AJM, muli od 1000-1800

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aiv
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: sob paź 04, 2008 23:29
Lokalizacja: Kraków

AJM, muli od 1000-1800

Post autor: aiv » śr kwie 14, 2010 20:29

Witam.
Problem moj polega na tym, ze auto na 3,4,5 (na 3 mniej zauwazalnie) od 1000 do 1800 obrotow prawie w ogole sie nie zbiera, pod gorke nawet przy 1.5k-1.6k trzeba redukowac.
Jak wciskam mocniej gaz, to nic nie daje, obroty powoli spadaja.

Wymienilem filtr powietrza i przeplywomierz. Niedawno rowniez byla wymieniana N75.

Czy mozliwe ze cos powoduje, ze filtr zapycha sie tak szybko, i przez to auto muli?
Mam do wymiany termostat, ale to raczej nie jest przyczyna (nie osiaga 90stopni, maksymalnie 80, na postoju 90)

Ktore grupy logowac na VAGu? Moze ktos mial juz taki problem, i cos poradzi?

Autko Golf IV TDI 1.9 AJM PD.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » śr kwie 14, 2010 20:42

003 008 i 011 dyn na poczatek.


User

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr kwie 14, 2010 21:08

jedz do waskiego i lucasa to ci ogarna

[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 21:08 ]
mnie to sie wydaje ze albo gruszka sie popsuli albo ktorys wezyk od cisnienia pekł


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr kwie 14, 2010 21:12

a ogólnie nie za niskie obroty??w zadnym silniku od 1000obr nie ma rewelacji :bigok: a jak od 2 tys obr sie zbiera??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
aiv
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: sob paź 04, 2008 23:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: aiv » śr kwie 14, 2010 21:13

Odkad zalacza sie turbina czyli jakies 1800-1900 idzie normalnie.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr kwie 14, 2010 21:24

aiv, ja bym sie nie martwił i jezdził ok 2 tys ponizej szkoda silnika min dlatego ze jest niskie cisnienie smarowania poza tym wiekszosc turboklekotów dopiero kolo 2 tys ma kopa


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
aiv
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: sob paź 04, 2008 23:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: aiv » śr kwie 14, 2010 21:32

No ale jednak cos jest nie tak, skoro wczesniej dobrze jezdzil, a teraz przestal ;]



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » śr kwie 14, 2010 22:49

Coś może być nie w porządku, co nie zmienia faktu że na wysokim biegu pod górkę jeździć się z tak niskich obrotów nie powinno.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » czw kwie 15, 2010 06:59

Logi panie kolego dynamiczne i bedzie wszystko jasne.
Ja mam AJMa i moze nie ma dynamiki od 1000 do 1800 ale tak ok 1500 ob juz wyraznie czuje jak mu mocy przybywa a przy 2000 juz jest kop. Ale z tego co piszesz to musi być coś nie tak jak przy 1800 obr nie ma reakcji. Tak nie moze być.

Pozdro

ZC



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 15, 2010 07:56

aiv,

SILNI POWINIEN PRACOWAĆ W OBROTACH POMIĘDZY 2000-3000RPM JEŚLI cINA SPALANIU ZALEŻY.
JAZDA PRZY OBROTACH 1000-1800 RPM np POD GÓRKĘ JEST NIE DOPUSZCZALNA.

ten silnik to już nie ma panewek tylko jeszcze o tym nie wiesz

a to że przestał jeżdzić to duże prawdopodobieństwo że już pierścienie się kończą iz dużym prawdopodobieństwem układ korbowy.
TAK SIĘ NIE JEŹDZI!!!!!!!!!!
to że przestał jeździć powinno Cię zmotywować żeby usterkę usunąć i zacząć jak człowiek jeździć, logi na początek i oby dla Twojej kieszeni okazało się że to będzie nieduży wydatek bo jak będziesz tak dalej jeździł to całkowicie silnik zniszczysz. rozumiałbym jeszcze jak jedziesz w peletonie aut i nie ma jak wyprzedzić po równym płaskim

[ Dodano: 15 Kwi 2010 07:57 ]
Zimny Chirurg, kolego aiv mówiż że od 1800rpm jedzie normalnie.



Awatar użytkownika
aiv
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: sob paź 04, 2008 23:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: aiv » czw kwie 15, 2010 12:29

Nie mowie ze jezdze tak caly czas, mowie ze np. na 4 biegu jak trzeba przyhamowac, powiedzmy do 1.3-1.4k obrotow, to nie ma sensu redukowac, tylko go od nowa rozpedzic. Problem w tym ze sie nie da ;]
I nie tylko pod gorke, ale i na plaskim.

Logi powinny byc w piatek.
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 12:31 przez aiv, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 15, 2010 17:27

aiv, to trzeba było tak od razu ale i tak powinno się redukować jak przyspieszasz. rozumiem jazdę ze stałą prędkością.
spróbuj się rowerem z przerzutkami na najwyższym biegu przejechać i zacznij wtedy zwiększać prędkość.
zrozumiesz wtedy co się dzieje z układem korbowodowym



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw kwie 15, 2010 18:44

arwam pisze:SILNI POWINIEN PRACOWAĆ W OBROTACH POMIĘDZY 2000-3000RPM JEŚLI cINA SPALANIU ZALEŻY.
Tyle że w AJM 1800obr na 5 biegu to równe 80km/h,3000 to 140 :bajer:
I w normalnej jezdzie nie ma szans przekroczyć 2000obr,chyba że piłowanie na trójce :bajer:



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw kwie 15, 2010 18:56

bongo, to mozna 4 leciec 80 :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości