cięzko odpala,rwie,biały dym przy rozruchu,wszystko!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

cięzko odpala,rwie,biały dym przy rozruchu,wszystko!

Post autor: powertrain » czw gru 10, 2009 01:11

słuchajcie, dużo czytałem, szukałem na forum vw i audi o naszych AAZ-tach i ich cięzkim odpalaniu rano czy pd dłuzszym postoju...znalazłem że może byc padnięty czujnik temperatury ten zielony gdzie idą 4 piny i mógł się zewrzeć i nie dawać prądu na świece,więc go odpiołem i grzeje dłużej o 5 sek świecami ale problem nie zniknoł i dalej rwie jakby palił na 3 gary przez chwilę i siwy dym z wydechu co zapewne spowodowane jest nadmiarem niespalonego palaliwka,,,,,,,,piszecie żeby sprawdzić kąt wtrysku ale czy sam by się przestawił??nie ruszane bylo pompą wogóle ani rozrządem,przecież to nie może sobie tak od siebie przeskakiwać i przestawiać...dodam jeszcze że po przekręceniu kluczyka zapali się kontrolka i słychać pstryk przekaznika po kilku sekundach jak go nie zapalę ,a jak zapalę to po 3,5min słychac ten pstryk,,,,co mnie dziwi? ??kiedyś kiedy było wszystko ok ,kiedy nie uzywałem nawet przyspieszacza do odpalenia zimnego silnkia po pstryknięciu przekażnika bylo widać że świtełko w samochodzie świeci jaśniej i obroty idą znacznie do góry!!!teraz prawie nie ma różnicy!!Ciepły pali na dotyk ,zimny zaraz po odpaleniu jak zgasze przy drugim razie też na dotyk,,paliwo się nie cofa,w przewodach nie ma powietrza.....czy może być to wina jakiegoś przekażnika?? a cha!! zaznaczam że odłączyłem czujnik temp. i dziś po dluższym postoju po przekręceniu kluczyka nie zapaliła sie wogóle kontrolka tak jakby sterownik dostał sygnał z czujnkia że silnik jest ciepły??koledzy gdzie mój gofer ma problem??może padl cały modół ten koło zbiornika wyrównawczego z bezpiecznikiem pod osłoną plastikową.ten drugi grubszy pod wycieraczkami jest cały .......czy mogą byc to końcówki wtrysków ??bo też gdzieś wyczytałem,ale nie kopci na czarno wogóle ze stałą prędkością. może przy przygazowaniu trochę ale to diesel więc musi byc bączek.piszcie jak z tego wyszliście??kto mial takie problemy itd....



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw gru 10, 2009 01:17

Czytaj, zmień świece, pisz jak człowiek, bo się czytać nie da.



Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » czw gru 10, 2009 01:28

zmienione na ngk



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw gru 10, 2009 01:36

Filtr paliwa? Ngk to słabe świece, u mnie żyły rok



Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » czw gru 10, 2009 10:00

wydaje mi się że jedne z lepszych ,droższych napewno



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw gru 10, 2009 11:57

powertrain pisze:kiedyś kiedy było wszystko ok ,kiedy nie uzywałem nawet przyspieszacza do odpalenia zimnego silnkia po pstryknięciu przekażnika bylo widać że świtełko w samochodzie świeci jaśniej i obroty idą znacznie do góry!!!teraz prawie nie ma różnicy!
To by wskazywało, że jednak coś jest nie tak z instalacją świec. Sprawdź czy na pewno dochodzi do nich napięcie, a najlepiej jeszcze odłącz listwę od nich i sprawdź osobno każdą po kolei czy iskrzy przy przykładaniu przewodu +12V z akumulatora.



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw gru 10, 2009 13:25

u mnie dokładnie to samo, mój AAZ świeżo po wymianie świec i filtra paliwa i powietrza.
Jedyne co mi teraz do głowy przychodzi to albo kąt wtrysku , albo końcówki wtrysków, w lecie remont głowicy był, więc pompa zdejmowana, a może już słaba kompresja i pierścienie do wymiany, sam już nie wiem, pompa mocno podkręcona może wystarczy wyregulowac wydatek szczątkowy, może miec on wpływ na odpalanie zimnego silnika,???


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości