Pocący sie EGR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

banan1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt lis 18, 2008 09:45
Lokalizacja: lublin

Pocący sie EGR

Post autor: banan1 » pn cze 08, 2009 10:22

Witam,

Wiem, ze bede sie powtarzał, ale mam pytanie. Silnik ATD 2002, poci sie zawor EGR. Co robić:

-czy wymienić tylko uszczelki zaworu i przeczyścić zawór i wszelkie syfy z dolotu
-czy zatkać zawór blachą, zeby nie działał? (tylko czy to jest dobre dla pompowtrysków)
-czy wyczyscić separator z pokrywą zaworów ( a moze wymienić na inny typ-bo były jakieś wstawiane inne-oryginalnie)
-a może zastosowć inny separator tylko jaki - gdzieś obok -oprocz tego w pokrywie??
-czy to jest juz koniec turbawki? jak sprawdzić, czy juz nie jest koniec turbo??

dzieki, za podpowiedz



Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Re: Pocący sie EGR

Post autor: Bronco » pn cze 08, 2009 10:50

banan1 pisze:Witam,

Wiem, ze bede sie powtarzał, ale mam pytanie. Silnik ATD 2002, poci sie zawor EGR. Co robić:

-czy wymienić tylko uszczelki zaworu i przeczyścić zawór i wszelkie syfy z dolotu
-czy zatkać zawór blachą, zeby nie działał? (tylko czy to jest dobre dla pompowtrysków)
-czy wyczyscić separator z pokrywą zaworów ( a moze wymienić na inny typ-bo były jakieś wstawiane inne-oryginalnie)
-a może zastosowć inny separator tylko jaki - gdzieś obok -oprocz tego w pokrywie??
-czy to jest juz koniec turbawki? jak sprawdzić, czy juz nie jest koniec turbo??

dzieki, za podpowiedz
Myślę, że warto rozważyć takie rozwiązanie zanim zdyskwalifikujesz turbo:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

Specjalistą jest kolega z tego forum "Fleshu"


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn cze 08, 2009 12:36

Tu jest dokładniej opisane: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899794#2899794

Zasada dotyczy wszystki TDI i TD które mają odmę do dolotu wkładaną.
Pozdrawiam!



banan1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt lis 18, 2008 09:45
Lokalizacja: lublin

Post autor: banan1 » śr cze 10, 2009 08:17

Ale czy zaślepienie zaworu EGR, nie zaszkodzi pompowtryskom ???



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr cze 10, 2009 10:13

banan1 pisze:Ale czy zaślepienie zaworu EGR, nie zaszkodzi pompowtryskom ???
nie ma takiej możliwości, praktycznie ani teoretycznie układ EGR nie ma żadnego wpływu na pompowtryskiwacze.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości