Kiedy mi wypali tłoki i gniazdazaworowe ;)?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Kiedy mi wypali tłoki i gniazdazaworowe ;)?

Post autor: stonefree » śr kwie 12, 2006 22:04

witam.Chcę zasiegnąć opinii.W swoim dieslu wywaliłem katalizator.Było też grzebanie przy zaworze upustowym i dawce nominalnej paliwa.Od czasu wywalenia kata turbina zaczęła swistać,po 5 tys,km jeszcze żyje i nie kpoci olejowo.Silnik za to ma kopa,golf mi robi setke na trójce w 13 sekund i ciągnie 160km/h.Jaka jest szansa,ze wkrótcetłoki mi się powytapiają i powypalaja gniazda zaworowe?



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr kwie 12, 2006 22:09

Sorki że tak nie na temat... bo raczej odpowiedzi nie znam... ale gdzie jest ten zawór upustowy.. chodzi mi o jakąś taką dokładniejszą lokalizację...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr kwie 12, 2006 22:16

turbinke głosniej słychac bo wywaliles kata - to jest normalne, co do reszty nie bede sie wypowiadal :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr kwie 12, 2006 22:23

Corvax pisze:nie bede sie wypowiadal
:owca: Poprzedni właściciel dał d.... a ja koncze jego dzieło.Wypadałoby dać pompę na stól?A turbinke ustawić na manometrze w czasie jazdy?
palen pisze:gdzie jest ten zawór upustowy
Może nie tak gadam,nie zawór upustowy,ale ten siłowniczek,co otwiera obejście spalin po przekroczeniu cisnienia nastawionego,bo blow-off'a u mnie ni ma w KKK.A śrubecka jest w środku puchy poniżej przewodu od filtra do turbiny kontrowana kluczem 10tką a na torksa w środku..



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr kwie 12, 2006 22:25

o gnazda ty sie nieboj kolego tylko o blok i głowice jak go bedziesz ciskał zbyt mocno
pewnego pieknego dnia mozesz odpalic maszyne wcale mocno niecisnac a tu zacznie ci przerywac i kopcic na bialo
wtedy bedzie kaplica


p.s moj zwylas pedzi troche wiecej niz 160 :wink:



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr kwie 12, 2006 22:28

Mie kol. Krzylu pocieszył.Czyli jak wstawiam to chłodzić nie na postoju,tylko w czasie jazdy,żeby szybko nie stygł?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości