Swap 1Z do Jeepa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Faja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sie 28, 2007 22:17
Lokalizacja: Puławy

Swap 1Z do Jeepa

Post autor: Faja » ndz mar 13, 2011 23:55

Ja też zostałem przy tdi bo nie chciałem rezygnować z dobrodziejstw diagnostyki pokładowej.
Jaką grubość blachy zastosowałeś do wykonania flanszy łączącej i z jaką dokładnością w warunkach garażowych można spasować skrzynię z obcym silnikiem? Pytam bo właśnie czeka mnie taki przeszczep do vitary.



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Swap 1Z do Jeepa

Post autor: Orzeł_01 » pn mar 14, 2011 14:14

seaseacker, Fajny projekt :bajer:
Nasz może rysunek tej przejściówki (flanszy) do połączenia TDI ze skrzynią Jeepowską?


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Swap 1Z do Jeepa

Post autor: seaseacker » pn mar 14, 2011 14:33

grubości blach to odpowiednio 12 jako płyta do silnika oraz 15 jako dystans

hmm jaka dokładność mówisz...
nie wiem jaka.. :grin:
taka dokładność że wybieram sobie dokładnie środki luzów z wałka skrzyni (jest długi na jakieś 30-40 cm i siłą rzeczy ma niewielkie luzy
grunt to dopasować flanszę do silnika, aby ona zawsze była w jednym położeniu i do tego wymiarować skrzynię z flanszą...
efekt mam taki, że nie mam wogóle drgań na układzie napędowym... (w reduktorze wrzucam na luz, dzięki czemu mogę wrzucić bieg na skrzyni i puścić sprzęgło...)

szczytem marzeń by było dać silnik na profesjonalne pomiary laserowe i dać skrzynię z kryzą na profesjonalne pomiary... ale na to trzeba mieć kasę...
mogłem też zwymiarować skrzynię i po prostu wrzucić w komputer i dać na laser... ale wolałem to zrobić ręcznie... ze względu na brak odpowiednich narzędzi do wymierzenia... skrzyni

wymiary mocowań flanszy do silnika wziąłem z tego wątku
http://www.yotatech.com/f162/vw-diesel-build-up-135203/
na którejś stronie jest tam zwymiarowana flansza... co prawda w calach, ale żaden problem przemnożyć przez 2.54 :hmm:



seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Swap 1Z do Jeepa

Post autor: seaseacker » pn mar 14, 2011 17:30

co do błędu pedału hamulca to wystarczyło połączyć piny 20 i 33 w komputerze
dzięki



seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Swap 1Z do Jeepa

Post autor: seaseacker » śr mar 16, 2011 20:10

obroty mam takie same jak przy poprzednim silniku... przecież skrzyni nie zmieniałem :hmm:
niestety skrzynia w jeepie była robiona pod benzynę i zaadoptowana pod diesla na potrzeby europy... ale i tak daje rade..
jest dużo lepiej ze względu na większy moment na niskich obrotach i szybkość wkręcania turbiny...
ile dokładnie obrotów jest nie wiem, bo muszę zasięgnąć rady elektryka coby dostroić obrotomierz do sygnału z silnika (mniej więcej 300 obrotów na blacie, to 2000 silnika - patrząc po komputerze)
vmaxa jeszcze nie osiągnąłem, na starym oleju nie chciałem go przeciągać, a po zmianie jeszcze nie byłem w trasie..
jak narazie prędkość przelotowa 90km/h w środku cicho i fajnie jedzie :hmm:
też mi się wskaźnik turbo na blacie zamyka... muszę pożyczyć od kolegi na chwile zewnętrzny wskaźnik i to skontrolować



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Swap 1Z do Jeepa

Post autor: jaro789 » wt mar 29, 2011 09:27

dla mnie projekt wielki
pokaż więcej fotek i materiału :okej:



seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Swap 1Z do Jeepa

Post autor: seaseacker » wt kwie 26, 2011 12:11

pierwszy raport spalania...
miasto + cieknięcie z przewodów przelewowych wtrysków(już naprawione) + zepsuty czujnik temperatury paliwa (już naprawione) + chyba lejący jeden wtrysk (jeszcze nie sprawdzone/naprawione)
i wyszło mi 9,8 litra
jak dla mnie przyzwoicie bardzo patrząc na tamte mankamenty



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości