Mk2 TD 1V problem z turbem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Mk2 TD 1V problem z turbem
Witam. Otóż zacząłem powoli ingerować w moc mojej maszyny, podkręciłem troszeczkę daweczkę, trochę pojeździłem tak i zachciało mi się więcej mocy... Chciałem podkręcić turbo... No to do roboty, kluczyk 10 i imbus 3, po przekręceniu u jeden obrót i przejechaniu się... nic... o dwa obroty... nic... 3... dalej nic... bez zmian... 0.7 na 3 bądź 4 biegu.. i ani mu w d... więcej... Czy to może świadczyć o końcu turbiny? Nie ma żadnych wycieków oleju na około ani w wężach....
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jakby to było WG to nie otwieranie się spowodowało by przeładowanie i by mu nie pompowałokoVWal Mk2 pisze:Proponuję sprawdzić turbo,a dokładnie to czy WG otwiera się...
tylko więcej .Kolego Marcin997, spróbuj w drugą stronę czyli wykręcaj i zobacz czy ciśnienie doładowania spada ,być może te trzy obroty to mało żeby spowodować jakąś reakcję bo gwint jest dość długi na tej śrubie w gruszce bo domyślam się masz turbo kk 14.A jak jest z zadymieniem z tyłu?Marcin997 pisze:0.7 na 3 bądź 4 biegu.
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 14:12 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14128
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
munior, a nie na odwrót?munior pisze:koVWal Mk2 napisał/a:
Proponuję sprawdzić turbo,a dokładnie to czy WG otwiera się...
Jakby to było WG to nie otwieranie się spowodowało by przeładowanie i by mu nie pompowało
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Owszem-przeładowuje,ale wtedy właśnie daje większe ciśnienie,bo wszystkie spaliny walą przez wirnik,a nie bokiem,co następuje po otworzeniu się WG
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Wracając do tematu,to może być problem z WG,ale tylko wtedy,jak zapiekło się w pozycji otwartej lub przymkniętej,ale to raczej jest rzadkością...co nie zmienia faktu,że warto przeglądnąć WG i ewentualnie naprawić.
Marcin997, albo za mało paliwa,albo kąt wtrysku zbyt wczesny.
Właśnie...dymi/nie dymi?Ustaw dawkę tak by po depnięciu na postoju puszczał chmurkę,a podczas jazdy kopcenie malało.munior pisze:A jak jest z zadymieniem z tyłu?
Jak masz zawór upustowy na kolektorze ssącym,to może to jego wina,ale wtedy słychać głośne sapnięcie gdy upuszcza.
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Zawór zakręcony na maxa... Według instrukcji spasowałem tam kawałek śrubki i wkręciłem.. także tamtędy nie powinno nic furkać...Michaś_1977 pisze:Jak masz zawór upustowy na kolektorze ssącym,to może to jego wina,ale wtedy słychać głośne sapnięcie gdy upuszcza.
Tu jest problem... Bo dla każdego to "dymi" może być inne...Michaś_1977 pisze:dymi/nie dymi
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
To mam ustawić tak żeby na postoju puścił dobrego smoga czy lekkiego...? podczas jazdy jak ma to wyglądać?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No to właśnie tak napisałem :Zawór WG zamknięty (zacięty)przeładowuje bo nie upuszcza spalin zaworemMichaś_1977 pisze:munior, a nie na odwrót?
Owszem-przeładowuje,ale wtedy właśnie daje większe ciśnienie,bo wszystkie spaliny walą przez wirnik,a nie bokiem,co następuje po otworzeniu się WG
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
No właśnie ,jak w ogóle nie dymi to masz prawdopodobnie zbyt małą dawkę .Powinien puścić czarnego dymka przy dawaniu w palnik na postoju i przy rozpędzaniuAktualnie mam tak że w ogóle nie dymi...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
no jakże by inaczejBalugass pisze:VireWolf88, zdrowy
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości