Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » czw lip 22, 2010 17:07

napisz ile km zrobiles przez te 3 lata?
bo wiesz jeden zrobi 10 tys drugi 5 a inny z 50, wiec pisanie ile to lat mija sie z celem ,lepszym okreslenie bedzie jednak podanie zrobionych kilometrow.


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw lip 22, 2010 17:14

Racja racja, zrobiłem dokładnie 54kkm...



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » czw lip 22, 2010 17:43

Lukas-182 pisze:mr_jaru, no to coś nie w kondycji twój JPek był, że tak szybko się poddał... A co kleknęło ??
w sumie to pierwszej młodosci ten silnik nie był to fakt...co padło to dokładnie nie wiem bo dałem sobie spokoj i tak nie miało sensu reanimowac tego auta bo podłoga było zgnita.objawami za to było wyrzucanie oleju przez bagnet i do wydechu oraz siwa zasłona dymna za autem :hmm:


jaru

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » czw lip 22, 2010 21:31

Ja wiem 54 klocki na sporym ciśnieniu i dawce paliwa to dla mnie spoko .Jak byś dał turbo z 1V i nic nie modził pewnie pomykał by dalej (chociaż nie wiadomo) :helm:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 22, 2010 22:46

jbs-78, to kwestia samej dawki a nie ciśnienia, po prostu za dużo paliwem podlał i dlatego powypalało dziury, zbyt duże uzależnienie od mocy :grin:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw lip 22, 2010 22:53

BENITO pisze:zbyt duże uzależnienie od mocy :grin:
Potrzeba matką wynalazków :d Nie ma co, ale parcie na moc jest, w dalszych planach jest coś mocniejszego :D



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pt lip 23, 2010 11:00

Lukas-182, moze TDI??


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt lip 23, 2010 11:20

skibszczok, nie, TDI odpada, racja jest większy potencjał ale i tez kupę więcej roboty przy takim czymś, a karoseria autka nie zasługuje aby w niej śmigał jakiś AFN :D. Only 1.6TD ale myślę nad wydajniejsza pompą 10-11mm i tylko nad tym, bo turbo zostaje, czyli T3, bo nie chce mieć mocy z dołu obrotów, a T3 idealnie się do tego nadaje :D



Awatar użytkownika
palih2o
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lis 16, 2009 23:36
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..

Post autor: palih2o » pt sty 21, 2011 03:12

Jakbym trafił na ten temat 3 dni temu to wiem czego bym już nie robił :jezor: zrobiłem to samo uturbiłem JP-ka zobaczymy co z tego wyjdzie ile mi pojeździ.

Dobry temat :pub:


Moja była Jetta MK2
viewtopic.php?f=87&t=400168&p=4871020#p4871020" onclick="window.open(this.href);return false;
Taki tam Passat B5
viewtopic.php?f=91&t=548171" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..

Post autor: Lukas-182 » pt sty 21, 2011 13:05

palih2o, pewnie naczytałeś się o moim autku :P Zwróć uwagę, że ja poza uturbieniem JPka, zmodziłem go dodatkowo, więc u mnie praktycznie z 54KM poszło na ponad 90KM więc miał prawo po takim czasie kleknąć, jak dla mnie to i tak długo to jeździło :) Tak więc jak tylko założyłeś turbo to moim zdaniem nie będzie aż tak źle, zwłaszcza jak JP był w bardzo dobrym stanie... Będzie dobrze :okej:



Awatar użytkownika
zenekz
-
-
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 21, 2010 16:21
Lokalizacja: Lubelskie

Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..

Post autor: zenekz » pt sty 21, 2011 14:28

Witam, sam myślałem o zwiększeniu mocy w moim JP ale widze ze chyba zabawa w turbo nie wypali bo silnik swoje lata i km ma... :D najlepsze wyjście to inne serce :D



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..

Post autor: twardy » pt sty 21, 2011 16:00

w dziale sprzedam jest 1V za małą kase


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..

Post autor: Lukas-182 » pt sty 21, 2011 16:12

zenekz, jak autko na dłuższą metę to jedynie swap, ja drugi raz bym się nie bawił w uturbianie, wolałbym już 1.6TD 1V wstawić i go dłubać (tak jak teraz zrobiłem :D ), zwłaszcza jak autko śmiga dużo i robi dłuższe trasy. ja teraz przymierzam się do zmiany autka, bo niestety ale moja buda od jettki to w opłakanym stanie jest, dwa dzwony zrobiły swoje, szukam coś po lifcie, oczywiście Jetta A2 :D

twardy, zgadza się, bodajże 500zł chce za niego. Do tego kupić wtryskiwacze i pompę od JRa i już można modzić :P



Awatar użytkownika
zenekz
-
-
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 21, 2010 16:21
Lokalizacja: Lubelskie

Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..

Post autor: zenekz » pt sty 21, 2011 16:59

No właśnie tyle tylko że to auto jeździ prawie za darmo, a do tego pytanie czy jest sens inwestowania, bo to wiekowe auto , więc chyba zostanie 54 km i jazda do końca...:D Amen. :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości