dziwna turbodziura 1.9tdi 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
magneto2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 07:36
Lokalizacja: Wlkp

dziwna turbodziura 1.9tdi 1Z

Post autor: magneto2000 » pt cze 25, 2010 10:30

Siemanko!
Wczoraj miałem dłuższą trasę i zauważyłem dość dziwne objawy w moim golferze. Mianowicie na piątym biegu przy przekraczaniu 2000 obr/min pojawia się turbodziura. Robiliśmy logi dynamiczne i wyszło, że na 2-3 sekundy spadają obroty do 1900 traci moc, po czym za chwilę przyśpiesza jak by nigdy nic. Może i by mnie to zbytnio nie zaniepokoiło gdyby nie fakt, że nie dzieje się tak za każdym razem. Macie jakieś pomysły co to może być :shock:. Nadmienię tylko, że sam silnik nie daje oznak jakby się dławił czy coś przerywało. Odczucie jest raczej jakby mi nagle na dachu żagiel wyrósł i pod wiatr dmuchnęło :mlotek:



Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: dziwna turbodziura 1.9tdi 1Z

Post autor: l_witek » pt cze 25, 2010 13:24

Witak
Miałem podobne objawy pomogła wymiana filtra powietrza i paliwa.
Pozdro



Awatar użytkownika
pessos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 18:15
Lokalizacja: Mysłowice/Gliwice

Post autor: pessos » pt cze 25, 2010 22:53

Witam,
Skoro nie ma notlaufa i błędów, a silnik zwalnia to nie ma doładowania w skutek przycinającej się sztangi. Kanał, WD-40 czy co innego, brecha i rozruszać ją, obficie smarując.
Powinno pomóc :pub:
Pozdrawiam


...my point of view should be illegal...

arwam

Post autor: arwam » czw lip 01, 2010 10:12

pessos, a gdzie w 1Z masz sztangę?
to nie jest turbo VNT tylko WG a akurat na turbinie K03 nawet zamulanie na max nie robi najmniejszego wrażenia.
raczej bym sprawdził N75 a jeśli jest sprawny to wężyki i stan samej turbiny.
na niej wrażenie zrobi pompa 11mm. obawiam się tylko z własnego doświadczenia że wrażenia mogą być tak dla niej silne że pacjentka może nie przeżyć :D
reszta standardwow. wymiana filtra paliwa i powietrza. co się wtedy dzieje z ciśnieniem doładowania w momencie kiedy silnik się dławi?
i jak wtedy również z dawkami się sprawy mają.



Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: l_witek » sob lip 10, 2010 16:32

Taj jak pisałem wyżej wymień filtr powietrza i paliwa a jak szkoda Ci kasy na filtr paliwa odwodnij go a wymień sam filtr powietrza zobaczysz ze będzie poprawa.

Miałem dokładnie tak samo zaraz po kupnie i byłem załamany myślałem ze kupiłem padeke z dogorywającym sprzęgłem ale zupełnie przez przypadek pomogła wymiana filtrów.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lip 10, 2010 20:58

l_witek pisze:zaraz po kupnie i byłem załamany myślałem ze kupiłem padeke z dogorywającym sprzęgłem ale zupełnie przez przypadek pomogła wymiana filtrów.
Ciekawe żeczy kolega prawi ... :bajer: wymiana filtrów pomogłą na problemy ze sprzęgłem :goof: cuda normalnie

[ Dodano: 10 Lip 2010 21:01 ]
arwam pisze:a gdzie w 1Z masz sztangę?
:bajer: No weż arwam, nie żartuj że nie ma :grin: bo przecież jest tyle że nic się nią nie reguluje
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 21:02 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » ndz lip 11, 2010 00:38

munior pisze:No weż arwam, nie żartuj że nie ma
w 1Z nie masz sztangi która porusza kierownicami w turbinie VNT tylko cięgno które uchyla klapkę od WG.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz lip 11, 2010 10:37

arwam pisze:munior napisał/a:
No weż arwam, nie żartuj że nie ma


w 1Z nie masz sztangi która porusza kierownicami w turbinie VNT tylko cięgno które uchyla klapkę od WG.
No zgadza się ,tyle że wygląda podobnie i co nie którzy biorą się za regulacje tym cięgnem myśląc że coś tym ustawią :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: l_witek » ndz lip 11, 2010 15:39

munior pisze:Ciekawe żeczy kolega prawi ... :bajer: wymiana filtrów pomogłą na problemy ze sprzęgłem :goof: cuda normalnie .
Nie na sprzęgło ale objawy były takie jak opisuje u siebie magneto2000
Wszystkie mądre głowy tez mi wciskały kit ze koniec sprzęgła
a sam byłem zaskoczony jak po wymianie filtrów problem zniknął.



Awatar użytkownika
magneto2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 07:36
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: magneto2000 » ndz lip 11, 2010 19:04

W przyszłym tygodniu wymieniam wszystkie filtry więc zobaczymy czy pomoże.


PLANOWANE MODYFIKACJE?!: Seria Była, Seria Jest, Seria Będzie

Awatar użytkownika
pessos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 18:15
Lokalizacja: Mysłowice/Gliwice

Post autor: pessos » ndz lip 25, 2010 22:20

munior pisze:
arwam pisze:munior napisał/a:
No weż arwam, nie żartuj że nie ma


w 1Z nie masz sztangi która porusza kierownicami w turbinie VNT tylko cięgno które uchyla klapkę od WG.
No zgadza się ,tyle że wygląda podobnie i co nie którzy biorą się za regulacje tym cięgnem myśląc że coś tym ustawią :grin:
no właśnie źle nazwałem jedno jest pewne - mnie się to cięgno zatarło, wd40 rozruszałem i jest gitara :bigok: Objawy miałem podobne,czyli zero błędów na kompie a silnik nie chciał iść jak powinien


...my point of view should be illegal...

Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

dziwna turbodziura 1.9tdi 1Z

Post autor: l_witek » sob lip 31, 2010 10:26

munior jak tam problem??



Awatar użytkownika
magneto2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 07:36
Lokalizacja: Wlkp

dziwna turbodziura 1.9tdi 1Z

Post autor: magneto2000 » ndz sie 08, 2010 20:04

Pomogła wymiana filtra paliwa. Przyznam się szczerze, że po zakupie golfa był to jedyny filtr, którego nie wymieniłem. Dzięki l_witek, za pomoc :pub:


PLANOWANE MODYFIKACJE?!: Seria Była, Seria Jest, Seria Będzie

Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: dziwna turbodziura 1.9tdi 1Z

Post autor: l_witek » ndz sie 15, 2010 17:20

magneto2000 pisze:Pomogła wymiana filtra paliwa. Przyznam się szczerze, że po zakupie golfa był to jedyny filtr, którego nie wymieniłem. Dzięki l_witek, za pomoc :pub:
Ciesze się ze pomogłem :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 53 gości