Odcina powyzej 4,8tys

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kafargdansk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn lut 26, 2007 21:51
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Odcina powyzej 4,8tys

Post autor: kafargdansk » sob lip 18, 2009 09:14

Witam niedawno modernizowalem swojego czipa ze 129km ( 290niutkow) na 135 (340niutkow) bylo wszysko OK potem mialem przygode ze wpadlo mi do baka wieczko wielkosci monety 5groszowej takie sreberko wystraszylem sie ze moze mi zapchac czy cos ale jezdzilem i bylo wszysko OK potem wymienilem popychacze na zaworach i tez wydawalo sie wszysko OK po jakims tygodniu miałem w baku z 12litrow ropy i ustawilem sie z kumplem na swiatlach jedynka but dwujka obroty ok 5tys i odciecie juz myslalem ze cos mi sie rosypalo no to jesszcze raz i to samo potem wziolem kumpla do siebie zeby mu pokazac i bylo juz ok piersza mysl ze to wieczko mi przy max obrotach zapycha (jak mam malo paliwa ) czy cos zatankowalem do fulla bylo OK jakis czas jak by minelo a wczoraj jade z kumplem i na 3/4 baku mi sie to znowu zrobilo. Tera nasuwa mi sie pytanie
1.Jak modernizowal czipa dal zaduza dawke paliwa i pompa odcina ? ( ale czemu niezakazdym razem )?
2. Jednak to wieczko robi swoje ?
3. Czy cos z popychaczami ?
Dodam ze niemialem tego wczesniej
sorka za bledy :)
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 10:11 przez kafargdansk, łącznie zmieniany 1 raz.


Piwo

Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » sob lip 18, 2009 11:38

tdi to nie benzyna, po co krecisz go az do 5 tysiecy? :|



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob lip 18, 2009 11:46

Epic fail...

Po to jest limiter obrotow i odcina paliwo zeby taki kafargdansk, nie przekrecil silnika na druga strone. Proste.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

zooler86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt cze 19, 2009 23:44
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zooler86 » sob lip 18, 2009 11:51

Ja mam tak samo jak cisne ostro na jedynce to wtedy tak jakby odcina potem dwójka tak samo a reszte juznie musze bo jestem z przodu zawsze :D Diesle słyszałem że tak mają i te krótkie biegi.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lip 18, 2009 12:41

zooler86 pisze:i te krótkie biegi.
taa zwlaszcza ze skrzynie sa takie same lub dluzsze wlasnie w dieslach. to ze masz mniejsza predkosc na biegu to zasluga obrotow łośku


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » sob lip 18, 2009 17:28

souler pisze:taa zwlaszcza ze skrzynie sa takie same lub dluzsze wlasnie w dieslach. to ze masz mniejsza predkosc na biegu to zasluga obrotow łośku
:panna:
hehe, dobre :D



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » ndz lip 19, 2009 11:32

umnie w rodzinie sa 3 tdi i zaden niema odciecia na czerwonych obrotach i ja tez niemialem a tera mam i sie pytam jaka moze byc tego przyczyna czy jak podkrecal mi czipa to dal zaduza dawke paliwa i pompa niewyrabia i odcina ? a moze cos innego.....?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz lip 19, 2009 13:02

może hydraulika się wiesza a nie odcina paliwo, no kręcić diesla do 5tyś to chora sprawa



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lip 19, 2009 23:46

Hmmm a ja koledzy powiem choć nie w temacie... ,że nigdy nie kupiłbym autka od kol. kafargdansk... ale znając życie to za rok,może dwa będzie stał na giełdzie z ojcem .. i kupujący usłyszy gadkę w stylu... PANIE,autko nie katowane ,żona jeździła do sklepów wszystko ok itp pierdoły :green_fuck:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Odcina powyzej 4,8tys

Post autor: doggie » pn lip 20, 2009 00:10

kafargdansk pisze:.... miałem w baku z 12litrow ropy i ustawilem sie z kumplem na swiatlach jedynka but dwujka obroty ok 5tys i odciecie juz myslalem ze cos mi sie
hmmm..... Boże widzisz i nie grzmisz!!! Toć to jakiś fan F1, im mniej paliwka w baku tym lepiej kręci :kac: , czego ty chłopie wymagasz od TDI, 6000 rpm???



arwam

Post autor: arwam » pn lip 20, 2009 09:11

piter_s pisze:może hydraulika się wiesza a nie odcina paliwo, no kręcić diesla do 5tyś to chora sprawa
piter_s, chciałeś powiedzieć TDI?
Bo TD to się nie źle kręci zwłaszcza 1.6TD bo 1.9 już troszkę gorzej
popatrz na filmiki w moim temacie to przekonasz sie czy nie ma sensu tak kręcić, na niskich biegach bo potem to już jedzie się momentem obrotowym a nie mocą.
Zaznaczam jeszcze raz że chodzi o starsze silniki na komorze wirowej bo na bezpośrednim wtrysku tak jak mówicie to 4-4,5tys obrotów to max.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn lip 20, 2009 10:15

pisałem ogólnie że diesli się nie kręci tak jak benzyny bo to jest bez sensu, wiadomo że max moment jest w niższych obrotach niż w zi.
a czy diesel czy td czy tdi to wszystko jest na ropę i jest to diesel, silniki niskoobrotowe.



arwam

Post autor: arwam » pn lip 20, 2009 13:44

piter_s, chyba nie przeglądłeś tych filmików bo widać na nich wyraźnie że jak nie zakręcisz do 5000rpm to nie jedzie a 1.6TD kręcił się do około 6500rpm i to z mocą.
co do TDI to się z Tobą zgadzam bo tam ciśnienie wtrysku stwarza ograniczenia na skutek wytrzymałości elementów pompy wtryskowej



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lip 20, 2009 14:59

arwam pisze: jak nie zakręcisz do 5000rpm to nie jedzie a 1.6TD kręcił się do około 6500rpm i to z mocą.

Pojemność skokowa 1588 cm3
Średnica cylindra 76,5 mm
Skok tłoka 86,4 mm
Stopień sprężania 23,0
Ciśnienie sprężania
nominalne 3,4 MPa
minimalne 2,6 MPa
Moc maksymalna 51 kW (70 KM) przy 4800 obrotów na minutę
Maksymalny moment obrotowy 133 Nm uzyskiwany jest przy 2600 obrotów na minutę
Pojemność skokowa: 1896 cm3
Średnica cylindra: 79,5 mm
Skok tłoka: 95,5 mm
Stopień sprężania: 22,5
Ciśnienie sprężania:
- znamionowe 3,4 MPa
- minimalne 2,6 MPa
Moc maksymalna: 55 kW (75 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej: 4200 obr/min
Moment maksymalny: 137 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego: 2500 obr/min
jak widać 1.6 TD ma krótszy skok tłoka i jest głównym powodem kręcenia wyższych obrotów, ale z tymi 6500 rpm to chyba trochę przesadziłeś - mówię to o serii a nie modach
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 15:09 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości