VW T4 - temperatura silnika dziwnie wysoka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rhl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: pn gru 26, 2005 00:30
Lokalizacja: nie powiem :P
Kontakt:

VW T4 - temperatura silnika dziwnie wysoka

Post autor: rhl » ndz sty 03, 2010 00:44

Autko: VW T4 2001r
Silnik: AJT (TDI)

Od kiedy pamiętam, to temperatura silnika nigdy nie była niższa na skali niż dwie kreski od min, nawet podczas mrozów, a mimo to niekiedy ciężko odpalał i trzeba było kręcić dwa razy, przy tym bardzo mocno kopcił.

Filtr paliwa był stary, więc wymieniłem, świece żarowe - wszystkie sprawne, do paliwa dolewany jest mixol co któreś tankowanie, oraz co jakiś czas wcześniej środek do czyszczenia układu paliwowego.

Po tych zabiegach dolegliwości z odpalaniem lekko się poprawiły, jednak problem z temperaturą i mocnym kopceniem pozostał...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VW T4 - temperatura silnika dziwnie wysoka

Post autor: Haki » ndz sty 03, 2010 01:11

rhl pisze:Autko: VW T4 2001r
Silnik: AJT (TDI)

Od kiedy pamiętam, to temperatura silnika nigdy nie była niższa na skali niż dwie kreski od min, nawet podczas mrozów, a mimo to niekiedy ciężko odpalał i trzeba było kręcić dwa razy, przy tym bardzo mocno kopcił.

Filtr paliwa był stary, więc wymieniłem, świece żarowe - wszystkie sprawne, do paliwa dolewany jest mixol co któreś tankowanie, oraz co jakiś czas wcześniej środek do czyszczenia układu paliwowego.

Po tych zabiegach dolegliwości z odpalaniem lekko się poprawiły, jednak problem z temperaturą i mocnym kopceniem pozostał...
No chyba mi nie powiesz ,że silnik cały ciepły skoro wskazówka nie leżała na pozycji wyjściowej ...
Nic nie napisałeś o tym czy jak się zagrzeje to trzyma swoją temperaturę roboczą..
Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej - albo na początku sam wtyk -- czy nie luźny i czy czysty w środku.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
rhl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: pn gru 26, 2005 00:30
Lokalizacja: nie powiem :P
Kontakt:

Post autor: rhl » ndz sty 03, 2010 01:17

cały ciepły nie jest, ale nigdy jak go z rana kręciłem wskazówka nie była na min, zawsze lekko w górze...

Po podpięciu pod VAG - zero błędów.

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 00:20 ]
Jak się nagrzeje - to równo w środku leży sobie wskazówka temp. cieczy chłodzącej.



animag18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 24, 2009 14:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: animag18 » ndz sty 03, 2010 13:28

dołącze sie do tematu,bo tez mam problemy z temp. mozecie mi napisac gdzie dokladniej znajduje sie ten czujnik temp.,bo nie moge tego nigdzie znalezc.z gory dzieki



Awatar użytkownika
rhl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: pn gru 26, 2005 00:30
Lokalizacja: nie powiem :P
Kontakt:

Post autor: rhl » pn sty 04, 2010 12:40

3 minuty po starcie silnika taka temperatura?

Obrazek



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn sty 04, 2010 13:32

rhl pisze:3 minuty po starcie silnika taka temperatura?

[url=http://img132.imageshack.us/img132/5937/91477732.png]Obrazek[/URL]
Czujnik do wymiany .... albo założony został zły ,, albo ten ma dość bo pokazuje wartości z Kosmosu

[ Dodano: 04 Sty 2010 12:33 ]
animag18 pisze:dołącze sie do tematu,bo tez mam problemy z temp. mozecie mi napisac gdzie dokladniej znajduje sie ten czujnik temp.,bo nie moge tego nigdzie znalezc.z gory dzieki

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204049 Z mojego tematu ... kiedyś tam :bigok:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn sty 04, 2010 21:47

Czujnik zwalony


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości