Ciężko pali na Ciepło nowy aku i rozrusznik po remoncie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Ciężko pali na Ciepło nowy aku i rozrusznik po remoncie

Post autor: ronuch » czw lip 30, 2009 17:57

Witam!!! Zakładam nowy temat bo myślę ze mój problem nie tkwi w mapach startowych ciepłego silnika bo mam nowy aku 80ah 760A i rozrusznik po remoncie - dodatkowo wyczyściłem styki wszystkich kabli siłowych. Auto passat 2001 silnik PD AVF 131ps! Jak temperatura cieczy dojdzie do ok 87 stopni pojawia sie problem - niby zapala ale nie umi wejsc na obroty i gaśnie! Dodam że jakoś dziwnie FIS pokazuje mi spalanie 1,3 1,4 l/h a z klima 1,8 1,9 l/h. Auto sprawdzałem na vagu i nie bylo żadnych błędów. Filtry po wymianie, znalazłem zagnieciony przewód paliwowy pod autem - juz jest naprawiony ale dalej to samo nic sie nie zmieniło. Dziś wypiąłem czujnik w dolocie miedzy IC a kolektorem ssącym i nie wiem dlaczego ale nie załadował sie mi ABS i ESP po podpięciu spowrotem było ok ale dalej nie palił! Wypiąłem też wtyczkę z przepływomierza tez nie zapalił i co dziwne spalanie takie samo (na postoju). Co sprawdzić moje jakieś konkretne grupy na vagu??


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

arwam

Post autor: arwam » czw lip 30, 2009 18:07

odepnij wtyczkę od czujnika temp który jest przeznaczony dla ECU i wtedy zobacz jeśli zapali bez niczego tzn. że jednak trzeba będzie poprawić mapy startowe lub przekodować sterownik na automat



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » czw lip 30, 2009 19:22

no tak ale wtedy grzeje świece max czas i daje bardzo duza dawke paliwa. A najlepsze jest to ze po wypieciu czujnika temp powinien wiecej palic a na fisie wszystko zostalo bez zmian. Wypiolem tez czujnik z paliwa i tez spalanie bez zmian. Na przepływke tez nie reagowal - o co tu chodzi??

[ Dodano: 31 Lip 2009 13:01 ]
hmm zauważyłem pewna anomalie w tym zapalaniu bo jadać wcześnie rano ok 22km (silnik na bank ma swoja temp) zapali od strzała, a potem jadąc ta sama trasę ale juz jest upal to nie ma szans (wskazówka na wskaźniku temp jest w tym samym położeniu) może temp w dolocie ma cos do tego?? gdzie znajduje sie ten czujnik??

[ Dodano: 31 Lip 2009 14:08 ]
moja teraz wrocila z pracy czyli słonce grzeje i nie zapalił! wypinałem po kolei wszystkie czujniki (przepływka, czujnik ciśnienia albo temp w dolocie, temp paliwa) i bez zmian nie zapalił - w końcu wypiąłem czujnik temp wody ale nie grzałem świec i zapalił od strzała - wiec jednak mapy do poprawy?? Myślałem ze jak nowy aku i rozrusznik po remoncie to mała prędkość obrotowa można wykluczyć! Aha jak wypiąłem czujnik z dolotu to nie załadował sie mi abs i esp co on ma do rzeczy po podpięciu spowrotem abs i esp zgasł - o co chodzi??

[ Dodano: 31 Lip 2009 19:44 ]
dzis jeszcze pojechałem na zakupy na zewnątrz 26stopni auto stało na zadaszonym parkingu ok 20 min nie zapalił potem stanąłem w pełnym słońcu na 3 min od strzała - o co mu chodzi??
zauważyłem tez ze silnik jest slaby u dołu tzn nie da sie ruszyć bez gazu i zaczyna ciagnąć od ok 1700 obr potem przy ok 2000 jest szarpnięcie tak jakbym puscił gaz i dodał potem znowu przy ok 2500 obr takie samo. Potem ciągnie jednakowo az do 4000obr (dalej nie jechałem)
Wypiąłem potem wtyczkę z głowicy (z pompowtrysków) i podczas kręcenia obrotomierz pokazuje ponad 250 obr/min wiec powinien zapalić!!!


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości