MK3 TDI 1Z. Chcę zmienić olej mineralny na półsyntetyk.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » czw kwie 13, 2006 20:54

Ja zmieniłem mineralny Mobil na półsytetyk też Mobila, 400 km przejechalem i wszystko wporzadku...
Pozdrawiam Giet



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw kwie 13, 2006 21:20

Kris-THC pisze:Rano jest na bank ciszej jak odpalam całkiem zimnego
Zimny moze chodzic ciszej - polsyntetyk jest rzadszy, wiec szybciej napelnia popychacze itd.. Natomiast po rozgrzaniu albo nie bedzie roznicy, albo bedzie nieco glosniejszy - rzadszy olej gorzej tlumi wszelkie nawet male luzy, powodujace stuki.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt kwie 14, 2006 20:44

ale debata :)
TDI ma jeździć na pełnym syntetyku... ja bym lał 5w50...
ewentualnie... zlochane egzemplarze na pólsyntetyku.



Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » pt kwie 14, 2006 22:49

Zlochane to sa CRX'y...



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt kwie 14, 2006 23:07

Nie widzę zmrużonego oka....
Kolego... jeździłem w życiu większą ilością TDIków niż Ty widziałeś na oczy...
I nie temu piszę, że jak TDI pali syntetyk, to jest zlochany, że ich nie lubię ale dlatego, że to prawda...
I nie wyskakuj mi tu z łaski swojej z międzymarkowymi niesnaskami, bo równie dobrze mógłbym napisać w profilu Mk3 AFN i to dokładnie ten którego widzisz na bannerze na samej górze.
Mimo wszystko pozdrawiam
Seb



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob kwie 15, 2006 08:48

uysy, ja tez mysle ze tdi to silnik na pelny syntetyk, ale np. nie rozumiem dlaczego moj tdi podobno od samego poczatku byl zalewany polsyntetykiem - w niemieckim ASO ??? Po kupieniu chcialem zmienic na syntetyk (np. Mobil 1), ale skutecznie mi to odradzono, choc kusi mnie dalej:)



Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » sob kwie 15, 2006 09:53

Moj od poczatku na polsyntetetyku jezdzil i to ze na takim jedzi to nie musi znaczyc ze zlochany.... a pozatym pewnie malo uzytkownikow zalewa swoje TDi [1z] syntetykiem...
Pozdzwiam Giet



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob kwie 15, 2006 10:15

nie rozumiem dlaczego moj tdi podobno od samego poczatku byl zalewany polsyntetykiem - w niemieckim ASO ???
Bo teoretycznie ten silnik ma inne przeznaczenie niż dawanie w palnik po mieście... Pisząc na forum zakładam, że nie piszę do kapeluszników używających starych golfów jako langstreckenfahrzeuge ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości