obroty ASZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szymlorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 09, 2006 22:20
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: szymlorek » pt lut 19, 2010 16:46

U mnie rozrząd nie jest ustawony idealnie w punkt, ale napewno jest w granicach tolerancji (wartość coś na minus ale nie pamietam dokładnie ile a vaga podpinałem jakiś czas temu)

Nie mniej jednak nie jest to nic strasznego, zresztą komplet nowych gratów rozrządu i tak już czeka na poprawę pogody żeby oddać auto na wymianę, wtedy ew. dam znać czy coś się w temacie zmieniło. :)



Awatar użytkownika
Robcik1916
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Robcik1916 » pt lut 19, 2010 20:29

Panowie to co trzeba zrobić żeby zmiejszyć to spalanie? i co sprawdzić



Awatar użytkownika
szymlorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 09, 2006 22:20
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: szymlorek » pt lut 19, 2010 22:12

Nie ma na to jednej słusznej metody, spalanie na postoju może być kwestią nie pierwszej świeżości PD , jednak wine może ponosić również rozrząd z tego co koledzy powyżej napisali. Jak średnie spalanie masz w normie, auto nie dymi ani nie ma żadnych innych dziwnych historii to lepiej zostaw jak jest i nie kombinuj. ;)



Awatar użytkownika
Robcik1916
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Robcik1916 » sob lut 20, 2010 11:20

jeszcze jedno pytanko czy taki produkt do czyszczeni PD przeczyści je czy może jeszcze zaszkodzić? (STP)



Awatar użytkownika
szymlorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 09, 2006 22:20
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: szymlorek » sob lut 20, 2010 12:03

Podepnij najpierw kompa i sprawdź czy rzeczywiście istnieje potrzeba ich czyszczenia, co do preparatów tak tych dodawanych do paliwa jak i tych czyszczących masters wypowiadał się dość krytycznie na swoim forum więc o ile uszlachetniacz jeszcze bym zalał o tyle środek stricte do czyszczenia już nie koniecznie..
Pamiętaj że syf odlepiony z elementów silnika nie znika w nim od tak, poza tym z tymi pompkami przeglądając problemy ludzi na tym jak i innych forach często jest tak że jak zaczynają umierać to już żaden magiczny siuwaks im nie pomoże choć czasem cuda się zdarzają.

Podsumowując wlanie takiego specyfiku powinno być Twoją świadomą decyzją. :)



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lut 20, 2010 12:05

Robcik1916, haj chcesz używać STP do czyszczenia silnika to robi się to tuż przed wymianą oleju bo potem trzeba zlać stary olej



Awatar użytkownika
Robcik1916
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Robcik1916 » sob lut 20, 2010 12:56

mettenos, STP chcialem użyć do czyszczenia PD



Awatar użytkownika
szymlorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 09, 2006 22:20
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: szymlorek » śr mar 17, 2010 20:45

Jestem po rozrządzie, sporo szczęścia miałem bo stary rozrząd a szczególnie jego napinanie dogorywało juz, ale do rzeczy.


Rozrząd wymieniony spalanie na wolnych obrotach : 0,6 l /h
gdzie wczesniej na sam koniec odnotowywalem 1.3 l / h
Tak więc rozrząd zdecydowanie ma na to wpływ!

Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Artiks » czw mar 18, 2010 11:58

Ustawiłeś kąty synchronizacji po wymianie nierządu ?? U mnie obroty na jałowym 903 spalanie 0,6 i to sa ponoć wartości książkowe.



lvcas11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 18, 2010 18:20
Lokalizacja: Bujaków/Leeds UK
Kontakt:

Post autor: lvcas11 » czw mar 18, 2010 18:47

"obroty na jałowym 903 spalanie 0,6"
u mnie jest dokładnie tak samo
a czy można się tym sugerować, tzn. jak spalanie na jałowym wzrasta to rozrząd się kończy?
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 23:18 przez lvcas11, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szymlorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 09, 2006 22:20
Lokalizacja: wałbrzych
Kontakt:

Post autor: szymlorek » czw mar 18, 2010 22:05

ArtX pisze:Ustawiłeś kąty synchronizacji po wymianie nierządu ?? U mnie obroty na jałowym 903 spalanie 0,6 i to sa ponoć wartości książkowe.
Toć napisałem że po wymianie również mam 0,6 l/ h także all ok.
Auto robione według pełnej procedury serwisowej VW łącznie z jakimś wydrukiem z komputera podpinanego do auta więc ufam że wszystko co powinno zostać zrobione zostało wykonane :)



Awatar użytkownika
Robcik1916
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Robcik1916 » sob mar 20, 2010 20:28

witam ponownie a czy przepływka ma wpływ na spalanie (uszkodzona ewentualnie)



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz mar 21, 2010 22:49

spadek mocy i podwyższone spalanie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości