MK4 problem z odpaleniem.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotr42664
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 16:10
Lokalizacja: Dobieszyn
Kontakt:

MK4 problem z odpaleniem.

Post autor: piotr42664 » sob mar 27, 2010 20:20

Witam. Mam problem z moim MK4. Auto ciężko odpala, nie ważne czy jest ciepły czy zimny po nocy raz pali na dotyk a raz dopiero po paru próbach. Jak już zapali to pali na dotyk dopóki nie postoi jakieś 30 min i znowu problem z odpaleniem. Silnik to ATD 101 koni przebieg 200 tysięcy.
I jeszcze jedno to zjawisko stopniowo zaczęło się pogłębiać, jakiś czas temu zęby nie odpalił zdarzało mu się bardzo rzadko a teraz jest z tym problem prawie zawsze. Trwa to już jakieś 2 miesiące.
Jak myślicie co może być problemem??
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 21:00 przez piotr42664, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jajacol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn mar 09, 2009 13:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: jajacol » sob mar 27, 2010 21:19

Może "świeczki", może paliwo - zmień stację. Spróbuj odpalić w ten sposób - Włącz zapłon poczekaj aż wszystko przy zegarach zgaśnie i po chwili usłyszysz ciche pyknięcie , wyłącz zapłon i od razu włącz ponownie -zapłon- , uruchom golfika gdy jeszcze będzie paliła się kontrolka świec .POWODZENIA :grin:



piotr42664
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 16:10
Lokalizacja: Dobieszyn
Kontakt:

Post autor: piotr42664 » sob mar 27, 2010 21:26

Świeczki wymieniłem 3 dni temu bo 2 były spalone lecz nadal zero poprawy. Stacje tez zmieniłem i nadal to samo.
Czy możliwe ze to pompo-wtryskiwacze kończą swój żywot??. Silnik po odpaleniu nie kopci, nie brakuje mu mocy, obroty nie falują.



Awatar użytkownika
leykonrad
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr lis 05, 2008 02:19
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: leykonrad » ndz mar 28, 2010 14:12

Mam podobne objawy, tylko jak była ujemna temperatura na zewnątrz to przez 3-4s telepało silnikiem, później spokój, czasem przy odpalaniu puści dymka. Wymieniłem świece jeszcze jak było zimno, lecz były wszystkie sprawne. Wymieniłem też wężyk paliwa od filtra do silnika na przezroczysty i zero bąbli powietrza. Zauważyłem że w okolicach pompy tandem coś delikatnie wycieka. Czy te objawy mogą być z tym związane? Czy to pompki koncza zywot.
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 14:13 przez leykonrad, łącznie zmieniany 1 raz.



piotr42664
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 16:10
Lokalizacja: Dobieszyn
Kontakt:

Post autor: piotr42664 » ndz mar 28, 2010 14:56

U mnie jak go kupiłem to tez się troszkę "pocił" w okolicach tej pompy i tak przelatałem 60 tysięcy i nie było z tym problemu. Ostatnio zauważyłem ze nie za każdym przekręceniem kluczyka słychać pompę ta w baku. U mnie tez przy temperaturach ujemnych puszczał lekko dymka, ale chyba to normalne przy tych temperaturach.Jeszcze jedno pompa gdy już się załączy to wydaje taki dziwny dźwięk.



androv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sie 07, 2006 16:37
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: androv » ndz mar 28, 2010 18:12

piotr42664. Zrób tak postaw auto z dużej górki przodem w dół,i napisz jak odpala.


Jak by co VAG. VCDS

piotr42664
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 16:10
Lokalizacja: Dobieszyn
Kontakt:

Post autor: piotr42664 » ndz mar 28, 2010 19:18

Postawiłem tak samochód jak radził kolega androv i niestety odpalił dopiero po 4 próbie, zgasiłem go postał znowu jakieś 2 godzinki i odpalił na dotyk. A teraz gdy chciałem gdzieś pojechać odpalił znowu za 2 razem.



androv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sie 07, 2006 16:37
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: androv » pn mar 29, 2010 18:53

piotr42664 pisze:Postawiłem tak samochód jak radził kolega androv i niestety odpalił dopiero po 4 próbie, zgasiłem go postał znowu jakieś 2 godzinki i odpalił na dotyk. A teraz gdy chciałem gdzieś pojechać odpalił znowu za 2 razem.
Chodziło mi oto, jak postawiłeś autko z górki dużej i postał np do rana jak zapalił .Jak dobrze to o-ringi na pompkach do wymiany.Lub wyrobione gniazda.A zaworek zwrotny przy filtrze podmieniałeś ?



piotr42664
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 16:10
Lokalizacja: Dobieszyn
Kontakt:

Post autor: piotr42664 » pn mar 29, 2010 20:46

Tak zrobiłem ale odpalenie to loteria np. wczoraj cały dzień odpalał na dotyk a dziś znowu problemy. Golfa wstawiłem do mechanika, jutro powinienem coś już wiedzieć, wiec napisze co mu dolega.

[ Dodano: 31 Mar 2010 15:45 ]
Odebrałem dziś auto od mechanika i niestety jest to samo, sprawdzone zostało wszystko co może być związane z odpalaniem ale wszystko sprawne, podmieniony został także zaworek przy filtrze i to samo. Niestety boje się ze to mogą być pompki. Ale mechanik odkrył jedna rzec wystarczy ze zapłon będzie włączony przez 30s i auto odpala na dotyk za każdym razem.
A znacie możne jakiegoś dobrego mechanika do VW z okolic Radomia??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Feedfetcher i 78 gości