brak mocy, głośny jak traktor

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ask
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 20:40
Lokalizacja: Będzin

Post autor: ask » pn kwie 27, 2009 10:21

spojrzę najpierw na rozrząd i koło wału.
muszę zdjąć prawe kółko i obudowy żeby sprawdzić- dobrze kombinuje?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn kwie 27, 2009 12:55

Podałem wg swojego. Pewnie macie racje. Ma być jak najbliżej niebieskiej linii na wykresie. Koła nie ściągać - sprawdzić wpierw znaki - nie od strony koła ale na okienku skrzyni biegów(pierwszy tłok u góry). Wałek ma się z tym pokrywać - jak nie masz liniału to nawet na oko będzie widać czy nacięcie na wałku jest równolegle do głowicy. A w pompe klin wkładasz i po sprawie.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn kwie 27, 2009 17:21

To_mas pisze:a ja uważam ze 49 a 51
a ile jest zadane na vagu w 000 pierwsza pozycja????.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn kwie 27, 2009 17:43

piter_s, Mówiłem żę na niebieskiej linii!:) Jak chcesz to podgryzaj dalej!:) hehe
Ostatnio zmieniony pn kwie 27, 2009 17:44 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt kwie 28, 2009 08:00

fleshu pisze:piter_s, Mówiłem żę na niebieskiej linii!:) Jak chcesz to podgryzaj dalej!:) hehe
ja cię rozumię i nie mama mowy żebym podgryzał komuś :bigok:

ale śmieszy mnie że wszyscy piszą te magiczne 51st dla wszystkich silników, i tutaj się mylą.



ask
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 20:40
Lokalizacja: Będzin

Post autor: ask » czw kwie 30, 2009 21:13

daliśmy radę razem z ojcem :grin: jak chłopaki sugerowaliście pasek przeskoczył o ząbek. nie miałem problemu z blokadą pompy i z ustawieniem pierwszego tłoka, tylko naszukałem się oznaczenia na rozrządzie i wkońcu ustawiłem zawory tak aby na pierwszym cylindrze były zamknięte, obróciłem silnikiem i był opór więc przestawiłem o ząbek i OK silnik już klekocze normalnie
Wielkie dzięki wszystkim- zaoszczędziłem parę stówek (i nauczyłem się czegoś nowego) :grin:
Pozdrowienia



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw kwie 30, 2009 23:29

Teraz jeszcze kąt wtrysku ustaw Vag-iem. Silnik będzie ciszej chodził, mniej palił, i większa moc będzie.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt maja 01, 2009 09:56

fleshu pisze:Teraz jeszcze kąt wtrysku ustaw Vag-iem
dokładnie, pasowało by sprawdzić, a jeśli rozrzad przeskoczył to coś nie tak z paskiem, może wymiana sie zbliża lub słaby naciąg.
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 09:56 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości