ORING W POMPIE WTRYSKOWEJ pyt. najlepiej do fachowców

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

ORING W POMPIE WTRYSKOWEJ pyt. najlepiej do fachowców

Post autor: hanti » pt kwie 14, 2006 23:00

szybkie pytanko:

* czy sam moge wymienić oring na ośce od dźwigni gazu na pompie??
* czy sie nic nie przestawi???

pytam sie bo patrzyłem w swojej starej pompie i :

*widzałem, że można to zrobić na aucie.
* niestety trzeba ściągać dekiel z pompy (jest tam tylko cięgno od gazu i sprężynka)
* no i niestety najważnieszy powód fachman z serwisu pomp powiedział,że auto na dwa dzionki w odstawkę i 200PLN!!!!!!!!



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob kwie 15, 2006 08:35

znajomy dobry mechanik powiedzial mi ze mam jechac do "pompkarza" i on sie za pompe nie bierze. nie trzeba sciagac pompy, wystarczy rozebrac gore. w diesel service za taka usluge zawolali ode mnie 120zl i zajeloby to im 2 godz czasu. takie mam doswiadczenia w tym temacie. dopoki pompa nie leje ciurkiem to jezdze.
pozdro



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob kwie 15, 2006 09:15

hanti pisze:niestety trzeba ściągać dekiel z pompy (jest tam tylko cięgno od gazu i sprężynka)
i tu jest wlasnie problem, gdyby nie to "ciegno i sprezynka" to sam bys to sobie spokojnie wymienil. Jezeli nigdy wczesniej nie rozbierales pompy to mozesz miec problem z ponownym poskladaniem, to sie troche niewygodnie mocuje na miejsce... W sensie trzeba wiedziec jak trafic z ta sprezynka na miejsce. Mysle ze jakbys pocwiczyl na doswiadczalnej pompie to bys to sam zrobil i nie sprawiloby to wtedy wiekszej trudnosci. Ale jak jesli nie czujesz sie na silach to lepiej poprostu jechac do pompiarza.

Ale pamietam, ze byl ktos na forum kto robil to sam i twierdzil, ze to proste.

Obrazek

Obrazek



FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: FYM » sob kwie 15, 2006 10:22

..no dobra a gdzie mozna nabyć czesci do pomp ?? w zwykłym motoryzacyjnym czy w serwisie ?


www.eeltown.prv.pl

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » sob kwie 15, 2006 11:10

FYM pisze:no dobra a gdzie mozna nabyć czesci do pomp ?? w zwykłym motoryzacyjnym czy w serwisie ?
zwykłe oringi w sklepie moto tylko nie wiem czy nie bedzie problemu z uszczelką pod pokrywkę


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » wt kwie 18, 2006 00:02

Sama wymiana oringu da Ci bardzo krótkotrwały efekt, wyciek paliwa spowodowany jest przeważnie wyrobieniem tulejki, i sama wymiana uszczelnienia niewiele daje. Należy najpierw wymienić tulejkę pokrywy następnie dotrzeć ośkę a dopiero później założyć nowy oring. Niestety taką operację wykona tylko fachowiec, powód? części, narzędzia, doświadczenie. Niestety w poprzednim aucie musiałem przerabiać ten temat i też wydawało mi się że wymiana oringu załatwi sprawę. :bajer:


143@318 / 170@384 by Diagtronik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości