kolo pompy wtryskowej 1.9td a 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

kolo pompy wtryskowej 1.9td a 1.6td

Post autor: JABcok20 » ndz lip 26, 2009 12:33

jak w tytule. czym sie roznia?
mam pompe eko z 95 roku( jest wytloczone pod gorna obudowa)
ale nie wiem od czego jest kolo. jak blokuje klinem to znak na kole nie pokrywa sie z znakim na mocowaniu pompy do bloku


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Re: kolo pompy wtryskowej 1.9td a 1.6td

Post autor: vision » ndz lip 26, 2009 15:21

JABcok20 pisze:jak w tytule. czym sie roznia?
głębokością i końcówką nr

[ Dodano: 26 Lip 2009 15:31 ]
JABcok20 pisze:ale nie wiem od czego jest kolo. jak blokuje klinem to znak na kole nie pokrywa sie z znakim na mocowaniu pompy do bloku
gdyby nie było od jakiegoś VW/ Audi to byś rozrządu mógł nie zapiąć , ale gdyby ci się jednak udało to zmieli silnik



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lip 26, 2009 15:50

znalazłem koło oryginalne od vw 1.5 diesla jest takie same i nie pasuje mi na znak na obudowie. czyli wszystko ok temat nieważny., dziekuje a odp.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 26, 2009 15:53

JABcok20 pisze:jak w tytule. czym sie roznia?
Ja mam założoną pompę od 1,9TD i koło różni się odstawieniem,przez co musiałem robić otwór w obudowie paska,ale jak zablokuję trzpieniem,to znaki pokrywają się.
Siostra ma MK3 z taką pompą ja piszesz,ale u niej koło jest regulowane na fasolkach.Ty masz stałe?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lip 26, 2009 16:09

tak ja mam koło stałe ale znalazłem od diesla mk1 i jest taki sam rozkład otworów i zębów. czyli koło zostało u mmn ie od 1.6td 1v bo myślałem że coś pomodzili...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości