Wskoczył na obroty i zgasł

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Wskoczył na obroty i zgasł

Post autor: laszko14 » pn mar 15, 2010 20:10

Siema. Przyprowadziłem auto od mechanika (wymiana silnika) i w trakcie ,,jazdy próbnej" wskoczył na obroty i zgasł i od tej pory nie idzie go odpalić :D Tak jakby pompa nie podawała paliwa. Co może być przyczyną ??
Pozdro
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 20:21 przez laszko14, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 15, 2010 20:16

Jak duże obroty złapał?
Na postoju,czy w trakcie jazdy jak piszesz?
Zaraz po odpaleniu,czy pracował trochę czasu?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » pn mar 15, 2010 20:23

Zrobiłem z 10km, obroty złapał na postoju dość wysokie i zgasł :/



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 15, 2010 20:38

A oleju ubyło? Rozrząd się zgadza?



Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » pn mar 15, 2010 20:47

Rozrządu jeszcze nie sprawdzałem, a olej w normie. Jak wszedł na obroty to puścił taką czarną smugę dymu :D
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 20:48 przez laszko14, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 15, 2010 21:10

Wiele wskazuje na to, że z silnika zostanie kupa gruzu - jak sam zdechł to przeważnie nic dobrego.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 15, 2010 21:14

laszko14, wymieniałeś sam słupek,a osprzęt z poprzedniego silnika,czy komplet?
laszko14 pisze:Jak wszedł na obroty to puścił taką czarną smugę dymu :D
Stawiam na zawieszone wtryski :bajer: .Pewnie jeszcze zaczął mocniej klepać (metalicznie,choć niekoniecznie),tak?
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 21:15 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » pn mar 15, 2010 21:20

Silnik był wymieniany kompletny. Zdjąłem wężyk z nadmiaru, nie podaje w ogóle paliwa :/



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 15, 2010 21:44

Elektrozawór na pompie, sprawdź może się kabel wypiął



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 15, 2010 21:48

laszko14 pisze:Zdjąłem wężyk z nadmiaru, nie podaje w ogóle paliwa
Sprawdź poprzez popuszczenie metalowych rurek przy wtryskach i wtedy kręć.
Masz wystarczająco dużo paliwa?
Jak jechałeś te 10km,to dobrze pracował?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » wt mar 16, 2010 10:17

Dobrze pracował, pompa dalej nie podaje paliwa, elektrozawór sprawdzany i jest OK, rurki też popuszczałem i nic :/



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » wt mar 16, 2010 11:56

miałem identyczną sytuację w moim mk3, winą było d****** paliwo, efekt: zatarcie pompy i wymiana



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt mar 16, 2010 12:00

Turbo sprawne, nie żygnęło olejem?
Jeśli to wina pompy to moja teoria jest taka, że kawałek rdzy spowodował zacięcie się popychacza przy regulatorze odśrodkowym, następnie coś dostało się na sekcję wysokociśnieniową i teraz są trzy opcje - albo syf podszedł pod elektrozawór i spowodował odcięcie dopływu paliwa, albo rozwalił sekcję, albo pozatykał nurniki.

[ Dodano: 16 Mar 2010 11:03 ]
Wszystko jest do naprawienia, jeśli padł tłok to pewnie się nie opłaci, reszta da się naprawić bez wymieniania części.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt mar 16, 2010 13:33

Sprawdz pompe wtryskową stawiam że się rozleciała, miałem tak samo, a wszystko to przez złe paliwo.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości