Turbo K14 ładuje do 1.9 bara sprawdzone manometrem!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » ndz kwie 08, 2007 17:24

Pisałem o tym.K14 u mnie dobijało do 1,5
Zacięty zawór to norma w tym turbo.
Nie radzę jeździć bo mnie to kosztowało uszczelkę.
Trzeba wyjąć turbo żeby naprawić (niestety!)
K14 ma zaletę zbiera się od 1500obr/min
......i wadę zapieka się zawór
Porażka.......
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » ndz kwie 08, 2007 17:51

Matii1986, Witam nie wiem czy już patrzałeś na ten post http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=k14
a tu jest chyba podobny problem. Apropo tez mam K14 i dmucha mi tak mniej więcej 0,7 bar



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » ndz kwie 08, 2007 18:25

marek29, no tak to teraz mi powiedz jak doblokowac ten zawor?jest jakis sposob na to ???

[ Dodano: 08 Kwi 2007 18:27 ]
wrubciu, no a widzisz mi wskaznik pokazuje do 1.9 bar dobija i tak samo bylo na manometrze wiec pewnie jest zaciety ten zawor bo bez zadnego podkrecana tak pokazuje!!



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » ndz kwie 08, 2007 18:32

Matii1986, A powiedz jak ci sie autko zbiera na takim ciśnieniu, ja na razie nie narzekam jeździł dobrze, potem zamontowałem BOOST PINa a jak znajdę czas mam ochotę troszkę podkręcić turbawke i dołożyć intercoolera (który leży u mnie w szafie chyba z pół roku )myślę że będzie jeszcze lepiej.......



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » ndz kwie 08, 2007 18:43

wrubciu, dobrze chodzi ale od czasu jak dopiero zalozylem boost pina a wczesniej to tak sobie!!!a co do cisnienia to niewydajemi sie zeby takie bylo to by wogole kopcil po zmianie pina tzn przy 2 tys jak mu depniesz to zostawi taka mala chmurke dymu ale spoko a co do zbiorów to jak jest zimne powietrze to odlot :grin:



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pn kwie 09, 2007 21:28

Matii1986 pisze:marek29, no tak to teraz mi powiedz jak doblokowac ten zawor?jest jakis sposob na to ???
Przy okazji zmiany uszczelki,turbo na "stole" 3 śruby IN-BUS ,zawór do prasy potem czyszczenie ...i poszło.
Nie ukrywam że NIE było łatwo.
W garecie jest prościej ponieważ dzwignia zawotu jest na "zewnątrz".
Ps. Turba czasem trzeba używać bo potem są takie same skutki jak z prowadnicami w AFN.............



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » śr kwie 11, 2007 21:24

Noi ciekawe sie zaczyna coraz bardziej dzisiaj zostalo sprawdzone cisnienie w trzecim samochodzie i jest tak samo jak umnie do 1.9 bara dobija spokojnie i teraz co w trzech samochodach sa zapieczone zawory upstowe???Trubiny sa takie same KKK14!Teraz pytanie jak rozkrecic ta gruszke albo odkrecic to Turbo jak te sruby sa tak zapieczone??



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr kwie 11, 2007 22:07

Matii1986 pisze:Noi ciekawe sie zaczyna coraz bardziej dzisiaj zostalo sprawdzone cisnienie w trzecim samochodzie i jest tak samo jak umnie do 1.9 bara dobija spokojnie i teraz co w trzech samochodach sa zapieczone zawory upstowe???Trubiny sa takie same KKK14!Teraz pytanie jak rozkrecic ta gruszke albo odkrecic to Turbo jak te sruby sa tak zapieczone??
Może sprawdz wskażnik na jakimś "pewnym"aucie...Skala w Bar ,czy Psi?



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » śr kwie 11, 2007 22:28

marek29, tak wskaznik jest sprawny 100% bo to samo pokazal mi manometr!a skala jest w barach pozatym dolaczylem zdjecie jaki mam wskaznik!!odezwij sie na gg bo pisze do Ciebie a nie odpisujesz Pozdro



Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » śr sie 26, 2009 13:24

ja tez mialem zapieczony, ale po 2 latach jezdzenia mi sie odpiekl sam tzn otworzyl i tak zostal zaczalem sam go odblokowywac nie wyciagajac z auta tzn odkrecasz wezyk od powietrza idacy do WG(przy samym WG) lejesz do WG WD40, zakrecasz wezyk, odkrecasz na maxa srubke w turbie od regulacji cisnienia, dmuchasz w wezyk pare barow, wkrecasz srubke od regulacji cisnienia na maxa(zwiekszenie cisnienia sprezyna sie napina i probuje zamknac WG) i tak pare razy powtorzyc wsio odpoczatku i powinno puscic mam teraz ustawione 1.1Bara i jest gitara



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości