Dławi się po odpaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Dławi się po odpaleniu

Post autor: vwolfi » czw paź 15, 2009 11:41

Witam, problem występuje podczas odpalania, mianowicie zaraz po odpalaniu chodzi nie równo i na niskich obrotach, jąka się jakby miał zgasnąć. Gdy lekko przegazuję i spada z obrotów, to aż światła przygasają. Wogule na zimnym ciężko pali, często po pierwszym odpaleniu odrazu gaśnie. Problemy te ustępują gdy odpalam na wyciągniętym przyspieszaczu, ale wcześniej odpalał spokojnie bez niego. Rozgrzany ma obr. ok, czyli ok 900. Świece żarowe wymienione kilka dni temu, pompa ,,kręcona". Co może być przyczyną? świece wymieniłem. Może filtr do wymiany, albo regulować pompę? jakieś podpowiedzi?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw paź 15, 2009 11:46

od tego jest przyspieszacz zeby go przy 0 i ponizej uzywac, ja bym minimalnie kat wtrysku przyspieszyl na probe to 10 min roboty :bajer:
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 11:50 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Dławi się po odpaleniu

Post autor: doggie » czw paź 15, 2009 11:48

vwolfi pisze: wcześniej odpalał spokojnie bez niego.
bo może po prostu temperatura otoczenia jest teraz niższa, jak pali z przyśpieszaczem dobrze to po co szukać dziury w całym



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw paź 15, 2009 11:58

no spoko ale zawsze paliłem bez przyspieszacza i było ok, nawet w silne mrozy. Kąt żeby przyspieszyć to pompa w stronę silnika, zgadza się? A może zwiększyć wydatek szczątkowy?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw paź 15, 2009 12:08

vwolfi pisze:no spoko ale zawsze paliłem bez przyspieszacza i było ok, nawet w silne mrozy. Kąt żeby przyspieszyć to pompa w stronę silnika, zgadza się? A może zwiększyć wydatek szczątkowy?
to zrob test: odpal z lekko wcisnietym pedalem gazu, jak bedzie lepiej to mozesz wydatkiem troszke podciagnac.
Tak, pompa do silnika to przyspieszasz, tylko zrob znak na obudowie, i przesun o max 1mm do silnika, kontra i lukaj;) [jakbys zbyt mocno przyspieszyl kat wtrysku to zacznie metaliczne glosno pracowac jakby zawory bily]
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 12:09 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw paź 15, 2009 15:42

Ojciec miał podobnie w TDI PD. Pomogła wymiana przepływki i korekcja softu, przy okazji wirusik :satan: , teraz jest ok odpala i nie dławi sie już po nocy.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw paź 15, 2009 16:07

Ponior, o jakim sofcie mowa - w TD??? nie porównuj silnika TD do TDI i to na pompkach
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 16:08 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw paź 15, 2009 16:32

mettenos pisze:Ponior, o jakim sofcie mowa - w TD
Oj sorrki nie doczytałem, że to TD.
Ojciec miał TDI, teraz ma TDI PD. Oba auta dławiły się po kupnie z rana po odpaleniu przez jakieś 30-60 sekund i w obu przypadkach pomogła korekcja softu.
Pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » czw paź 15, 2009 22:48

vwolfi pisze:no spoko ale zawsze paliłem bez przyspieszacza i było ok, nawet w silne mrozy. Kąt żeby przyspieszyć to pompa w stronę silnika, zgadza się? A może zwiększyć wydatek szczątkowy?
Może jakieś "lewe" powietrze się do pompy dostaje?


Masz mało problemów? – kup sobie następne auto… ;)

arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 11:55

filtry na dzień dobry do wymiany i zobacz czy w przewodzie paliwowym nie masz powietrza. jak długo kręcisz?

i jaką masz kompresję bo to też może na rozruch rzutować.

jaki kolor spalin tuż po uruchomieniu silika? jeśli nie są widoczne to układ paliwowy się zapowietrza



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » śr paź 21, 2009 17:21

arwam pisze:filtry na dzień dobry do wymiany i zobacz czy w przewodzie paliwowym nie masz powietrza. jak długo kręcisz?

i jaką masz kompresję bo to też może na rozruch rzutować.

jaki kolor spalin tuż po uruchomieniu silika? jeśli nie są widoczne to układ paliwowy się zapowietrza
W moim AAZ po odpaleniu jest tak samo no i jakis czas nie miałem wydechu wiec zauważyłem ze wydechem wyżuca paliwo i kopci nieprzepalonym paliwem. nie zapowietrza sie. Ale zachodze w głowe czy to nie filtr powietrza?



arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 18:19

lukaszz1789, opisz kolor spalin jak pisałem w poście wyżej bo w dieslu to podstawa



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr paź 21, 2009 18:25

u mnie spaliny siwe przez krótki czas, później praktycznie niewidoczne


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 18:39

vwolfi, podjedź na ustawienie kąta wtrysku i i sprawdzenie wtryskiwaczy.
Twój silnik już chyba nadmiarem kompresji nie grzeszy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości