EGT wskaźnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

EGT wskaźnik

Post autor: JABcok20 » ndz maja 10, 2009 00:08

witam byc moze bede zamawial wskaxnik egt z USA.
cena jest duzo nizsza niz u nas(jak wiekszosc elektroniki)
http://cgi.ebay.com/DIGITAL-EGT-THERMOM ... 7C294%3A50

i z tego co mi wiadomo na jedna sztuke 70-100zl przesyłka
razem wychodzi okolo 265zl
a u nas najtaniej za 300zl na allegro masz auto gauge ( czyt. auto szajs- podobno w przypadku wskaźników temp spalin to sie sprawdza)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » śr maja 13, 2009 00:12

JABcok20, w jaką moc celujesz?
chyba że poprostu chceszmieć ten wskaźnik ale jeśli nie chcesz przekraczać 200KM to myślę że nie jest to najpotrzebniejszy wskaźnik



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr maja 13, 2009 01:19

mozna by zakupic używaną termopare z silnika np 1,8T za kilkadziesiat PLN i dolutować miernik i wskaźnik gotowy.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr maja 13, 2009 08:56

w jaka moc celuje. hm
tym silniczkiem pobujam sie jakis czas.
chce wstawic jeszcze wskaznik temp oleju i dodatkowy wody ze skala(bo takiego nie mam- mk1 stary typ)
wiem ze z silnika tego duzo nie wyciagne ale chce wiedziec czym jezdze.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » śr maja 13, 2009 11:06

JABcok20, z 1.6 można nawet do 220KM wypłoszyć także przy tej mocy z diesla to to nadwozie by zaczeło latać o ile jeszcze by się całości trzymało bo jest bardzo lekkie podobnie jak MK2



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pt maja 15, 2009 01:01

mozna by zakupic używaną termopare z silnika np 1,8T za kilkadziesiat PLN i dolutować miernik i wskaźnik gotowy.
ja miałem plan aby termopare kotłową wpakować typu K .. + regulator apar ;] ( i można ustawić progi i wyświetla temp )


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt maja 15, 2009 22:39

ja miałem plan aby termopare kotłową wpakować typu K
tylko żeby z biegiem czasu sie nie sypała bo bedzie po turbinie..
abrams pisze:regulator apar ;] ( i można ustawić progi i wyświetla temp )
gotowe rejestratory sa drogie, masz jakieś schematy? bo pewno za kilkanaście PLN mozna by samemu zlutować
Na mojej uczelni są termopary powyzej 1600 st do ciekłego metalu :hmm: w szkle i w metalu..
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 22:40 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob maja 16, 2009 14:28

andrew.zbyrko pisze:tylko żeby z biegiem czasu sie nie sypała bo bedzie po turbinie..
ani słowa, osłona mósi być zwiększy to jej laga ale nie spali samej termopary ;) w kotle non stop wiruje wiele ostrych mediów które radzą sobie ze wszystkim tylko obmurza nie wycierają ale każdy inny metal wyciera... jedynie rury metalizowane dłużej żyją .... spaliny fakt ze szybko się poruszają ale raczej nie wycierają w takim stopniu....
andrew.zbyrko pisze:Na mojej uczelni są termopary powyzej 1600 st do ciekłego metalu :hmm: w szkle i w metalu..
to sa bardzo drogie termopary :)

nie mam schematów


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob maja 16, 2009 18:51

abrams pisze:spaliny fakt ze szybko się poruszają ale raczej nie wycierają w takim stopniu
jest jeszcze korozja gazowa..

tak czy siak mozna by kontrolować co jakiś czas stan termopary, żeby byc spokojnym.

masz jakis link do przykładowej termopary kotłowej?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz maja 17, 2009 10:24

będę w pracy zrobię fotkę :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości