który FMIC pod belke MK3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » ndz kwie 25, 2010 14:06

andrew.zbyrko pisze:lag jest odczuwalny ale tragedii jak dla mnie to nie ma
wlasnie, w moim wypadku mialbym wieksza turbine bo T3 a ona i tak ma sporego laga..., dlatego moze warto pomyslec nad komercyjnym juz IC z meganki..jednak i tak caly czas z butem w podlodze sie nie jezdzi a starty bylyby raczej pojedyncze

[ Dodano: 25 Kwi 2010 14:07 ]
andrew.zbyrko pisze:bo sprzęgło ślizga

taki urok K14, daje w dupe dla sprzegla jak i dla skrzyni.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz kwie 25, 2010 14:21

piotrekgal, opóźnienie kąta wtrysku pomaga zmniejszyć laga, czas reakcji na gaz jest wtedy troszke większy i EGT wyższe :chytry:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » ndz kwie 25, 2010 15:04

pompę mam 11 a laga można zmieszyć zwiększając dawkę tylko trochę kopci

[ Dodano: 25 Kwi 2010 16:59 ]

dzisiaj nagrane



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » ndz kwie 25, 2010 22:46

andrew.zbyrko zgoda, ale mozna jeszzce miec mniejszego laga na duzej turbinie montujac ten mniejszy IC ktory moze byc rownie wydajny ( duzy nieznaczy dobry ), dlatego chyba szarpne sie z tym od meganki...

kkolekk powiem Ci, ze to Twoje autko zdrowo zasuwa, 11mm gov,timming, wszystkie soki z pompy wycisnales?
tak troche OT jakie dokladne mody przeszedles?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 22:48 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz kwie 25, 2010 23:24

piotrekgal, nic sięnie będize działo to że będzie juz minimalnie temp powietrza podniesiona. tuż przy chłodnicy będzie to zniwelowane przez to że silnik nie będize teraz połykał gorącego silnika.
a ICki typu sharan to bym sobie takie maleństwa darował. TD to nie jest TDI i potrzebje porzągnego IC zwłaszcza że w TD bardzo łatwo ugotować głowicę

[ Dodano: 25 Kwi 2010 23:28 ]
andrew.zbyrko, różnicy między małym a dużym IC jeśli chodzi o Laga nie jesteś w stanie wyczuć bez specjalistycznych prządów pomiarowych o ile jeden z IC które testujesz nie stwarza dużych oporów przepływu.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » ndz kwie 25, 2010 23:36

arwam pisze:o ile jeden z IC które testujesz nie stwarza dużych oporów przepływu.
tzn?



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pn kwie 26, 2010 06:31

pompa 11,bost pin - nie wiem z czego ale podobny do 1,6, turbo kkk24 z muszlą zimną od kkk26, ic, wzmocnione sprzęgło



arwam

Post autor: arwam » pn kwie 26, 2010 08:52

piotrekgal pisze:arwam napisał/a:
o ile jeden z IC które testujesz nie stwarza dużych oporów przepływu.


tzn?
chodzi o to żeby nie powodował utrudnień w przepływie powietrza przez siebie.
można to porównać do efektu jaki dałoby umieszczenie w układzie dolotowym zwężki silnik zwyczajnie by osłabł



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pn kwie 26, 2010 11:52

a ja mam takie pyt :bajer: dla k03 jakie cisnienie jest bezpieczne??dodam ze ogólnie spokojnie jezdze i tylko jak wyprzedzam to go troche przeciagne :bigok: dzieki i sorkipiotrekgal, za ot


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pn kwie 26, 2010 12:17

arwam pisze:chodzi o to żeby nie powodował utrudnień w przepływie powietrza przez siebie.
można to porównać do efektu jaki dałoby umieszczenie w układzie dolotowym zwężki silnik zwyczajnie by osłabł
tez taki duzy IC ktory swoją znaczną część kryje za zasłoniętym zderzakiem traci na "wartości" to co schlodzi przez grill jak i wloty w zderzaku zgrzeje to co mamy za tym zaslinetym zderzakiem i suma sumaru wychodzi na to jakbysmy mieli mniejszy IC tj jak np ten wspomniany z megane, zresztą Tyś sam masz ze sprintera a on nie nalezy do takich co zajmuja cala powierzchnie chlodnicy

[ Dodano: 26 Kwi 2010 12:20 ]
Balugass pisze:a ja mam takie pyt :bajer: dla k03 jakie cisnienie jest bezpieczne??dodam ze ogólnie spokojnie jezdze i tylko jak wyprzedzam to go troche przeciagne :bigok: dzieki i sorkipiotrekgal, za ot
1bara czy 1,1 mozna pompowac, ale wtedy to ona gorąco poleca IC.
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 12:20 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

który FMIC pod belke MK3

Post autor: tovdi1 » śr paź 13, 2010 13:21

bardzo dobry temat, akurat też mam IC od saabinki, napewno wiele mi pomoże gdy będę walczył u siebie
andrew.zbyrko, a możesz podesłać fotki, lub wytłumaczyć gdzie trzeba ciąć zderzak i belkę???



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

który FMIC pod belke MK3

Post autor: andrew.zbyrko » śr paź 13, 2010 21:26

tovdi1, jutro postaram sie wkleić kilka foto


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

który FMIC pod belke MK3

Post autor: IRAS AAZ » czw paź 14, 2010 13:56

Ja tez mam od SAABa :hmm: zderzak od VENTO mniej rzezby :hmm: Turbo T3 ale nie jestem zadowolony chetnie kupie k14 lub sie zamienie :food: Obrazek Obrazek


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości