Brak mocy powyżej 3 tyś

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Brak mocy powyżej 3 tyś

Post autor: m1chal » pn maja 24, 2010 20:30

Mam taki problem ...auto jak wkręci się powyżej 3 tys obrotów to traci nagle moc, tak jakby turbina się wyłączała... do 3 tys. tez jakoś nie powala mocą, ale idzie coś tam. A i gdy turbina się "wyłączy" to auto jedzie max 120KM/h

Auto: Audi a4 1.9 TDI AFN

Błąd jaki występuje to:

000575- Intake Manifold Pressure

logi:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_13296.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_13297.html (tylko do 15s patrzeć)
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_13298.html

Węże od IC wszytskie sprawdzone, łączniki powymieniane na nowe, nie ma nigdzie dziury.
Sztanga od turbiny pracuje w pełnym zakresie.
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 22:28 przez m1chal, łącznie zmieniany 2 razy.


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pn maja 24, 2010 20:38

Czujnik ciśnienia doładowania podaje do ECU,że masz non stop w kolektorze dolotowym ciśnienie atmosferyczne,jakby nie było doładowania



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » pn maja 24, 2010 20:47

Łuki_79 pisze:Czujnik ciśnienia doładowania podaje do ECU,że masz non stop w kolektorze dolotowym ciśnienie atmosferyczne,jakby nie było doładowania
czyli? sugerujesz coś? :)


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » pn maja 24, 2010 21:01

wpada w tryb serwisowy ,chyba pompuje za duze cisnienie moze byc map sensor u mnie to akurat bylo przyczyna


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pn maja 24, 2010 21:15

m1chal pisze:czyli? sugerujesz coś?
Na początek sprawdzić wtyczke i przewody przy czujniku



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt maja 25, 2010 10:59

trzeba sprawdzić wężyk ciśnieniowy, który idzie do sterownika silnika, z pewnością albo pękł albo się wypiął, jeśli wężyk przed sterownikiem będzie OK to należy również sprawdzić ten jego kawałek wewnątrz samego sterownika, tu masz przykład z Passata :
http://translate.google.pl/translate?hl ... l:official


Obrazek

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » wt maja 25, 2010 15:33

Sztomel, w Audi A4 Afn czujnik ciśnienia doładowania przypadkiem nie znajduje się tak jak np w Mk4 Ahf na rurze między ic a kol. dolotowym?Czy jest tak jak np w 1Z wężyk idzie z kol. dolotowego do owego czujnika,który znajduje się w ECU.Jeżeli tak,to sorki za wprowadzenie w błąd :grin:



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt maja 25, 2010 16:06

Wszystko zależy od rocznika Audi... I zastosowanego sterownika silnika :smoke:



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » wt maja 25, 2010 21:10

ok autko jezdzi ... problemem była wlaśnie chyba wtyczka! dokładnie nie wiem, bo dzisiaj byłem w pracy i ojciec mi tam pogrzebał, ale powiedziałem mu, żeby to sprawdził (bo ostatnio odpinał), wiec coś tam pewnie nie stykało czy coś podobnego.

dzięki! ;)

[ Dodano: 25 Maj 2010 22:41 ]
dobra, ojciec wrócił z pracy.. .jednak okazało się, że powymieniał wszytskie węzyki jakie tylko można było i to pomogło na 90%.... choć wtyczki też nie wyklucza, bo też ją ruszał i oglądał


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

kondik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt sty 08, 2010 14:30
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: kondik » ndz lip 04, 2010 21:43

Łuki_79 pisze:
m1chal pisze:czyli? sugerujesz coś?
Na początek sprawdzić wtyczke i przewody przy czujniku
Witajcie,

Mam takie same objawy, więc podpinam się pod temat, żeby nie zakładać kolejnego.
Problem występuje w Golfie IV 2001 rok, 1.9 TDI 101 KM PD, czy możecie wyjaśnić, gdzie znajduje się ten czujnik? może jakiś rysunek bądź zdjęcie?
Chcę zacząć od sprawdzenia właśnie tej wtyczki przy tym czujniku.

Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam,
Kondik



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości