2.0tdi pompa oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukas1305
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lis 07, 2008 11:46
Lokalizacja: Gliwice

2.0tdi pompa oleju

Post autor: lukas1305 » sob kwie 02, 2011 14:01

Witam.Posiadam golfa 5-ke 2.0 tdi(2004r)o ozn.BKD z przeb.149.000km i chcialbym sie Was zapytać jak to jest w końcu z tym nieszczęsnym ''imbusikiem''który napędza pompe oleju dodam ,że jak narazie autko spisuje sie super ale czytając na forach o tym zużywającym sie imbusie to zupełnie zgłupiałem czy go przy okazji najbliższej wymiany oleju wymienić czy nie(niewiem czy ruszać g...o jak nieśmierdzi czy nie???)koszt jego nie jest drogi,może ktoś z Was kto posiada tą jednostke sie wypowie co z tym fantem robić.

Pozdrawiam.



Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

2.0tdi pompa oleju

Post autor: Tommi029 » sob kwie 02, 2011 23:34

passaty i a4 to miały, auta na płycie golf5 nie.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

2.0tdi pompa oleju

Post autor: PinkFloyd » ndz kwie 03, 2011 03:39

tak jak pisze kolega, obserwuj tylko czy co 2 tys km nie musisz dolewac ze szklanki wody do ukladu chlodzenia



lukas1305
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lis 07, 2008 11:46
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.0tdi pompa oleju

Post autor: lukas1305 » ndz kwie 03, 2011 08:11

PinkFloyd pisze:tak jak pisze kolega, obserwuj tylko czy co 2 tys km nie musisz dolewac ze szklanki wody do ukladu chlodzenia
Dziekuje kol.Tommi029 i Tobie za info a jak narazie to poziom płynu sie trzyma ,jeszcze raz dzięki i pozdr.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Re: 2.0tdi pompa oleju

Post autor: Zimny Chirurg » wt kwie 05, 2011 18:42

Tommi029 pisze:passaty i a4 to miały, auta na płycie golf5 nie.

Siema

To a4 i passaty miały inne BKD niz golfy. Wydaje mi sie ze chyba nie. Naped pompy pozostaje taki sam. A tym bardziej ze masz z 2004r a tam był nieszczesny łancuszek i napinacz i dopiero od 10 2005 wkładali koła zębate. A widomo jak sie ten układ potrafił wysrywać. Ja bym to sprawdził. Nie mówiąc juz o samym imbusie. Moze się myle. Ale to wydaje mi sie ze jak by silnik miał inną konstrukcje to napewno nie nazywał by sie BKD. Tak jak w Passatach i A4.

Pozdro

ZC



Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

2.0tdi pompa oleju

Post autor: Tommi029 » wt kwie 05, 2011 22:39

Za bardzo kombinujesz. w a4 i passacie nigdy nie było BKD



lukas1305
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lis 07, 2008 11:46
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.0tdi pompa oleju

Post autor: lukas1305 » śr kwie 06, 2011 12:48

No teraz zgłupiałem to w końcu jest czy nie-czy ktoś z Was jest pewny na 100% ?



Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

2.0tdi pompa oleju

Post autor: Tommi029 » śr kwie 06, 2011 18:08

Luuuudzie w passatach były BMP, BKP,BMR w golfie5 bkd, bmm



lukas1305
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lis 07, 2008 11:46
Lokalizacja: Gliwice

Re: 2.0tdi pompa oleju

Post autor: lukas1305 » śr mar 14, 2012 22:12

Witam.Odgrzeje nieco temat tak sie zastanawiam czy nie wymienić profilaktyczne części które zużywają sie w pompie olejowej tj.1. Łańcuch napędu pompy oleju
2.Napinacz łańcucha pompy oleju 3.Koło zębate małe mechanizmu różnicowego i tu mam klina bo kol.mówił mi,że mam jeszcze zabierak ( tzw. sześciokąt ) napędu pompy i pierścień zabezpieczający zabieraka pompy oleju z tego co mi wiadomo to tego słynnego zabieraka umnie ponoć niemiało być więc teraz całkiem już niewiem czy pompy są dwóch rodzajów te z łańcuszkiem napędzane i te sześciokątem.Czy mógłby ktoś to potwierdzić czy ew.zdementować że w/w żeczy(sześciokąt i łańcuch)występują w jednej albo dwóch różnych pompach.Samochód mam z roku 2004 z przeb 160 tyś km prosze mi doradzić co byście zrobili w takim przypadku bo boje sie żeby pompa nie zrobiła mi kuku.

Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości