nowy rozrzad w ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt sie 21, 2007 13:40
Lokalizacja: Szczecin

nowy rozrzad w ALH

Post autor: PJ » pt maja 22, 2009 22:30

Witam

Czy 000 w grupie BS Engine itd (kat wtrysku) decyduje o nieprawidłowo złożonym rozrządzie ?
auto pali na dotyk, dynamika i prędkość w normie
wynik 38 przy 90C, zakres prawidłowy to 41-46

Odczyt zaczynam na N (automat) i jest 38, później start silnika i trzyma te 38, na TDI Timing poniżej optimum ale mieści się miedzy tymi dwoma liniami, czasami te 38 po chwili znika i wskakuje 000; co może oznaczać przestawiony rozrząd i/lub opóźniony kat ?

P.


PJ

Awatar użytkownika
boral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:38
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: boral » sob maja 23, 2009 09:58

PJ pisze:Czy 000 w grupie BS Engine itd (kat wtrysku) decyduje o nieprawidłowo złożonym rozrządzie ?
niekoniecznie, ale decyduje o potrzebie korekty kąta początku wtrysku.
PJ pisze:zakres prawidłowy to 41-46
tu to pewnie piszesz o pierwszym okienku i to są obroty silnika :bajer: kąt wtrysku okienko drugie i dla ALH katalogowo to zakres 12-75. ideałem jest 50-52 tak mam ustawione u siebie
PJ pisze:Odczyt zaczynam na N (automat) i jest 38, później start silnika i trzyma te 38
tu coś jest nie tak sprawdź jeszcze raz w BS na biegu jałowym bo jak dodasz gazu to wywali w błąd i tylko jedna grupa 000.
a tu moje ustawienia Obrazek



PJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt sie 21, 2007 13:40
Lokalizacja: Szczecin

nowy rozrzad w ALH

Post autor: PJ » sob maja 23, 2009 15:50

//niekoniecznie, ale decyduje o potrzebie korekty kąta początku wtrysku.

dokładnie, rozrząd jest OK

zakres prawidłowy to 41-46
//tu to pewnie piszesz o pierwszym okienku i to są obroty silnika :bajer: kąt wtrysku okienko drugie i dla ALH katalogowo to zakres 12-75.

o qxxxx masz racje, ale wtopa cale szczęście ze odpuściłem przy 50-55 a kombinowaliśmy w przedziale 41-46 :-))))

//ideałem jest 50-52 tak mam ustawione u siebie

jak przegonie autko zczytam jeszcze raz ale IMHO jest OK jutro sprawdzę spalanie na trasie

chłopaki w warsztacie chyba opóźnili max. kat wtrysku bo z rana biała chmura przy odpalaniu ale później OK, VAG nie okazuje żadnych błędów tylko przy odczycie kata wtrysku pokazywały sie 000 i to dało mi do myślenia, pierwszy ruch pompa i wskoczyli na 30 i zamiast 000 VAG i KTS pokazywał wreszcie prawidłowe wartości :-)

dzięki za info

P.


PJ

Awatar użytkownika
boral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:38
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: boral » ndz maja 24, 2009 06:29

szerokiej drogi :bigok: w obie strony



PJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt sie 21, 2007 13:40
Lokalizacja: Szczecin

cd

Post autor: PJ » pn maja 25, 2009 18:03

i wyszło średnio 6,4 l/100 km na trasie 435 km, vmax 150 km/h, średnia 103 km/h czyli całkiem nieźle jak na automat ...

PS 140 km/h jest przy lekko ponad 3.000 obr wcześniej przy 3400 wiec to tez się zmieniło
Ostatnio zmieniony pn maja 25, 2009 21:55 przez PJ, łącznie zmieniany 1 raz.


PJ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości