tłokorozdzielacz 10mm od diesla fiata

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

tłokorozdzielacz 10mm od diesla fiata

Post autor: JABcok20 » sob lip 18, 2009 21:31

witam. pompa 1v z tłokorozdzielaczem od fiata.
bolec chodzacy na pinie wytarty bo pin est nieorginalny
golf nie ma prawie wcale siły na obrotach
turbo dmucha max 0,8 bara i wkrecenie śruby nic nie daje
po przygazowaniu kopci na czarno


czy to ze tłokorozdzielacz jest od zwykłego diesla może mieć wpływ?


mam druga pompe sb orginalna nie modzona


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lip 18, 2009 23:10

Powinno toto hulać na tłoko-rozdzielaczu od wolnossaka,ale jak jest wyjechany,to będzie więcej dymu niż mocy i jazdy,czyli tak jak piszesz.
Zwróć uwagę na to czy tłoczek nie ma takich głębszych rys,jeśli tak-śmietnik,jeśli tylko lekkie przytarcia,to jeszcze pojeździ,ale jak długo-nie wiem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lip 18, 2009 23:15

łeee czyli pewnie złom
bo pompa była jakaś dziwna...
poza tym pęknięta:(


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lip 18, 2009 23:21

JABcok20 pisze:poza tym pęknięta:(
Pewnie ktoś w niej zastosował mocny mod Łukiego :grin: i kadłubek pękł :chytry: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lip 19, 2009 23:55

opóźniłem kąt wtrysku i przestał kopcić i troche lepiej idzie.
Może gdybym wymienił ten pin z rysikiem zaczeła by pompowac konkretnie?
poza tym kiepsko pali jak ciepły. może zwiększyc dawke?
pompuje maks 0,8 bara, czy zawór turbiny może sie jakos zapiec(K14)?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » pn lip 20, 2009 09:16

JABcok20, jak na ciepłym silniku próbujesz odpalić to wyciągnięcie przyspieszacza pomaga?
pompuje maks 0,8 bara, czy zawór turbiny może sie jakos zapiec(K14)?
wtedy turbo by Ci przeładowywało



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 20, 2009 10:22

arwam pisze:wtedy turbo by Ci przeładowywało
arwam, niekoniecznie będzie przeładowywać.Zależy w jakiej pozycji zapiecze się WG,jak w zamkniętej,to owszem,ale jak półotwartej,to będzie niedomagać.
Ja miałem dwie zapieczone K-14 i K-24,pierwszą zapiekło pozycji półotwartej,a drugą w zamkniętej.
JABcok20 pisze:poza tym kiepsko pali jak ciepły
To może być faktycznie walnięta głowiczka,ale najlepiej to sprawdzić.Spróbuj tak jak arwam, pisze,czyli z przyspieszaczem i oceń.Może faktycznie wystarczy czymś pokręcić :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn lip 20, 2009 20:39

hm. tzn. jak źle?
co mogloby być źle załozone i chodziłaby jako tako?
myślałem sobie ze może fale mam kiepska. z tego co pamietam jest oryginalna od golfa 1v ale bez jednej cienkiej podkładki zamiast jednej grubej. moze to powoduje zbyt szybki wzrost kąta?

dam sobie spokój z ta pompa i jutro zakladam od sb.
ta wyśle może do trochima na regulacje albo sprzedam na czesci za grosze...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn lip 20, 2009 21:09

JABcok20 pisze:co mogloby być źle załozone i chodziłaby jako tako?
pod tłoczkiem jest dysk jaki jest u ciebie ori czy z fiata , a skróciły ci się biegi i auto głośno chodzi przy niskich obrotach i nie ciągnie

[ Dodano: 20 Lip 2009 21:09 ]
JABcok20 pisze:dam sobie spokój z ta pompa i jutro zakladam od sb.
ile chcesz za nią ?
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 21:12 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn lip 20, 2009 21:12

z fiata. hm biegi krótsze samochod ma moc na nizszych obrotach a pozniej nie przyspiesza za bardzo.
ten dysk wygladal jak taki sam co w mojej 1v. tak samo t tuleje tłoczace po których chodzil ten dysk były takie same. robiłem pomiary suwmiarka i nie było różnic


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn lip 20, 2009 21:17

JABcok20 pisze:tak samo t tuleje tłoczace po których chodzil ten dysk były takie same. robiłem pomiary suwmiarka i nie było różnic
otwór w środku awers rewers taki sam ?a fala z tego fiata jaka była
JABcok20 pisze:biegi krótsze samochod ma moc na nizszych obrotach a pozniej nie przyspiesza za bardzo.
czyli ile 2000 rpm i zmiana biegu czy jak i robi się bardzo głośno , reaguje na regulacje dawki kolorem i gęstością dymienia , opóźnij kąt dynamiczny ale bez zmiany ciś. to było by dziwne , jak ostatnio złożyłem 10mm to była moc
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 21:23 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn lip 20, 2009 21:24

reaguje gęstościa dymienia i obrotami.
nie ma w tej chwili obrotomierza ale samochód idzie słabiej niz na oriompie która mialem. jak sie wsłuchac to można zauważyc lekkie skoki obrotów jak sie zagrzeje ale nie zawsze
po odpaleniu nie mam od razu ładowania ale jak przygazuje załącza ładowanie i obroty lekko spadają , dosc spadaja ze karoseria lekko sie trzęsie.

z tego co mierzyłem pompa miala tylko inny tlokorozdzielacz, cała reszta wyglądała na taką samą( spręzyny, i cała reszta


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn lip 20, 2009 21:25

JABcok20 pisze:reaguje gęstościa dymienia i obrotami.
nie ma w tej chwili obrotomierza ale samochód idzie słabiej niz na oriompie która mialem. jak sie wsłuchac to można zauważyc lekkie skoki obrotów jak sie zagrzeje ale nie zawsze
jak nic nie wymyślisz tak jak jest , to przekładaj cały komplet i regulator suwaka tłoczka bo może ma dłuższy sów , opcji jest kilka jeśli masz czas i chęci to składaj
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 21:44 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr lip 22, 2009 08:31

załozyłem pompe od sb i to samo. okazało sie że egr nie trzymał ciśnienia i kolektor dolotowy mialem od 1,9tdi passata a w nim w złym miejscu dorobilem miejsce na podłączenie sterowania dawki.
zalożyłem oryginalny od 1,9 z innym egr i jest lepiej ale ta pompa od sb to chyba szmelc


ustawie jeszcze raz kąt wtrysku na niej i podregulje troszke obroty. jesli nic nie da rozkrece ja i załoze do niej ten tlokorozdzielacz 10mm.
Trochim pisalże mi wyreguluje za sensowne pieniazki


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości