Demontaz turbosprezarki 1.6td SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Demontaz turbosprezarki 1.6td SB
czy do demontazu turbo powiedzmy garretta T2 trzeba odkrecac kolektor dolotowy i kolektor wydechowy? czy da rade to zrobic bez demontazu tych czesci? glownie chodzi mi o te 4 12-stokatne sruby trzymajace turbo do kolektora wydechowego i czy da sie je odkrecic bez wyjmowania calego kolektora z tubro.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak,da się.Nie ma potrzeby wykręcać kolektora.motowalus pisze:chodzi mi o te 4 12-stokatne sruby trzymajace turbo do kolektora wydechowego i czy da sie je odkrecic bez wyjmowania calego kolektora z tubro.
Ja do odkręcenia używam "wykorbionego" klucza 12mm.
Jak turbo dawno nie odkręcane,to lepiej zapuścić te śruby WDziakiem dzień wcześniej,bo lubią nieźle siedzieć...
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 09:24 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
tak, chodzi o te sruby schowane pod turbo ktore przykrecane sa od doly turbo i lacza turbo z kolektorem wydechowym. z tego co patrzylem to jest strasznie trudny dostep. sruby laczace turbo z rura wydechowa to pestka bo tammiejsca jest wiecej niz trzeba. ale wlasnie zastanawiaja mnie te pod turbo...
wykorbiony klucz? czyli ma byc wygiety w ksztalt litery Z ?
wykorbiony klucz? czyli ma byc wygiety w ksztalt litery Z ?
Seat Toledo 1.9TDI 110KM
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211027
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211027
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak,to są śruby z łbami 12stokątnymi.motowalus pisze:a te sruby to nie sa normalne 6-ciokatne, tylko 12-katne tak? bo jezeli tak to przed praca musialbym kupic sobie nasadke i klucz plaski odpowiedni do 12-katnych.
Kluczem płaskim nic nie zrobisz...
Popsikaj WDziakiem,bo będzie problem.Ja kiedyś urwałem wszystkie 4.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Przecież takie są w sklepachmotowalus pisze:zeby stworzyc klucz "wykorbiony" musze kupic plaski i go powyginac odpowiednio


To jest klucz wykorbiony lub łamany,w zależności jak kto woli

Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 10:43 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości