Problem z odpaleniem 1.6 D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Problem z odpaleniem 1.6 D

Post autor: wojtf23 » sob wrz 26, 2009 00:29

Witam koledzy. Mam problem moj golfik ma problem z porannym odpaleniem i ogolnie jak jest zimny tzn. krece az zapali stylu siwiutko a na dodatek gasnie nawet jak mu dam lekko wiecej obrotow i tak z 3, 4 razy az w koncu nie zgasnie. Jak idzie na wolnych obrotach to tak jak by przerywal tzn tak jak by chodzil na 3 albo 2 gary.

Mam tez drugi problem zalozylem sobie wspomaganie ale mi nie idzie. tzn. byl plyn w wspomaganiu czerwony a ze nie mialem dalem taki zielonkawy z FEBI. wlaczam silnik nie slysze zechu pompy krece kierownica a tu nic nie czuc ze jest wspomaganie. wszystko jest dobrze podlaczone a wspomaganie ktore zostalo wyciagnietez z innego silnika niby dzialalo. Aha plyn zielony stal sie tak jak by brazowy albo czarny po kilku przejechanych kilometrach. nie wiem czy to pompa czy przekladnia i czy darady w ogole odpowietrzyc wspomaganie.

Bardzo was prosze o pomoc poniewaz to jest moja pierwsza golfinka i chce zeby ja nic nie bolalo bo czuje sentyment do tego autka. (najlepszy samochod jaki jest)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob wrz 26, 2009 00:39

wojtf23 pisze:Witam koledzy. Mam problem moj golfik ma problem z porannym odpaleniem i ogolnie jak jest zimny tzn. krece az zapali stylu siwiutko a na dodatek gasnie nawet jak mu dam lekko wiecej obrotow i tak z 3, 4 razy az w koncu nie zgasnie. Jak idzie na wolnych obrotach to tak jak by przerywal tzn tak jak by chodzil na 3 albo 2 gary.
ja bym sprawdził świece żarowe. Skoro przebiera po odpaleniu i kupa dymu idzie to któraś ze świec żarowych mogła paść :)

co do wspomagania to nie pomogę co i jak bo nie wiem co tam mogło się stać.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » sob wrz 26, 2009 01:28

Dzieki. a przy zapowietrzaniu moze byc to samo?? albo jak jest zle sprezanie??

a co do wspomagania nie slychac nawet pompy jak skrece full kola tzn rzerzenia

dzieki wielkie jeszcze raz moze ktos bedzie wiedzial cos o wspomaganiu :)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob wrz 26, 2009 01:51

wojtf23, zapowietrzenie też może być tu problemem, ale... wtedy by nie dymił na siwo jak byś próbował go odpalić. Jak masz może oryginalne rurki plastikowe do pompy wtryskowej to zobacz czy nie ma w nich pęcherzyków powietrza... wtedy będziesz wiedział czy jest wszystko szczelne czy nie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
bartek234130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 17:43
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bartek234130 » sob wrz 26, 2009 08:44

wojtf23 pisze:Witam koledzy. Mam problem moj golfik ma problem z porannym odpaleniem i ogolnie jak jest zimny tzn. krece az zapali stylu siwiutko a na dodatek gasnie nawet jak mu dam lekko wiecej obrotow i tak z 3, 4 razy az w koncu nie zgasnie. Jak idzie na wolnych obrotach to tak jak by przerywal tzn tak jak by chodzil na 3 albo 2 gary.
może są zapieczone te wtryski spróbuj dodatku do paliwa tego co przeczyszcza wtryski i cały układ paliwowy kosztuje około 15 złotych i myślę ze oczyści te wtryski


VW tylko to jedno jedyne bo najlepsze :)
Moja dwójka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=296744

gruby1990PL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 10, 2009 15:04
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska
Kontakt:

Post autor: gruby1990PL » sob wrz 26, 2009 10:44

A ja mialem o samo w moijim golfie i jeszcze do tego nie palił na ciepłym silniku. Zamontowałem nowy silnik i pali na dotytyk.



Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » sob wrz 26, 2009 13:03

Zacznij może od bezpiecznika świec żarowych (w komorze silnika). Jeśli masz woltomierz to sprawdź napięcie jakie jest w czasie grzania świec żarowych. U mnie pokazuje wtedy ok 10,5 V. Wyższe napięcie może świadczyć o przepalonej świecy. Przy ponad 12 V można powiedzieć że świece nie grzeją.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości