tłokorozdzielacz 10mm od diesla fiata
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tłokorozdzielacz 10mm od diesla fiata
witam. pompa 1v z tłokorozdzielaczem od fiata.
bolec chodzacy na pinie wytarty bo pin est nieorginalny
golf nie ma prawie wcale siły na obrotach
turbo dmucha max 0,8 bara i wkrecenie śruby nic nie daje
po przygazowaniu kopci na czarno
czy to ze tłokorozdzielacz jest od zwykłego diesla może mieć wpływ?
mam druga pompe sb orginalna nie modzona
bolec chodzacy na pinie wytarty bo pin est nieorginalny
golf nie ma prawie wcale siły na obrotach
turbo dmucha max 0,8 bara i wkrecenie śruby nic nie daje
po przygazowaniu kopci na czarno
czy to ze tłokorozdzielacz jest od zwykłego diesla może mieć wpływ?
mam druga pompe sb orginalna nie modzona
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
opóźniłem kąt wtrysku i przestał kopcić i troche lepiej idzie.
Może gdybym wymienił ten pin z rysikiem zaczeła by pompowac konkretnie?
poza tym kiepsko pali jak ciepły. może zwiększyc dawke?
pompuje maks 0,8 bara, czy zawór turbiny może sie jakos zapiec(K14)?
Może gdybym wymienił ten pin z rysikiem zaczeła by pompowac konkretnie?
poza tym kiepsko pali jak ciepły. może zwiększyc dawke?
pompuje maks 0,8 bara, czy zawór turbiny może sie jakos zapiec(K14)?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, niekoniecznie będzie przeładowywać.Zależy w jakiej pozycji zapiecze się WG,jak w zamkniętej,to owszem,ale jak półotwartej,to będzie niedomagać.arwam pisze:wtedy turbo by Ci przeładowywało
Ja miałem dwie zapieczone K-14 i K-24,pierwszą zapiekło pozycji półotwartej,a drugą w zamkniętej.
To może być faktycznie walnięta głowiczka,ale najlepiej to sprawdzić.Spróbuj tak jak arwam, pisze,czyli z przyspieszaczem i oceń.Może faktycznie wystarczy czymś pokręcićJABcok20 pisze:poza tym kiepsko pali jak ciepły

hm. tzn. jak źle?
co mogloby być źle załozone i chodziłaby jako tako?
myślałem sobie ze może fale mam kiepska. z tego co pamietam jest oryginalna od golfa 1v ale bez jednej cienkiej podkładki zamiast jednej grubej. moze to powoduje zbyt szybki wzrost kąta?
dam sobie spokój z ta pompa i jutro zakladam od sb.
ta wyśle może do trochima na regulacje albo sprzedam na czesci za grosze...
co mogloby być źle załozone i chodziłaby jako tako?
myślałem sobie ze może fale mam kiepska. z tego co pamietam jest oryginalna od golfa 1v ale bez jednej cienkiej podkładki zamiast jednej grubej. moze to powoduje zbyt szybki wzrost kąta?
dam sobie spokój z ta pompa i jutro zakladam od sb.
ta wyśle może do trochima na regulacje albo sprzedam na czesci za grosze...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
pod tłoczkiem jest dysk jaki jest u ciebie ori czy z fiata , a skróciły ci się biegi i auto głośno chodzi przy niskich obrotach i nie ciągnieJABcok20 pisze:co mogloby być źle załozone i chodziłaby jako tako?
[ Dodano: 20 Lip 2009 21:09 ]
ile chcesz za nią ?JABcok20 pisze:dam sobie spokój z ta pompa i jutro zakladam od sb.
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 21:12 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
z fiata. hm biegi krótsze samochod ma moc na nizszych obrotach a pozniej nie przyspiesza za bardzo.
ten dysk wygladal jak taki sam co w mojej 1v. tak samo t tuleje tłoczace po których chodzil ten dysk były takie same. robiłem pomiary suwmiarka i nie było różnic
ten dysk wygladal jak taki sam co w mojej 1v. tak samo t tuleje tłoczace po których chodzil ten dysk były takie same. robiłem pomiary suwmiarka i nie było różnic
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
otwór w środku awers rewers taki sam ?a fala z tego fiata jaka byłaJABcok20 pisze:tak samo t tuleje tłoczace po których chodzil ten dysk były takie same. robiłem pomiary suwmiarka i nie było różnic
czyli ile 2000 rpm i zmiana biegu czy jak i robi się bardzo głośno , reaguje na regulacje dawki kolorem i gęstością dymienia , opóźnij kąt dynamiczny ale bez zmiany ciś. to było by dziwne , jak ostatnio złożyłem 10mm to była mocJABcok20 pisze:biegi krótsze samochod ma moc na nizszych obrotach a pozniej nie przyspiesza za bardzo.
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 21:23 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
reaguje gęstościa dymienia i obrotami.
nie ma w tej chwili obrotomierza ale samochód idzie słabiej niz na oriompie która mialem. jak sie wsłuchac to można zauważyc lekkie skoki obrotów jak sie zagrzeje ale nie zawsze
po odpaleniu nie mam od razu ładowania ale jak przygazuje załącza ładowanie i obroty lekko spadają , dosc spadaja ze karoseria lekko sie trzęsie.
z tego co mierzyłem pompa miala tylko inny tlokorozdzielacz, cała reszta wyglądała na taką samą( spręzyny, i cała reszta
nie ma w tej chwili obrotomierza ale samochód idzie słabiej niz na oriompie która mialem. jak sie wsłuchac to można zauważyc lekkie skoki obrotów jak sie zagrzeje ale nie zawsze
po odpaleniu nie mam od razu ładowania ale jak przygazuje załącza ładowanie i obroty lekko spadają , dosc spadaja ze karoseria lekko sie trzęsie.
z tego co mierzyłem pompa miala tylko inny tlokorozdzielacz, cała reszta wyglądała na taką samą( spręzyny, i cała reszta
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
jak nic nie wymyślisz tak jak jest , to przekładaj cały komplet i regulator suwaka tłoczka bo może ma dłuższy sów , opcji jest kilka jeśli masz czas i chęci to składajJABcok20 pisze:reaguje gęstościa dymienia i obrotami.
nie ma w tej chwili obrotomierza ale samochód idzie słabiej niz na oriompie która mialem. jak sie wsłuchac to można zauważyc lekkie skoki obrotów jak sie zagrzeje ale nie zawsze
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 21:44 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.
załozyłem pompe od sb i to samo. okazało sie że egr nie trzymał ciśnienia i kolektor dolotowy mialem od 1,9tdi passata a w nim w złym miejscu dorobilem miejsce na podłączenie sterowania dawki.
zalożyłem oryginalny od 1,9 z innym egr i jest lepiej ale ta pompa od sb to chyba szmelc
ustawie jeszcze raz kąt wtrysku na niej i podregulje troszke obroty. jesli nic nie da rozkrece ja i załoze do niej ten tlokorozdzielacz 10mm.
Trochim pisalże mi wyreguluje za sensowne pieniazki
zalożyłem oryginalny od 1,9 z innym egr i jest lepiej ale ta pompa od sb to chyba szmelc
ustawie jeszcze raz kąt wtrysku na niej i podregulje troszke obroty. jesli nic nie da rozkrece ja i załoze do niej ten tlokorozdzielacz 10mm.
Trochim pisalże mi wyreguluje za sensowne pieniazki
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości