Dławi się po odpaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » śr paź 21, 2009 19:03

Dopuki sie nie nagrzeje dym jest raczej biały nie siwy i troche niebieski tak jakby ropy nie przepalał. Kąt wtrysku moze być nie tak, ale nie mam gdzie ustawic. (moze macie gdzies tanio w białymstoku i okolicach fachowca?) jak sie nagrzeje to nic nie dymi. a co do niebieskiego to na 100% nie olej



arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 19:06

lukaszz1789,
ką wtrysku i świece do sprawdzenia. jak odpalisz to pierwsze parę klekotów jest głośne i metaliczne?



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr paź 21, 2009 19:08

kilka miesięcy temu był poważny remont głowicy. Nowe zawory, gniazda, planowanie, wogle wszystko co można było w niej wymienić, zostało wymienione. Więc sam nie wiem już.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 19:12

vwolfi, zrób próbę olejową i będziesz wiedział na czym stoisz



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr paź 21, 2009 19:28

to znaczy? co to próba olejowa?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 19:47

najpierw sprawdzasz normalnie ciśnienie sprężania, a jak masz niskie to wtedy do każdego cylindra pojedynczo przed dokonaniem pomiaru nalewasz około 15-20cm3 olju i wtedy zakręcasz manometr i kręcisz. jak ciśnienie jest wyższe niż przed pomiarem to wtedy siedzi dół silnika czyli zepół tłok-pierścienie-cylinder.
najczęściej wystarcza tylko zmiana pierścieni



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » śr paź 21, 2009 21:02

Świece ok. a kąt trzeba sprawdzić. tak wogole to nie wiem jak pompa jest ustawiona bo wszystko sie kreciło by lepiej jechał, no prawie wszystko.

I troche spamu: Tak wogole to interesuje mnie pompa 10mm i czy ktoś by sie podjął zrobić to i w jakiej cenie?



arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 21:17

lukaszz1789,

jeśli masz dawcę na części i woja działa jak należy o nie ma problemu.
a jak jesteś zinteresowany to wal na PW

[ Dodano: 21 Paź 2009 21:19 ]
lukaszz1789, i proponuję za jakąś większą turbiną się rozejrzeć bo K14 do AAZ'a już w serii jest trochę za mała a jak założysz pompę 10mm to silnik będzie sie własnymi spalinami dusił



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » śr paź 21, 2009 21:33

A jeszcze jedno, nudziłem sie w pracy i z nudy sprawdziłem cisnienie wtrysków.
no i wyszło mi okolo165 na jednym nawet 170.
Zastanawia mnie fakt ze moze to tez byc powodem szarpania po rozruchu z rana?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr paź 21, 2009 22:02

u mnie w aaz było podobnie jak zaczęły się zimniejsze dni nie chciał palić bez przyspieszacza
(wcześniej palił bez problemu) pchnąłem pompke troszkę na silnik i problem znikł troszkę bardziej klekoce na zimnym ale pali na dotyk i ma większą moc


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 22:20

no i wyszło mi okolo165 na jednym nawet 170.
Zastanawia mnie fakt ze moze to tez byc powodem szarpania po rozruchu z rana?
powinno być 155barów

na nowych ustawia się 165 ponieważ po krótkim czasie ciśnienie spada o około 5-10barów



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » śr paź 21, 2009 22:54

arwam pisze: na nowych ustawia się 165 ponieważ po krótkim czasie ciśnienie spada o około 5-10barów
Te koncówki sa w zasadzie nowe tyle ze to nie ja zmieniałem wiec nie mam pojacia ile wtedy było.
Ale mie interesuje czy to cos zmieni w rozruchu? bo sa opinie ze troszke lepiej jedzie samochod na wiekszym cisnieniu ale głosniej pracuje....



arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 23:34

Ale mie interesuje czy to cos zmieni w rozruchu? bo sa opinie ze troszke lepiej jedzie samochod na wiekszym cisnieniu ale głosniej pracuje....
to są bzdury że na większym będzie lepiej jechał.
to nie jest TDI.
będzie się ale szybciej pompa wtryskowa zużywać.
ustawić na 155barów



janiol860
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr mar 18, 2009 11:46
Lokalizacja: Konin

Post autor: janiol860 » czw paź 22, 2009 09:48

a ja radzę Ci sprawdzić rolke na wale, czy nie jest luźna, u mnie było to samo okazało się że klin się sciął na wale, z początku też sie dławił, trząsł, gasnął a po jakimś czasie miałem pół silnika do remontu...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości