik: ALH
Witam
okazało się że akumulator miał spadek napięcia przy porannym rozruchu stał cały tydzień na warsztacie i sprawdzali ciśnienie na pompie i było ok i szukali dalej było też podejżenie ze zegar będzie do wymiany teraz po wymianie aku może kręci ze 2x krócej ale zasadniczo różnicy nie ma a komunikat się nie pojawia ......... pozdrowiam
okazało się że akumulator miał spadek napięcia przy porannym rozruchu stał cały tydzień na warsztacie i sprawdzali ciśnienie na pompie i było ok i szukali dalej było też podejżenie ze zegar będzie do wymiany teraz po wymianie aku może kręci ze 2x krócej ale zasadniczo różnicy nie ma a komunikat się nie pojawia ......... pozdrowiam
widzę że kolega jest strasznie mądry i koniecznie chce się podzielić swoją wiedzą ...... na drugi raz daruj sobie takie odpowiedzi bo do tematu nic nie wnosisz a tylko ludzi wkur...forum jest od tego żeby rozmawiać i pytać więc drogi kolego daruj sobie tego typu teksty i nie rób ze mnie idioty bo nie pytam o żarówkę od świateł tylko o pompę oleju a to są zupełnie inne awarie i różnią się kolosalnie swoim znaczeniem więc nie pisz bzdur i nie udzielaj się jak nic nie wiesz !!!miqs pisze:więc nie sprawdzaj, bo niby dziwne... Ja miałem też różne i nigdy nie spaliła mi się żarówka świateł mijania i co miałem to olać, bo nigdy takiego czegoś nie widziałem?to bardzo dziwne miałem różne samochody i nigdy jeszcze pompa nie nawaliła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 53 gości