problemy z turbinką

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

problemy z turbinką

Post autor: czarna małpa » pt lip 17, 2009 08:24

Jak w temacie,raz przy 2 tys obrotków smiga jak ta lala,a raz trzeba go ciągnąc do 4,kopci przy tym jak jasna ch...a.Jakieś propozycje co do usterki???


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lip 17, 2009 10:34

Najprawdopodobniej zacina się WG.
Napisz jaką masz turbinę.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn

Post autor: czarna małpa » pt lip 17, 2009 12:43

nieiwem,auto mojego kumpla,spotkalem sie z nim pare dni temu i opowiedzial co sie dzieje,bede z nim gadal w Niedziele,zapytam.


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

automat110
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 17:59
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: automat110 » pt lip 17, 2009 14:56

Wykręć i przedmuchaj kompresorem zaworek przy filtrze paliwa i sprawdź drożność przewodów powietrza przy nim. Ostatnio też to miałem i już turbina gwizda;)


automat110

Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn

Post autor: czarna małpa » pn sie 03, 2009 09:33

dodaje pare fotek,moze komus pomoze to odpowiedziec mi na pytanie. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » śr sie 05, 2009 00:06

Proponuje sprawdzic czy nie dostaje lewego powietrza tz, czy nie jest strzelony/pekniety ktorys przewod, rura :helm: Ja zaszczedzilem w ten sposob 2 :bigok: lata temu jakies 2800 PLN


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Delta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 04, 2009 18:45
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Delta » czw sie 06, 2009 14:16

witam mialem podobny problem z tym ze jezdze tdi turbina mi ciagla do 2 tys i koniec czasem udalo sie wejsc wyzej tak 3 3,5 tys pojechalem na orginalnego vaga okazalo sie ze mam pekniety jakis przewod cisnieniowy od turbiny i ladowala nie tyle powietrza co tzeba zrobili mi ten przewod i jest ok.Proponuje jechac na vaga i zrobic logi dynamiczne wtedy wszystko bedzie jasne Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Casio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 03, 2009 13:10
Lokalizacja: Opolskie OST

Post autor: Casio » czw sie 06, 2009 14:51

No właśnie,VAG to podstawa,nawet nie wiadomo czy to przeładowanie czy niedoładowanie.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » czw sie 06, 2009 15:01

Delta, Casio, podłączcie vaga do TD i zróbcie nim logi a macie u mnie po 0,7 na głowę :grin:



Awatar użytkownika
Casio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 03, 2009 13:10
Lokalizacja: Opolskie OST

Post autor: Casio » czw sie 06, 2009 15:04

Mówisz,nie ten rocznik ?



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » czw sie 06, 2009 15:06

Nie o rocznik chodzi, a o silnik.
Ostatnio zmieniony czw sie 06, 2009 15:07 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.



djmad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lip 19, 2008 18:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: djmad » czw sie 06, 2009 15:13

ja mialem podobnie. czasami normalnie smigal a czasami tak jak u ciebie. powodem bylo przelaczanie sie komputera w tryb awaryjny. wylaczenie zaplonu i ponowne odpalenie usuwalo ta usterek (chwilowo)... jezeli u ciebie bedzie tak samo proponuje szybciutko wymienic zawor n75 (chyba to ten). jezeli nie pomoze to szybko na regeneracje turbiny. ja nie pojechalem i 2 miesiace pozniej turbina wybuchla :P



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw sie 06, 2009 15:23

ludzie to jest TD nie TDI tu nie ma kompa i n75 tylko czysta mechanika
ja stawiam na WG a dotego wyczyscil bym EGR :grin:
pozatym turbina rzoca juz chyba pokazne ilosci oleju bo widze na fotce ze cieknie z kolanka od dolotu
Ostatnio zmieniony czw sie 06, 2009 15:27 przez Virus177, łącznie zmieniany 2 razy.


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw sie 06, 2009 16:13

Ja bym do tych wszystkich rad dorzucił sprawdzenie dolnego koła rozrządu.Czy nie kołysze się na boki . Połączenie tego koła z wałem korbowym to można by rzec wada fabryczna silnika 1,9 TD AAZ .Gdy dolne koło rozrządu złapie trochę luzu ,przestawia się zapłon .Objawy to chwilowe nierównomierne obroty ,dymienie ,brak mocy ,trudnosci w odpalaniu.Zignorowanie kołyszącego się koła rozrządu kończy sie spotkaniem tłoków z zaworami ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości