![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
[ Dodano: 09 Maj 2009 11:46 ]
przy zle działającym termostacie spalanie bardzo wzrośnie??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jesli temperatura jest za niska, takpatryk18 pisze:przy zle działającym termostacie spalanie bardzo wzrośnie??
róznica w cisnieniu jest niewielka, ma to znaczenie przy wyzszych obrotach, jak sprezarka ostro pompujepatryk18 pisze:to dup-a nie pasują a posiadam owe wtryski
raczej za niskie obroty minimalne, lub cos ze sprzęgłem, w moim poprzednim goferku wtryski ostro lały a silnik chodził dobrze, więcej jak 6l nie spaliłpatryk18 pisze:czyli jednak leja bo jak ruszam to musze dac więcej gazu bo zgaśnie
a bedą pasowac w głowiceanaba255 pisze:róznica w cisnieniu jest niewielka, ma to znaczenie przy wyzszych obrotach, jak sprezarka ostro pompuje
Normalnie się nie zgodze co ma spezarka do wtrysków ?? Chyba pompa tu ma znaczenie ?? Jak bedą lały bedzie więcej palił, kopcił i bedzie mółowaty. W JP jest 150 bar w TD jest 155/160 bar i też z tego co pamietam kąt wtrysku jest inny.anaba255 pisze:róznica w cisnieniu jest niewielka, ma to znaczenie przy wyzszych obrotach, jak sprezarka ostro pompuje
Np. mogą wypalić dziurkę w tłoku....anaba255 pisze:patryk18 napisał/a:
a bedą pasowac w głowice
będą
pompa i tak daje wieksze cisnienie, chyba ok 300 bar w TD wtryski maja wieksze cisnienie, poniewaz jak sprezarka pompuje wzrasta cisnienie sprezania podczas zapłonu, jest wieksza gestosc powietrza, wtrysniete paliwo musi pokonac wiekszy opórvw_vandal pisze:anaba255 napisał/a:
róznica w cisnieniu jest niewielka, ma to znaczenie przy wyzszych obrotach, jak sprezarka ostro pompuje
Normalnie się nie zgodze co ma spezarka do wtrysków ?? Chyba pompa tu ma znaczenie ?? Jak bedą lały bedzie więcej palił, kopcił i bedzie mółowaty. W JP jest 150 bar w TD jest 155/160 bar i też z tego co pamietam kąt wtrysku jest inny.
dlaczego od razu dziurevw_vandal pisze:anaba255 napisał/a:
patryk18 napisał/a:
a bedą pasowac w głowice
będą
Np. mogą wypalić dziurkę w tłoku....
to jest w silnikach TDIanaba255 pisze:pompa i tak daje wieksze cisnienie, chyba ok 300 bar w TD
w JP wynosi 130barvw_vandal pisze:W JP jest 150 bar
w TD wtryski mają większe ciśnienie po to żeby jak w D pompa nie zwiększała dawki paliwa wraz ze wzrostem obrotów przy pełnym naciśnięcie pedału gazu.anaba255 pisze:TD wtryski maja wieksze cisnienie, poniewaz jak sprezarka pompuje wzrasta cisnienie sprezania podczas zapłonu, jest wieksza gestosc powietrza, wtrysniete paliwo musi pokonac wiekszy opór
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości