wariują obroty śilnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

wariują obroty śilnika

Post autor: ARTUR MK II » śr maja 13, 2009 21:49

jak w temacie problem z obrotami silnika to znaczy rano jak zapale tylko (ze ssaniem) to zakopci na biało i chwile chodzi na trzy cylindry jak chwile pochodzi ok ale jak spuszcze ssanie obroty ok 900 po 10km ok 1000 przy zmianie biegów raz 900 a nawet i 1100 jak spadnie na 900 to po chwili zaczyna chodzić tak jagby na trzy cylindry co to może być pomórzcie .



arwam

Post autor: arwam » czw maja 14, 2009 18:58

na gorącym silniku tak się dzieje czy tylko na zimnym?



ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

Post autor: ARTUR MK II » czw maja 14, 2009 22:36

raczej na gorącym czasami na zimnym też



arwam

Post autor: arwam » czw maja 14, 2009 23:04

myślę że pompa ma rozregulowany wydatek resztkowy.
sprawdź też szczelność przewodów i daj wtryskiwacze do sprawdzenia.
jesłi tu będzie OK to znaczy że chyba pompa kończy żywota ale nie jestem tego do końca pewien.



ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

Post autor: ARTUR MK II » czw maja 14, 2009 23:09

mogą to być wtryski bo na starej pompie było bardzo podobnie ale teraz jest coraz gorzej myśle nad końcówkami tylko nie wiem za bardzo jakie założyć od SB?



arwam

Post autor: arwam » czw maja 14, 2009 23:12

ARTUR MK II pisze:od SB?
dobre pod mody ale jeśli w przyszłości planujesz jakieś grube mody typu pompa 10mm lub 11mm to radziłbym Ci zapodać DN OSD 261



ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

Post autor: ARTUR MK II » czw maja 14, 2009 23:16

arwam pisze:
ARTUR MK II pisze:od SB?
dobre pod mody ale jeśli w przyszłości planujesz jakieś grube mody typu pompa 10mm lub 11mm to radziłbym Ci zapodać DN OSD 261
A z jakiego one są auta?



arwam

Post autor: arwam » czw maja 14, 2009 23:44

z mercedesa 300 TD nie mart się jest to kompilacja wielo krotnie sprawdzona nie tylko na tym forum ale też na vwdiesel.net



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt maja 15, 2009 00:05

seryjne wystarczaja w zupelnosci nawet na grube mody


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

Post autor: ARTUR MK II » pt maja 15, 2009 21:48

zaprzal pisze:seryjne wystarczaja w zupelnosci nawet na grube mody
Seryjne to znaczy SB lub RA ????



arwam

Post autor: arwam » pt maja 15, 2009 22:33

ARTUR MK II pisze:Seryjne to znaczy SB lub RA ????
tak



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 68 gości