kontrolka smarowania - mryga na żółto. Prośba o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pq28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lut 12, 2009 00:41
Lokalizacja: W-wa

kontrolka smarowania - mryga na żółto. Prośba o pomoc

Post autor: pq28 » wt lut 16, 2010 18:24

Witam

Po przekręceniu klucza, i gdy wszystkie kontrolki gasną, pozostaje kontrolka smarowania, która mryga na żółto. Po kilku sekundach ok. 2-3 gaśnie. Odpalam silnik i wszystko dalej jest OK tzn. nie pali się kontrolka, aż do następnego wyłączenia i ponownego włączenia stacyjki.
Oleju w silniku jest do górnej kreski, czyli raczej wystarczająco.

Kontrolka pojawiła się po pewnej przygodzie, być może ona to spowodowała. Otóż, w ostatnich dniach, zjeżdżając z krawężnika zawisłem na bryle (zamarźnietego) śniegu. Zawisłem na silniku, bo koła się kręciły i ani w przód, ani tył nie mogłem wyjechać. Udało mi się wyjechać - na łańcuchach i na holu do tyłu. Po tym, pojawiła się owa kontrolka.

Czy ktoś ma pomysł, co to może być? Jak to zlokalizować (bez wchodzenia pod samochód)? Czy Vag coś wykryje, a jeśli tak, to jak tego szukać?

Z góry dziekuję za pomoc.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt lut 16, 2010 18:52

W misce olejowej jest umiejscowiony czujnik poziomu i temperatury oleju. Wisząc w śniegu na silniku pewnie wyrwałeś od niego wtyczkę, przerwałeś przewody lub nawet go uszkodziłeś.
Bez oględzin od spodu miski olejowej i czujnika niczego nie będziesz wiedział.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

pq28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lut 12, 2009 00:41
Lokalizacja: W-wa

Post autor: pq28 » wt lut 16, 2010 20:02

Dzięki
Zatem muszę wczołgać się pod samochód ;)



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 16, 2010 20:32

pq28 pisze:Dzięki
Zatem muszę wczołgać się pod samochód ;)
Raczej na kanał by ściągnąć osłonę...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » wt lut 16, 2010 20:35

Haki pisze:Raczej na kanał by ściągnąć osłonę...
Po takiej przygodzie mysle ze nie ma juz czego sciagac :grin:


ex: MK4 245 km/460nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości