Problem z zapaleniem na ciepłym silniku i migająca kontrolka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maciek1988b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
Lokalizacja: wrocław

Problem z zapaleniem na ciepłym silniku i migająca kontrolka

Post autor: Maciek1988b » ndz kwie 26, 2009 22:14

Witam wszystkich forumowiczów,

Mam problem z moim golfem V (1.9 TDI 105 KM 2005r.).A mianowicie ciężko pali na gorącym silniku. Podczas jazdy zaczeła również migać kontrolka od świec ale po jakimś czasie przestała. Co może byc tego przyczyną? Proszę o pomoc wszystkich forumowiczów.

PS.Dodam ,że kilka dni temu zmieniłem jedną świece zarowa. i że moim zdaniem za szybko łapie sprzegło czy to może mieć jakieś znzczenie?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 22:27 przez Maciek1988b, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz kwie 26, 2009 23:44

Podpiąć Vag-a i odczytać błąd. Numer błędu sprawdzić w tabeli błędów vag, albo poszukać na google. - w ciemno nic nie zrobimy.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Problem z zapaleniem na ciepłym silniku i migająca kontr

Post autor: doggie » pn kwie 27, 2009 14:12

Maciek1988b pisze:Witam wszystkich forumowiczów,

Mam problem z moim golfem V (1.9 TDI 105 KM 2005r.).A mianowicie ciężko pali na gorącym silniku. Podczas jazdy zaczeła również migać kontrolka od świec ale po jakimś czasie przestała. Co może byc tego przyczyną? Proszę o pomoc wszystkich forumowiczów.

PS.Dodam ,że kilka dni temu zmieniłem jedną świece zarowa. i że moim zdaniem za szybko łapie sprzegło czy to może mieć jakieś znzczenie?
Problem złego odpalania Mk5 TDI PD i nietylko na gorącym silniku jest bardzo szeroko opisywany na forum, najczęściej do zmiany jest soft (program), z reguły kosztuje to około 400 zł, bynajmniej ja miałem ten problem ze swoim Mk5 i zresztą kilka moich znajomych osób również.
Maciek1988b pisze: i że moim zdaniem za szybko łapie sprzegło czy to może mieć jakieś znzczenie?
właśnie - "moim zdaniem", a masz jakiś punkt odniesienia do tego, że szybko łapie ci sprzęgło? Co samochód to w inny sposób może łapać sprzęgło. Miałem kilka dieslów i w każdym sprzęgło chwytało inaczej. W moim Mk5 też łapie dosyć nisko, wydawać by się mogło że przy samej podłodze, ale jest OK, zresztą podczas jazdy próbnej w salonie Mk6 tam sprzęgło łapało identycznie,
Maciek1988b pisze: Podczas jazdy zaczeła również migać kontrolka od świec ale po jakimś czasie przestała. Co może byc tego przyczyną?
przyczyn może być zapewne kilka, tak jak kolega wyżej zasugerował należy zczytać błędy VAG-iem, czasem może to i być od jakiegoś "paprocha" w paliwie albo ogólnie od żłej jakości paliwa, często jak się to "przepali" to wraca do normy
Ostatnio zmieniony pn kwie 27, 2009 14:19 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.



Maciek1988b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Maciek1988b » pn kwie 27, 2009 20:05

Dziekuje za podpowiedzi, mam zamiar nie długo podjechac na VAGa. Jak coś sie wyjaśni dam znać.

[ Dodano: 30 Kwi 2009 17:23 ]
Dzisiaj byłem na VAGu .Problem migajecej kontrolki rozwiazany, czujnik stopu (przepalone w nim kabelki). Problem z zapaleniem równiez rozwiazany, za słaby akumulator, nie trzebabyło wymieniac zadnych map startowych ani innych tego typu rzeczy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości