mTDI brak mocy i pare innych.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

mTDI brak mocy i pare innych.

Post autor: lukaszz1789 » śr maja 26, 2010 20:32

Witam w tamtym tygodniu mój AAZ wyzionął ducha i pękła podpora wału, ale nie o tym.
Długo zastanawiałem się nad mTDI i jest, ale ze 100 konnego aaz został taki jaki był po wyjezdzie z fabryki, stracił moc i przyspieszenie w dodatku na wolnych obrotach czsto faluje tzn nie trzyma rownych. jeszcze jedno jak rozwiazac grzanie swiec bo w tdi grzeją krotko albo w ogóle a aaz lubi długie grzanie.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr maja 26, 2010 20:49

świece używasz dopiero -15/20 , teraz aż do zimy zbędne a później podepnij np tak jak masz



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr maja 26, 2010 22:09

Musisz sie kolego przyzwyczaic do zamulonego typu jazdy,mam to samo M-TDI mam 1mies i wracam do TD bo to jest niewypał a ja nie umie tak wolno jezdzic 140km/h max :grrr:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr maja 26, 2010 22:29

Do m-tdi musisz przygotować sobie odpowiednią pompę wtryskową, trzeba przerobić dźwignę korektora dawki, regulator obrotów, wyprzedzacz kąta wtrysku, zaopatrzyć się w tłokorozdzielacz i falę od bezpośredniego wtrysku.
Chyba najłatwiej by było kupić pompę od fiata 2.5 i po prostu przerzucić bebechy do twojej pompy.
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 22:29 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr maja 26, 2010 22:32

Ja mysle ze TD jest lepsze M tdi nigdy nie dorówna TD szkoda kasy na przerabianie pomp itd itp. Mój AAZ teraz na głowicy 10mm bedzie fruwał :helm:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr maja 26, 2010 23:20

IRAS AAZ pisze:Mój AAZ teraz na głowicy 10mm bedzie fruwał
Obawiam się, że tak Ci się tylko wydaje, zrobić wydajną, dużą pompę do td to niewiele mniej pracy jak zrobienie pompy do m-tdi.



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » czw maja 27, 2010 18:29

t0mal jakiego fiata? jaka to pompa? i w jaka najlepiej zainwestowac by isc nadal w góre z moca ale drugi raz pompy nie robic?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw maja 27, 2010 18:50

Cromy, albo ducato, zależy co będzie Ci łatwiej przerobić, ja bym brał raczej od ducato.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw maja 27, 2010 20:21

t0mal pisze:Cromy, albo ducato, zależy co będzie Ci łatwiej przerobić, ja bym brał raczej od ducato.
ja akurat ma z Cromy 11mm ale Iveco ,VW 12, Kia , Rover/ land ,Opel , Toyota itd niektóre z tych pomp tylko zakładasz i mykasz koszt do ok 1000PLN

[ Dodano: 27 Maj 2010 20:23 ]
IRAS AAZ pisze:Musisz sie kolego przyzwyczaic do zamulonego typu jazdy,mam to samo M-TDI mam 1mies i wracam do TD bo to jest niewypał a ja nie umie tak wolno jezdzic 140km/h max :grrr:
ja mykałem ok 170km/h i to nie był koniec



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » czw maja 27, 2010 20:26

Itak bedzie leciało słupek silnika 100zł/pompa nastepne 100zł/ lepiej zrobic trzeba było TD a M-TDI aaz ta nie dogoni nigdy


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw maja 27, 2010 21:02

IRAS AAZ pisze:Itak bedzie leciało słupek silnika 100zł/pompa nastepne 100zł/ lepiej zrobic trzeba było TD a M-TDI aaz ta nie dogoni nigdy
twój dupowóz i decyzja a i wał zmień jak chcesz dłubać AAZ



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » czw maja 27, 2010 21:03

Wał juz w drodze


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości