Tubina KKK K14 dmucha max 1 bar - co może być nie tak?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz cze 20, 2010 23:00

Może uznał, że jak ustawi początek wtrysku jak fabryka przykazała to auto nie odpali...



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » pn cze 21, 2010 15:54

Teraz praktycznie pali od kopa, tylko czasami z dwa razy zakręci. A nie słyszałem żeby próbował palić przy ustawianiu. Ustawił 1.03 i mówi, że to jest dobrze.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 21, 2010 19:54

człek pisze:Ustawił 1.03 i mówi, że to jest dobrze
Czyli przesadził o 0,11 :bajer:
człek pisze:tylko czasami z dwa razy zakręci
Bo nie zrobi jak należy,tylko jak mu się uda...pewnie przy poniedziałku nie chciało mu się zrobić dokładnie :kac:
Ja wychodzę z założenia,że najszybciej i najdokładniej jest lampą stroboskopową...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » pn cze 21, 2010 20:20

To aż taka filozofia jest ustawić kąt? W moim ustawiał zegarem.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 21, 2010 20:25

człek, jedź do pompiarza który kiedyś ustawiał zegarem,a teraz lampą i zapytaj czy chciałby wrócić do zegara...
człek pisze:W moim ustawiał zegarem
Uwierz mi,gdyby miał lampę,to ustawiłby do lampy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt cze 22, 2010 17:18

Michaś_1977, ale zegarem lepsze bo wtedy łatwiej jest sobie ustawić tak żeby rozruch był idealny



kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: kam » pt cze 25, 2010 10:12

podłącze się z moim pytaniem ;)
zakładając że oryginalnie siedzi k14 to mogę ją zmienić na k24 bez żadnych większych kłopotów? bo z tego co przeczytałem wynika że wiele osób z powodzeniem wymienia ale wole zapytać ;)


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

arwam

Post autor: arwam » pt cze 25, 2010 10:26

kam pisze:zakładając że oryginalnie siedzi k14 to mogę ją zmienić na k24 bez żadnych większych kłopotów?
tak potrzebujesz tylko przewodu odpływu oleju z turbiny i przewodu od filtra powietrza do turbiny.
oraz gumowego kolanka od silników JR ale można z powodzeniem jeździć na kolanku od K14



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt cze 25, 2010 13:06

arwam pisze:ale zegarem lepsze bo wtedy łatwiej jest sobie ustawić tak żeby rozruch był idealny
A to niby dlaczego,bo ja się z tym nie zgadzam... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt cze 25, 2010 14:06

to moze ja sie podepne :bigok:
z tesciem ustawialisny zegarem stara omege a z 2.3 td i wg ksiazki powinno byc od 0,8-0,9mm zarówno na 0,8 jaki i 0,9mm odpalał po tak ok 5 s krecenia i w miare równo i lagodnie chodził ale ni cholery nie ma mocy i strasznie kopci :helm: silnik po remoncie przed remontem na tej pompie jak dziki zapierdzielał :bigok: o co mu chodzi??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

arwam

Post autor: arwam » pt cze 25, 2010 23:07

Balugass,

a w momencie kiedy zaskoczył i zaczynał pracować to puszczał jakąś konkretną chmurkę?
i czy podczas kręcenia rozrusznikiem coś z wydechu szło?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości