Duże spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » sob maja 09, 2009 08:11

to dup-a nie pasują a posiadam owe wtryski :grrr:

[ Dodano: 09 Maj 2009 11:46 ]
przy zle działającym termostacie spalanie bardzo wzrośnie??
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 08:12 przez patryk18, łącznie zmieniany 2 razy.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob maja 09, 2009 14:23

patryk18 pisze:przy zle działającym termostacie spalanie bardzo wzrośnie??
jesli temperatura jest za niska, tak
patryk18 pisze:to dup-a nie pasują a posiadam owe wtryski
róznica w cisnieniu jest niewielka, ma to znaczenie przy wyzszych obrotach, jak sprezarka ostro pompuje
patryk18 pisze:czyli jednak leja bo jak ruszam to musze dac więcej gazu bo zgaśnie
raczej za niskie obroty minimalne, lub cos ze sprzęgłem, w moim poprzednim goferku wtryski ostro lały a silnik chodził dobrze, więcej jak 6l nie spalił
sprawdz tez hamulce, czy nie blokują, to nie koniecznie musi byc wina silnika
ostatnio u siebie wymieniłem przegub i łożysko, inna jazda, mniejsze opory toczenia, to tez ma znaczenie



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz maja 10, 2009 08:51

anaba255 pisze:róznica w cisnieniu jest niewielka, ma to znaczenie przy wyzszych obrotach, jak sprezarka ostro pompuje
a bedą pasowac w głowice


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz maja 10, 2009 16:03

patryk18 pisze:a bedą pasowac w głowice
będą
Ostatnio zmieniony ndz maja 10, 2009 16:04 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz maja 10, 2009 16:43

a co do mojego spalania to napewno wymienie termostat bo bardzo wolno sie nagrzewa.


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz maja 10, 2009 21:30

anaba255 pisze:róznica w cisnieniu jest niewielka, ma to znaczenie przy wyzszych obrotach, jak sprezarka ostro pompuje
Normalnie się nie zgodze co ma spezarka do wtrysków ?? Chyba pompa tu ma znaczenie ?? Jak bedą lały bedzie więcej palił, kopcił i bedzie mółowaty. W JP jest 150 bar w TD jest 155/160 bar i też z tego co pamietam kąt wtrysku jest inny.

[ Dodano: 10 Maj 2009 21:32 ]
anaba255 pisze:patryk18 napisał/a:
a bedą pasowac w głowice

będą
Np. mogą wypalić dziurkę w tłoku....


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz maja 10, 2009 22:30

vw_vandal pisze:anaba255 napisał/a:
róznica w cisnieniu jest niewielka, ma to znaczenie przy wyzszych obrotach, jak sprezarka ostro pompuje



Normalnie się nie zgodze co ma spezarka do wtrysków ?? Chyba pompa tu ma znaczenie ?? Jak bedą lały bedzie więcej palił, kopcił i bedzie mółowaty. W JP jest 150 bar w TD jest 155/160 bar i też z tego co pamietam kąt wtrysku jest inny.
pompa i tak daje wieksze cisnienie, chyba ok 300 bar w TD wtryski maja wieksze cisnienie, poniewaz jak sprezarka pompuje wzrasta cisnienie sprezania podczas zapłonu, jest wieksza gestosc powietrza, wtrysniete paliwo musi pokonac wiekszy opór
vw_vandal pisze:anaba255 napisał/a:
patryk18 napisał/a:
a bedą pasowac w głowice

będą



Np. mogą wypalić dziurkę w tłoku....
dlaczego od razu dziure :chytry: wszystko zalezy od jazdy oraz od innych ustawien, jak ktos bedzie katował silnik to predzej czy puzniej i tak siądzie



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 11, 2009 07:09

anaba255, troszkę innaczej rozumuje :chytry: I bym nie zakładał wtrysków od JP :helm:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

arwam

Post autor: arwam » pn maja 11, 2009 08:26

anaba255 pisze:pompa i tak daje wieksze cisnienie, chyba ok 300 bar w TD
to jest w silnikach TDI

[ Dodano: 11 Maj 2009 08:26 ]
vw_vandal pisze:W JP jest 150 bar
w JP wynosi 130bar

[ Dodano: 11 Maj 2009 08:33 ]
anaba255 pisze:TD wtryski maja wieksze cisnienie, poniewaz jak sprezarka pompuje wzrasta cisnienie sprezania podczas zapłonu, jest wieksza gestosc powietrza, wtrysniete paliwo musi pokonac wiekszy opór
w TD wtryski mają większe ciśnienie po to żeby jak w D pompa nie zwiększała dawki paliwa wraz ze wzrostem obrotów przy pełnym naciśnięcie pedału gazu.
dzieja się tak dlatego że w momencie kiedy pierścień dozujący paliwo odsłania ujście paliwa z tłoczka to bewładność rozpędzonego paliwa w przewodzie wtryskowym oraż bezwładność same iglicy wtryskiwacza spowoduje że jeszcze przez ułamek sekundy paliwo jest jeszcze nadal wtryskiwane.
Zwiększone ciśnienie( naciąg wstępny sprężyny) na wtryskiwaczach ma za zadanie zmniejszyć wpływ bezwładności na czas wtryskiwanego paliwa oraz polepszyć rozpylenie paliwa co ma szczególny wpływ na laga turbo sprężarki czyli czas zwłoki kiedy zacznie turbo pompować



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pn maja 11, 2009 14:09

to jednak wymienie tylko końcówki wtrysków tych co mam w JR


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » pn maja 11, 2009 19:49

patryk18 pisze:to jednak wymienie tylko końcówki wtrysków tych co mam w JR
jeśli planujesz jakieś grubsze mody to zamiast oryginalnych wrzuć DN OSD261 z mercedesa 300TD



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pn maja 11, 2009 20:02

a dużo dają te koncówki i czy pasują bez zadnch przeróbek??


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » pn maja 11, 2009 20:15

patryk18 pisze:a dużo dają te koncówki i czy pasują bez zadnch przeróbek??
umożliwiają zastosowanie dużej pompy i nie padną tak szybka jak te oryginalne.
sama zmiana raczej niewiele Ci do ale razem Z pompą już trochę koników się uzbiera



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pn maja 11, 2009 20:20

aha pomyśle nad tym a jaki koszt całego zestawu??


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 91 gości