Grzejacy sie 1.6td 1V po deptaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- heyus1986
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Grzejacy sie 1.6td 1V po deptaniu
Juz tlumacze w czym problem a mninowice gdy podkrecilem dawke i cisnienie na turbinie to po tygodniu przy deptaniu golfik sie gotowal wiec dolalem octu zeby wyczyscic uklad mechanik mi tak polecil zmienilem termostat a nawet nawiercilem w nim 4 dziurki i dalej nic temperatura wciaz wzrastala przy deptaniu.Wiec kupilem nowa pompe wody i ja zmienilem. Teraz po zmianie pompy tak szybko sie nie grzeje ale jak mu depne to temperatura wzrasta. Juz nie wiem co mam robic zmiejszyc dawke czy co????
Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
- heyus1986
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
No tak ze mial niezle odejscie i kopcil na czarno ale zmniejszylem i teraz delikatnie kopci jak depne dodam ze pompy nie zmienialem jeszcze
Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14128
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
heyus1986, przecież to normalne po takich modach,że silnik będzie mocniej się grzał...
Dawka to raz,a dwa,że zwiększając ciśnienie na suszarce zwiększasz temperaturę powietrza doładowanego,którym silnik się sztacha.
Załóż ICka,większą chłodnicę np. od SBka i powinno być lepiej.
Temu gościowi od octu powiedz,żeby sobie nalał,ale oleju do głowy...i zapytaj go co w sytuacji,gdy ocet rozpuści kamień i większe kawałki zatkają jakiś kanał np.w głowicy...
Ja swojego pomęczę,to wskazówka jest przy przedostatniej kresce na skali i nie tragizuję
Dawka to raz,a dwa,że zwiększając ciśnienie na suszarce zwiększasz temperaturę powietrza doładowanego,którym silnik się sztacha.
Załóż ICka,większą chłodnicę np. od SBka i powinno być lepiej.
Temu gościowi od octu powiedz,żeby sobie nalał,ale oleju do głowy...i zapytaj go co w sytuacji,gdy ocet rozpuści kamień i większe kawałki zatkają jakiś kanał np.w głowicy...
Ja swojego pomęczę,to wskazówka jest przy przedostatniej kresce na skali i nie tragizuję
- heyus1986
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
To czyli jest to normalne? ale to sie dzieje gdy mu depcze a jak spokojnie to nic wskazowka jest na pierwszej kresce. To czyli musze dorwac ic i zrobic fmic najlepiej a chlodnice to mam od passata b3 1.9d i jest naprawde duza
Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14128
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Czyli źle...heyus1986 pisze:wskazowka jest na pierwszej kresce.
Wskazówka ma być w pionie (90*).W przeciwnym razie silnik jest niedogrzany i nie uzyskuje swoich parametrów.
Jak zrobiłeś dziurki w termostacie,to teraz ja zaklej lub zaspawaj hehehe ...robiąc te dziurki,mogłeś równie dobrze wywalić go.Termostat ma być szczelny,a wzrost temperatury powyżej 87* powoduje jego stopniowe otwieranie
- heyus1986
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
to czyli w twoim tez podnosi sie temperatura jak mu depczesz? to czyli musze szukac ic tylko jaki najlepiej by pasowal?
Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14128
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
A jak myślisz,że szronem silnik zaczyna obrastać?heyus1986 pisze:to czyli w twoim tez podnosi sie temperatura jak mu depczesz?
Pewnie,że wzrasta.Tak jak wcześniej pisałem...
[ Dodano: 07 Maj 2010 22:03 ]
Ja mam z Renault Master...heyus1986 pisze:to czyli musze szukac ic tylko jaki najlepiej by pasowal?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja miałem identycznie przy dużej dawce , wskazówka od temp szła przy bucie w oczach .
Zmniejszyłem na godz 12 zmalało , ale koazło się że turbina się wy... i nie pompowała powietrz ile potrzeba teraz równo trzyma na połowie przy bucie idzie lekko 1V miały taką sama chłodnice jak SB
Zmniejszyłem na godz 12 zmalało , ale koazło się że turbina się wy... i nie pompowała powietrz ile potrzeba teraz równo trzyma na połowie przy bucie idzie lekko 1V miały taką sama chłodnice jak SB
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Żałuje że nie zrobiłem zdjęcia przy wymianie mojego orginalnego termostatu Ku twojemu zdziwieniu powiem że na tym pierścieniu dookoła miał małe fabryczne dziurki (zapobiegały całkowitemu zamknieciu obwodu jak termostat padnie )Michaś_1977 pisze: Jak zrobiłeś dziurki w termostacie,to teraz ja zaklej lub zaspawaj hehehe ...robiąc te dziurki,mogłeś równie dobrze wywalić go.Termostat ma być szczelny,a wzrost temperatury powyżej 87* powoduje jego stopniowe otwieranie
- Michał_1977
- _
- Posty: 14128
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie ma co porównywać fabrycznej roboty do dziur zrobionych wiertłem na własne życzeniexxxGlaDxxx pisze:Żałuje że nie zrobiłem zdjęcia przy wymianie mojego orginalnego termostatu Ku twojemu zdziwieniu powiem że na tym pierścieniu dookoła miał małe fabryczne dziurki (zapobiegały całkowitemu zamknieciu obwodu jak termostat padnie )
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Czyli moja chłodnica nie jest największa ? do TD . wydawało mi się że to największa i że wszystkie TD ją miały mniejszą miały tylko D
Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 14:39 przez grandi, łącznie zmieniany 3 razy.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości