Kręci silnik a nie odpala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Kręci silnik a nie odpala

Post autor: Włochaty » sob maja 29, 2010 22:54

witam,

problem polega na tym że czasami odpali normalnie, czyli odrazu po przekręceniu kluczyka. Czasami muszę kręcić i dodawać gazu i zaskoczy, wtedy delikatna chmurka się pojawi. Czasami nawet nie pomaga wciskanie gazu. Dzieje się tak od 3 dni. Przedtem było normalnie, odpalał odrazu i bez zająknięcia. Przyszła turbina z regeneracji i trochę pojeździłem, zgasiłem auto i nie mogłem odpalić.

takie błędy pokazał vag

5 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
18044 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller
P1636 - 35-00 - -


na zimnym silniku:

grupa 23: 14 37 41 52
grupa 13: -1.11 1.15 -0.45 0.35

temp około 60stopni:

23: 7 30 33 40
13: -0.96 1.25 -0.59 0.26

temp około 80:

23: 7 27 26 36
13: -1.22 1.46 -0.36 0.09

dodam że samochód czasami odpali i odrazu zgaśnie,

no i drugi problem że turbo to gt2256 i czasami odetnie mi je przy 1 barze na 2 biegu a czasami na 1,2 na 3 biegu

coś poradzicie na to??



Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob maja 29, 2010 23:03

A moze pompe masz do kitu ??



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » sob maja 29, 2010 23:15

krzysiekj1990, kolego piszesz o zewnetrznej?? bo ja jej nie zakładałem



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob maja 29, 2010 23:49

Strzelam w ciemno :helm: pompa w baku nie żyje



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz maja 30, 2010 06:52

problem z gaśnięciem wynika z braku połączenia ECU z zegarami :
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
a jeśli nie daje się wcale uruchomić to pewnie przekaźnik 109 szwankuje.
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 09:04 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pn maja 31, 2010 22:14

t0mal, też bym tak myślał gdyby była ta pompka, w swapie nie zakładałem pompy i chodził bez problemu
Sztomel pisze:a jeśli nie daje się wcale uruchomić to pewnie przekaźnik 109 szwankuje.
sprawdzę jutro i dam znać

[ Dodano: 31 Maj 2010 22:13 ]
a więc 109 sprawny, samochód odpala, czasami chodzi długo bez problemu, a czasami gaśnie od razu po odpaleniu

macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości