[mk1] wydech

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

[mk1] wydech

Post autor: Mateusz90 » pn sty 17, 2011 14:26

W mk1 są dwa tłumiki jeden pod podłoga drugi na końcu.
Głośniej będzie pracować auto jak usunę ten tłumik pod podłoga i wstawię zwykłą rurkę zamiast niego?czy po tylu latach on już praktycznie i tak nic nie ma do rzeczy? :grin:
Chcę go usunąć bo jest najniższym punktem u mnie i nieraz szuram nim. :grrr:
A jak to się ma do przeglądów przejdzie normalnie?w podłodze nie ma wyprofilowania na niego i zresztą oni tam chyba nie wiedza ile powinno być tłumików w tak starym samochodzie :jezor:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk1] wydech

Post autor: Michał_1977 » pn sty 17, 2011 16:58

Tnij i dawaj rurę.
Nie będzie ani głośniej,ani problemów z przeglądem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

[mk1] wydech

Post autor: arwam » pn sty 17, 2011 21:18

Michał_1977, nie wiem czy zauważyłeś ale kolega ma D a nie TD
jeśli ma wolnossący to raczej nie wysiedzisz w środku a i policja też bedzie często zatrzymywać do kontroli i równie często kierować na dodatkowe badania techniczne.
jeśli ma silnik TD to jak najbardziej zakładać samą rurką i śmigać.
głośno będzie tylko w momencie kiedy otworzy się WG.
ewentualnie pozbądź się środkowego jeśli masz D ale końcowy lepiej zostaw



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk1] wydech

Post autor: Michał_1977 » pn sty 17, 2011 21:33

arwam pisze:Michał_1977, nie wiem czy zauważyłeś ale kolega ma D a nie TD
arwam,nie wiem czy wiesz,ale w mojej stajni stoi jeszcze wolnossący klekot bez tego tłumika i jest cicho :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

[mk1] wydech

Post autor: Mateusz90 » pn sty 17, 2011 22:22

OK dzięki :bigok:
środkowy tłumik wyleci nie byłem właśnie pewny jak to z przeglądem i hałasem będzie a ze w td nie ma prawie różnicy to mi wiadomo :bajer:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] wydech

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pn sty 17, 2011 23:58

sorki panowie ze przysmiece ale temacik taki ogólny ,nie wiecie może gdzie dorwac rurke co idzie od kolektora(łączona na takie klamry[]) do mk1, bo mam od mk2 ale nie pasuje ,a z tego co sie dowiedziałem to jest towae deficytowy, i jest mały problem z montażem :crazy:



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

[mk1] wydech

Post autor: twromek » wt sty 18, 2011 00:42

do tematu: jaki kształt ma taki seryjny tłumik w środku?
PROXII, ja kupiłem do jedynki 1,6D w mojej okolicy u kolesia co ma wulkanizacje i robi wydechy, koszt to jakoś 65 zł.Masz JRa w jedynce, a downpipe seryjne z dwójki?



Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

[mk1] wydech

Post autor: Mateusz90 » wt sty 18, 2011 01:25

PROXII pisze:sorki panowie ze przysmiece ale temacik taki ogólny ,nie wiecie może gdzie dorwac rurke co idzie od kolektora(łączona na takie klamry[]) do mk1, bo mam od mk2 ale nie pasuje ,a z tego co sie dowiedziałem to jest towae deficytowy, i jest mały problem z montażem :crazy:
heh nie wiem gdzie to dostać może gdzieś na szrocie?albo napisz w dziale giełda :bajer:
też mam z tym problem bo właśnie jak zahaczyłem tym tłumikiem który wytnę :satan: pękła mi ta rurka przy tych klamrach co go dociskają do kolektora i jest nieszczelność będę musiał dać to do pospawania przy okazji wspawam rurę zamiast tego tłumika.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk1] wydech

Post autor: Michał_1977 » wt sty 18, 2011 08:10

PROXII, trochę się dziwię,że masz jeszcze pipę...
Ja to już dawno wywaliłem,bo w tym miejscu jest bardzo duże przewężenie i silnik się dławi.Od turbiny wyprowadzasz kolanko,a później plecionką lecisz w dół i łączysz ją z samą rurą :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] wydech

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt sty 18, 2011 08:56

twromek pisze:Masz JRa w jedynce, a downpipe seryjne z dwójki?
tak
Michał_1977 pisze:PROXII, trochę się dziwię,że masz jeszcze pipę...
no niestety z kasa krucho , spawarke mysle dopiero w wakacje kupic,a umnie na wiosce niema konkretnych ludzi do takiej roboty :grin:wczoraj znalazłem takie cuś http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewt ... =30&t=6554" onclick="window.open(this.href);return false; ,dodam ze to jest towar bardzo trudny do dostania



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[mk1] wydech

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt sty 18, 2011 09:07

link w 6 poscie bo coś nie che mi samo kopiowac :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 54 gości