Kręci silnik a nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kręci silnik a nie odpala
witam,
problem polega na tym że czasami odpali normalnie, czyli odrazu po przekręceniu kluczyka. Czasami muszę kręcić i dodawać gazu i zaskoczy, wtedy delikatna chmurka się pojawi. Czasami nawet nie pomaga wciskanie gazu. Dzieje się tak od 3 dni. Przedtem było normalnie, odpalał odrazu i bez zająknięcia. Przyszła turbina z regeneracji i trochę pojeździłem, zgasiłem auto i nie mogłem odpalić.
takie błędy pokazał vag
5 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
18044 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller
P1636 - 35-00 - -
na zimnym silniku:
grupa 23: 14 37 41 52
grupa 13: -1.11 1.15 -0.45 0.35
temp około 60stopni:
23: 7 30 33 40
13: -0.96 1.25 -0.59 0.26
temp około 80:
23: 7 27 26 36
13: -1.22 1.46 -0.36 0.09
dodam że samochód czasami odpali i odrazu zgaśnie,
no i drugi problem że turbo to gt2256 i czasami odetnie mi je przy 1 barze na 2 biegu a czasami na 1,2 na 3 biegu
coś poradzicie na to??
problem polega na tym że czasami odpali normalnie, czyli odrazu po przekręceniu kluczyka. Czasami muszę kręcić i dodawać gazu i zaskoczy, wtedy delikatna chmurka się pojawi. Czasami nawet nie pomaga wciskanie gazu. Dzieje się tak od 3 dni. Przedtem było normalnie, odpalał odrazu i bez zająknięcia. Przyszła turbina z regeneracji i trochę pojeździłem, zgasiłem auto i nie mogłem odpalić.
takie błędy pokazał vag
5 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
18044 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller
P1636 - 35-00 - -
na zimnym silniku:
grupa 23: 14 37 41 52
grupa 13: -1.11 1.15 -0.45 0.35
temp około 60stopni:
23: 7 30 33 40
13: -0.96 1.25 -0.59 0.26
temp około 80:
23: 7 27 26 36
13: -1.22 1.46 -0.36 0.09
dodam że samochód czasami odpali i odrazu zgaśnie,
no i drugi problem że turbo to gt2256 i czasami odetnie mi je przy 1 barze na 2 biegu a czasami na 1,2 na 3 biegu
coś poradzicie na to??
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
problem z gaśnięciem wynika z braku połączenia ECU z zegarami :
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
a jeśli nie daje się wcale uruchomić to pewnie przekaźnik 109 szwankuje.
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
a jeśli nie daje się wcale uruchomić to pewnie przekaźnik 109 szwankuje.
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 09:04 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
t0mal, też bym tak myślał gdyby była ta pompka, w swapie nie zakładałem pompy i chodził bez problemu
[ Dodano: 31 Maj 2010 22:13 ]
a więc 109 sprawny, samochód odpala, czasami chodzi długo bez problemu, a czasami gaśnie od razu po odpaleniu
macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić??
sprawdzę jutro i dam znaćSztomel pisze:a jeśli nie daje się wcale uruchomić to pewnie przekaźnik 109 szwankuje.
[ Dodano: 31 Maj 2010 22:13 ]
a więc 109 sprawny, samochód odpala, czasami chodzi długo bez problemu, a czasami gaśnie od razu po odpaleniu
macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości